eitaa logo
روزنه
6.4هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3هزار ویدیو
322 فایل
دریچه ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر ارتباط با ادمین @M_shahidani
مشاهده در ایتا
دانلود
و اما توافق/۲ متن نهایی مورد توافق هنوز بطور رسمی منتشر نشده و عجیب آنکه انتشار آن را به بعد از امضای توافق موکول کرده‌اند طبعا در آن زمان دیگر نمی‌توان سؤال و نقد ناصحانه خاصی را مطرح کرد! تجربه برجام خسارت‌بار موجب می‌شود که با چشم باز و زبان پرسشگر و حساسیت فوق‌العاده این فرایند دیپلماتیک را دنبال کنیم اعتبار و احترام مسئولان ارشد نظام محفوظ است؛ خصوصا جناب سردار قالیباف که عمری به مجاهدت گذرانده و شهید زنده است. از قضا همین امر در مورد دیگران از جمله آقای جلیلی هم مطرح است که افتخار جانبازی در جبهه جهاد را دارد. امت حزب‌الله مسائل اساسی انقلاب اسلامی را در قربانگاه اختلافات پوچ جناحی و طراحی های خبیثانه نا اهلان و نامحرمان یا انگاره‌های قدرت طلبانه حلقه اطرافیان و مشاوران این و آن ذبح نخواهد کرد! طبعا هیچگاه پرسشگری از توافقی که احتمال کید و خدعه دشمن در آن بسیار بالاست، به معنای تقابل با مسئولان محترم نیست؛ این هر دو عزیز سرمایه ارجمند انقلاب اسلامی اند و محترم اند امروز هر جریانی که با نگاه سطحی و سخیف جناحی و باندی وارد نقد توافق و رفت و آمدهای دیپلماتیک فعلی شود، در خط دشمن عمل کرده است! ماجرای نقد این فرایند با نگاهی انقلابی و معقول و منطقی باید دنبال شود و لذا اجازه ندهیم و عناصر مرموز وابسته در دهان منتقدان انقلابی حرف بگذارند! ما به آمریکای جنایتکار و خدعه های او و الگوهای قبلی مذاکرات خسارت‌بار با آنها، اطمینان نداریم و محکمات بیانات رهبری حکیم انقلاب اسلامی و مسموعات مرتبط با تذکرات صریح ایشان به مسئولان مربوطه حاکی از آن است که باید فرایند دیپلماتیک در مواجهه با دشمنان خبیث آمریکایی_صهیونیستی را با حساسیت دنبال کنیم امت حزب‌الله و خصوصا عالمان انقلابی باید چشم بیدار انقلاب اسلامی و دست توانای ولایت باشند تا فرامین قاطع و علنی رهبری و ابلاغیه های منتشر نشده ایشان، کاملا و مو به مو اجرا شود و در متن توافق گنجانده شود منتقدان ناصح و انقلابی و فراجناحی در مورد متن و فرامتن این توافق پرسش‌های فراوان دارند و مواضع مطرح شده توسط وزیر خارجه و برخی دیگر از حلقه مشاوران برخی مسئولان محترم، پاسخگوی پرسش‌های دقیق منتقدان نیست و در موارد بسیاری خودمتناقض است! لذا برای تاریخ و برای آینده و برای اتمام حجت با همه خیرخواهان اسلام و ایران می‌نویسیم؛ ما بر اساس تجربه‌های تلخ گذشته و به واسطه ابهامات فراوان در متن و فرامتن توافق فعلی، نمی‌توانیم چشم‌بسته و بر اساس القائات بلاگرهای وابسته به هسته‌های سیاسی، این فرایند را تأیید کنیم و دم بر نیاوریم. بر مسئولان محترم اجرایی واجب است در پاسخ به مطالبات منطقی مردم مبعوث شده خیابان و نخبگان مؤمن انقلابی، با زبان نرم و قانع‌کننده و شفاف و استدلالی، از منطق کارشان دفاع کنند و توضیح دهند که منطق توافق فعلی با منطق برجام چه تفاوتی دارد؟! چه تضمینی وجود دارد که آمریکایی‌ها بدعهدی نکنند؟ چه امتیازات نقدی دریافت کرده‌اید که مابه ازای آن به توافق رضایت داده اید؟ آیا در توافق فعلی مسئله اعلام متجاوز مطرح شده است؟ اگر نه، چرا؟ مسئله خونخواهی رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان و شهدای مظلوم دفاع مقدس سوم چرا در متن و فرامتن این توافق مشاهده نمی‌شود و صدها پرسش بی پاسخ دیگر! انشاالله طوری اقدام کنیم که در دنیا و آخرت در پیشگاه سیدالشهدا(ع) شرمنده نباشیم ما تا جان در بدن داریم، در دفاع از ولی فقیه زمان و حفظ این‌ نظام مقدس و آرمان‌های شهدا در میدان می‌مانیم. انشاالله عاقبت مان ختم به خیر و شهادت شنبه 23 خرداد 1405 @rozaneebefarda
