eitaa logo
𝗋𝗈𝗌ᜳ𝖾‌ 𝗅︎𝖺𝖽𝗒    ͡͡  ͡ᩘ
22 دنبال‌کننده
372 عکس
33 ویدیو
1 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
ایتا قاطی کرده بود رسما
بعدشم خوابم برد چون دیشب نتونستم خوب بخوابم
وقتی روح انسان در عذاب باشد، چطور ممکن است حالش خوب باشد؟ نه، آیا به راستی در این دور و زمانه کسی که اندکی احساس در دل داشته باشد می‌تواند آسوده خاطر بماند؟ - لئو تولستوی
امروز دبیو هیسونگ بود:((
لایوش خیلی قشنگ بود خدای من😭
شاهکار دیدیم شاهکار شنیدیم. همونطور که انتظار میرفت از هیسونگ خدای شاهکار ؟ همونطور که بهش ایمان داشتم پخت و پز کرد
شخصا ترک overflow رو توی دوران سختی از زندگیم نوشتم. دوره‌ای بود که احساسات بی‌شماری من رو احاطه کرده بودن، ولی به سادگی حل نمی‌شدن. اون موقع، یه ترانه‌سرای خارجی که باهاش کار می‌کردم، کلمه overflow رو به صورت اتفاقی مطرح کرد. 'معنی‌اش «سرریز شدن / چیزی که سرریز می‌کنه و به جریان خودش ادامه میده»' توی اون لحظه، فکر کردم "این همون چیزیه که می‌خوام." بیت اول طوری شروع میشه که انگار هیچ امیدی نیست، اما توی بخش هوک لاین «Here we go again/بازم شروع شد» تکرار میشه و با امید نگاه می‌کنه. در نهایت، این یه داستان درباره غلبه بر سختی‌هاست.
لیریک خیلی قشنگ بود😭
بر او ببخشایید. بر او که از درون متلاشیست. فروغ فروخزاد