هدایت شده از ⋆. 𐙚 ˚آنهِشِرلیباموهایِمِشکی
نمیدونم چرا درست و حسابی احساس شادی ندارم.
قرار نیست کسی نجاتم دهد، خودم باید خودم را نجات دهم.
حتی باید خودم را از دست خودم نجات بدهم و خودم را وادارم که گام های کوچکی به جلو بردارم، همه روز، هر روز و حتی وقتی حس و حالش را ندارم.