روزنه
و اما توافق/۲ متن نهایی مورد توافق هنوز بطور رسمی منتشر نشده و عجیب آنکه انتشار آن را به بعد از ام
حفظ در همه عرصه‌ها و شرایط و حساسیت ویژه نسبت به باید همواره مورد توجه امت حزب‌الله و ملت مبعوث شده باشد
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه 🖼بسم الله الرّحمن الرّحیم 📝 «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» 🔹️ در پی عروج خونین مرجع عالی‌قدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود. 🖼ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیّدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه ملّت‌های آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام می‌دارد. 👈پیرو اطلاعیه‌های پیشین این ستاد و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار می‌رساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباح‌الهدی باقری‌کنی، سیّده‌بشری حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد: 🗓روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّس‌سرّه) تهران. 🗓روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران. 🗓روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم. 🗓 روز پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌چهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امام‌رضا (علیه‌آلاف‌التحیة و الثناء) 👈 از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقه‌مندان به‌ ایران دعوت می‌شود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند. 🔹️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌‌ دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید می‌شود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشه‌درصحنه به‌عنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بی‌نظیری از یک رویداد مردمی رقم خواهد خورد ان‌شاءالله. جزئیات این مراسم متعاقباً به‌اطلاع عموم خواهد رسید. 📝 دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی 🗓۲۳ خرداد ۱۴۰۵ farsi.khamenei.ir/news-content?id=63026
🔹بیانیه بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در خصوص مذاکرات اسلام آباد بسم الله الرحمن الرحیم ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار ومالکم من دون الله من اولیا ثم لا تنصرون. (سوره هود آیه۱۱۳) ملت بزرگ ایران همواره از هر اقدام حکیمانه، عزتمندانه و مبتنی بر حفظ منافع ملی که موجب رفع مشکلات مردم، تقویت اقتدار کشور و تأمین امنیت و پیشرفت ایران اسلامی شود، حمایت کرده است. در همین راستا، هرگونه توافق احتمالی میان جمهوری اسلامی ایران و رژیم جنایتکار امریکا، باید در چارچوب اصول قانون اساسی، مصالح عالی نظام، حفظ استقلال کشور و رعایت کامل خطوط قرمز و وبه خصوص شروط ۱۰ گانه تعیین‌شده از سوی امام المسلمین ورهبر فرزانه انقلاب حضرت آیه الله امام سید مجتبی خامنه ای مدظله‌العالی صورت پذیرد،که تخلف از این شروط شرعا وقانونا حرام است. اساتید بسیجی حوزه علمیه تهران ضمن تشکر و احترام به تلاش‌ها و زحمات مسئولان کشور در عرصه دیپلماسی و دفاع از حقوق ملت مبعوث شده ایران، یادآور می‌شود که هر توافقی که منجر به محدود شدن حقوق مسلم ملت بزرگ ایران، خدشه به استقلال و عزت ملی، یا نادیده گرفتن شروط و الزامات اعلام‌ شده از سوی رهبری معظم انقلاب گردد، نمی‌تواند مورد پذیرش افکار عمومی متعهد و دلسوز کشور قرار گیرد. شروط و الزامات تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب، به‌عنوان چارچوبی برای صیانت از منافع ملی و جلوگیری از سوءاستفاده طرف‌های مقابل، باید به‌طور کامل، شفاف و قابل راستی‌آزمایی در متن هر توافق لحاظ شود. عدم رعایت این اصول، علاوه بر ایجاد خسارت‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی، می‌تواند به تضییع حقوق ملت ایران و تحمیل هزینه‌های سنگین بر کشور منجر شود. ما بر این باوریم که هر توافقی زمانی مشروع، پایدار و قابل دفاع خواهد بود که بر پایه احترام متقابل، رفع واقعی و مؤثر تحریم‌ها، تضمین اجرای تعهدات طرف مقابل، حفظ توانمندی‌های ملی و تأمین منافع بلندمدت مردم ایران استوار باشد. از این‌رو، از تمامی مسئولان و تصمیم‌گیران کشور انتظار می‌رود با دقت، هوشیاری و پایبندی کامل به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، از هرگونه توافقی که مغایر با مصالح ملت و الزامات تعیین‌شده باشد پرهیز نموده و حقوق و منافع مردم ایران را در اولویت نخست قرار دهند ،که خواسته قطعی ملت مبعوث شده در کف خیابان همین است . والسلام علی من اتبع الهدی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ روابط عمومی مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران https://eitaa.com/howzehtehran
فرهنگ مطالبه و مراقبت از تحرکات مرموز گاهی یک حرف مستدل و درست و بایسته و بجا وجود دارد که بر اساس تکلیف شرعی باید بیان شود اما در این هنگام گاهی عناصر مرموز با اقدامات خارج چارچوب شرعی و اخلاقی وارد می‌شوند و آن مطالبه درست را مفتضح می‌کنند! غربگرا در این فن بدل زدن ها استاد اند گاهی با ده واسطه برای زمین زدن یک مطالبه دینی درست افرادی را تحریک می‌کنند که حرف درست را با اقدامات غلط و شعارهای بی پشتوانه درهم بیامیزند تا غربگرا ها بتوانند به همه جریان دلسوز متعهد عاقل انگ و برچسب بزنند! خلاصه آنکه بسیار باید مراقب باشیم مؤمن انقلابی سؤال و مطالبه را با زبان صریح می پرسد اما با اهانت و شکستن حریم ساختارهای نظام و مسوولان ارشد نظام میانه ندارد اگر می‌خواهید مطالبات و سؤالات نخبگان و ملت مبعوث شده در مسیر درست پیش برود و ان‌شاءالله به نتیجه ختم شود باید مراقب با دشمن باشيم در مطالبه خارج از چارچوب‌های مورد رضایت آقا خیر و برکت نیست @rozaneebefarda
ستايش نامه نویسی از متن نادیده و توافق امضا نشده! این حجم از متن های سفارشی و شعاری و احساسی در ستايش متنی مبهم که هنوز بطور رسمی منتشر نشده و طبعا این بلاگرهای حامی هر نوع مذاکره بدان دسترسی نداشته و ندارند واقعا تعجب آور است! شما از توافقی که هنوز امضا نشده و متنی که در دسترس تان نیست اینطور ستايش میکنید و فضا را می بندید وقتی متن تأیید شود چه خواهید کرد! خلاصه آنکه از ادبیات سیاست‌ورزی مؤمنانه آن است که انسان به قدر دانش و اطلاعات متقن خود، موضع‌گیری کند آنهم اگر مصالح عالیه تشیع و نظام اسلامی اقتضا دارد جریان انقلابی و ملت مبعوث شده اگر فردا از رضایت ولی فقیه زمان از این ماجرا اطلاع یابد حتما اطاعت خواهد کرد و کلمه ای نخواهد گفت لذا در فرایند مطالبه هم در چارچوب فرامین قاطع رهبری به نقد فرایند و محتوای توافق می‌پردازد اما شما اگر فردا متوجه شوید بخشی از متن یا فرامتن توافق فعلی مورد رضایت نبوده، با این حجم از جزم اندیشی و تصلب و ستايش نامه نویسی های تان چه خواهید کرد؟! خلاصه آنکه کمی درنگ کنید که احتیاط شرط عقل است! @rozaneebefarda
هدایت شده از آیت الله محمود رجبی
✏️ | ‌نوشتهٔ آیت‌الله رجبی درباره یادداشت تفاهم‌نامه قبل از مشخص شدن مواد تفاهم‌نامه و پذیرفتن آن توسط دشمن، «بیانیۀ مشترک» فقط به نفع آمریکاست و دشمن همانند گذشته از آن سوءاستفاده می‌کند. ۱۴۰۵/۳/۲۳ 📝 @mahmoodrajabi_ir
📝 | وحدت ملی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در برابر شیطان بزرگ است 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: از جمله مصادیق تقوا، رعایت نعمت عظیم وحدت ملّی و بی‌بدیلی است که حول پرچم ایران اسلامی به ملّت بعثت یافته ارزانی شده و در زمره‌ی مهمترین عوامل ظفر در مقابل شیطان بزرگ می‌باشد. شکر این موهبت، اهتمام آحاد ملّت خصوصاً نخبگان فکری و سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به صیانت از این وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوت‌های اجتماعی است. 🗓 ۷ خرداد ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از آیت الله محمود رجبی
‼️بیانیه آیت‌الله محمود رجبی دربارۀ «مذاکرات پایان جنگ با آمریکا و تفاهم‌نامۀ آتش بس» : بسمه تعالی آنگونه که برخی مسئولان اظهار می‌دارند تیم مذاکره‌کننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهم‌نامۀ آتش‌بس هستند؛ از این‌رو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور می‌شوم: 🔸۱. در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهم‌نامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات به‌حق ملت ایران نگاه کرد. شروط 10 ماده‌ای ایران اسلامی برای پایان جنگ که در بیانیۀ شورای عالی امنیت ملی آمده بود در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) تعیین فرمودند و سه پیش‌شرط آن که سرتیم مذاکره‌کنندگان بیان کردند، مطالبات ملت ماست که دشمن باید دقیقا با تضمین‌های لازم آن را عملیاتی کند. 🔹۲. اگر به همۀ بندهای ده‌گانه و پیش‌شرط‌ها عمل کند باز هم باید انتقام و قصاص کسانی که در جنگ اخیر سرداران و دانشمندان و کودکان دانش‌آموز و دیگر عزیزان ما و در رأس همه رهبر عزیز ما را به شهادت رساندند در جای خود محفوظ است و از هم‌اکنون برای آن باید از طرق مختلف برنامه‌ریزی و اقدام شود. 🔸۳. خواست همۀ آحاد ملتی که بیش از یکصد شب در خیابان‌ها و میدان‌ها حضور یافته‌اند و عزیزانی که در نیروهای مسلح جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هدیه به نظام اسلامی کرده‌اند این است که برگ‌های برندۀ ما خدای ناکرده به بهای اندک یا بی‌بها به دشمن تحویل داده نشود. تنگۀ هرمز و گرفتن عوارض از کشتی‌ها که از جمله موارد بندهای ده‌گانۀ بیانیه رهبری معظم است برگ برندۀ ایران اسلامی است. این برگ برندۀ بزرگ نباید در برابر رفع محاصرۀ ظالمانۀ دشمن که به تصریح خودش دزدی دریایی است از دست برود. حق مسلم را در برابر دزدی دریایی دادن ناشی از یک خطای محاسباتی است. بخشی از تنگۀ هرمز که طرف ساحل ماست، منحصراً از آن ملت ماست و بخش سمت کشور عمان، برای عمان است. عبارت مبهم «آبراه مشترک ایران و عمان» خطای محاسباتی است. 🔹۴. پیش‌شرط «استرداد اموال بلوکه شده» و «پایان جنگ در همۀ جبهه‌های مقاومت (لبنان، غزه، کرانۀ باختری، یمن، عراق و ...» همانطور که پیش‌شرط مذاکره بوده، پیش‌شرط تفاهم هم هست. و گرنه با تجربه‌های گذشته هیچ تضمینی برای عمل کردن دشمن به تعهداتش وجود ندارد. 🔸۵. زمان توافق نهایی باید دقیقا مشخص با قید زمان معین و کوتاه مدت حداکثر دو هفته‌ای از زمان امضای تفاهم‌نامه و بدون هیچ قید و شرط دیگری باشد. 🔹۶. از عبارات مبهمی که در برجام وجود داشت، عبرت بگیریم. در این تفاهم‌نامه از هر عبارت مبهمی مانند «احترام به حق حاکمیت» یا «موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ بعد» پرهیز شود. عبارت «احترام به حق حاکمیت» در توافق الجزایر هم بود و دشمن عمل نکرد. 🔸۷. همانگونه که در خطوط قرمز رهبری به حق ذکر شده بود، ملت ما انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و آمریکا یا هیچ کشوری حق هیچگونه مداخله‌ای در آن ندارد. نباید در تفاهم‌نامه یا گفتگوها و پیام‌ها هیچ کلمه‌ یا جمله‌ای راجع به آن ذکر شود؛ بلکه بر حق مسلم ما و نقض آتش‌بس بودن هرگونه مداخله در آن از هر کشوری باید تأکید شود و موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ دوم نافی حق مسلم بودن آن است و از جمله عبارات مبهمی است که نباید در تفاهم‌نامه ذکر شود. 🔹۸. خروج صهیونیست‌ها به طور کامل از سرزمین لبنان باید از پیش‌شرط‌های امضای تفاهم‌نامه باشد. 🔸۹. باید برای نقض آتش‌بس و هریک از بندهای تفاهم‌نامه از سوی دشمن عدم پای‌بندی ایران اسلامی به تعهداتش، حق حمله ایران به منافع دشمن و مجازات دشمن از سوی ایران اسلامی بدون هیچ اجازه‌ای از هیچ سازمانی تأکید شود. 🔹۱۰. بیانیه مشترک قبل از نهایی شدن تفاهم‌نامه بی‌معنا ست. بیانیۀ مشترک نسبت به امری که هنوز معلوم نیست چه خواهد شد فقط به سود دشمن و خلاف عقل است. 🔸۱۱. متن پیشنهادهای تیم مذاکره کننده را قبل از نهایی شدن به اطلاع مردم برسانید تا ملت بدانند مسئولان بر چه چیزهایی اصرار دارند و آرامش یابند. 🔹۱۲. قبل از آنکه دشمن از این تفاهم‌نامه سوء‌استفاده کند، تیم مذاکره کننده اولین روایت را به صورت دقیق به مردم دنیا اطلاع‌رسانی کند تا در جنگ رسانه‌ای مغلوب دشمن نشود. محمود رجبی ۱۴۰۵/۰۳/۲۳ 📝@mahmoodrajabi_ir
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻رژیم صهیونیستی از تمامی بندهای تفاهم مطلع است؛ به‌ویژه از بند نخست آن. 🔴جناب آقای عراقچی شب گذشته تصریح کردند که بر اساس مفاد تفاهم، دشمن باید از لبنان عقب‌نشینی کند. در مقابل، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی آشکارا اعلام کرد که هیچ عقب‌نشینی‌ای در کار نخواهد بود. 🔴اگر دشمن عقب‌نشینی نکند، به این معناست که جنگ پایان نیافته است. در چنین شرایطی، مقاومت نیز نمی‌تواند عملیات خود را متوقف کند؛ مردمی که بیش از صد روز است از خانه و روستاهای خود آواره شده‌اند، تنها زمانی می‌توانند بازگردند که اشغالگران از سرزمینشان خارج شوند. 🔴نمی‌توان از یک‌سو ادعا کرد تفاهم حاصل شده است و از سوی دیگر به مردم گفت که همچنان امکان بازگشت به خانه‌هایشان وجود ندارد. چنین وضعیتی مستقیماً موجودیت و اعتبار حزب‌الله را زیر سؤال می‌برد. 🔴دست‌کم بر اساس مواضع رسمی دشمن، از همین حالا اطمینان داریم که قصدی برای عقب‌نشینی ندارد. بنابراین این پرسش کاملاً منطقی است: 🔴چرا باید تفاهمی را امضا کنیم که نخستین و اساسی‌ترین بند آن از همان ابتدا قرار نیست اجرا شود؟ 🔻 @hossein_pak69
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻در خصوص متن تفاهم، طبیعتاً پرسش‌ها و ابهاماتی وجود دارد و طرح آن‌ها امری طبیعی و قابل درک است. اما برخی نقدها و مواضع مطرح‌شده از سوی آقایان نبویان، ثابتی و برخی دیگر از عزیزان در فضای مجازی، بازتابی فراتر از فضای داخلی ایران پیدا کرده و در رسانه‌ها و افکار عمومی خارج از کشور، به‌ویژه در میان مخاطبان عرب‌زبان، تصویری از اختلاف و تردید را القا کرده است؛ به‌گونه‌ای که روایت پیروزی ایران را به روایتی نزدیک به شکست تبدیل می‌کند. 🔴طرح سؤال مثل آن چیزی که اینجانب طرح کردم ، نقد و مطالبه‌گری حق هر دلسوزی است، اما این امر باید در چارچوب‌های مناسب و با در نظر گرفتن ملاحظات ملی صورت گیرد. بی‌تردید برای همه پرسش‌ها پاسخ‌هایی وجود دارد و مسیرهای قانونی و کارشناسی برای طرح آن‌ها نیز فراهم است. 🔴همچنین سر دادن شعار علیه آقایان قالیباف و عراقچی در برخی تجمعات و بازتاب گسترده آن در رسانه‌های بیگانه، نه به صلاح کشور است و نه با واقعیت عملکرد و جایگاه این افراد همخوانی دارد. در شرایط حساس کنونی، حفظ انسجام داخلی و پرهیز از ارسال پیام‌های متناقض به خارج از کشور، بیش از هر زمانی اهمیت دارد. 🔻 @hossein_pak69
05-03-22-Rajabi davani.mp3
زمان: حجم: 12.4M
🎧 📢 صحبت‌های جناب آقای دکتر در تجمع مردم نیروگاه قم 📍 میدان توحید| ۱۴۰۵/۰۳/۲۲ ———————— 🇮🇷 جبهه فرهنگی هیئات نیروگاه قم 🆔 @jebhefarhanginirogah