هدایت شده از صعود | دکتر سید محمود نبویان
3214142299814371074_314604379427085.oga
زمان:
حجم:
8M
🔴بسیار مهم.....👆👆👆👆
✅ 👆👆👆پاسخ حجت الاسلام دکتر نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به تفسیر آقای مهدی محمدی از متن توافق احتمالی ایران وآمریکا
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
مغلطه ناجوانمردانه مذاکرهجویان!
رژیم صهیونی به ضاحيه _قلب مقاومت لبنان_ حمله کرد
حامیان دوآتشه توافق امضانشده، از لحظه اول فعال شدهاند در جهت توجیه المسائل نویسی؛ که اسرائیل در حال کارشکنی در مسیر توافق حمله کرده است!
تا از این مسیر، موجبات بیتفاوتی در فضای سیاسی و رسانهای داخلی در مورد مظلومان لبنان را رقم بزنند
این کارهای ناشایست و ناجوانمردانه، دور از شان مؤمن انقلابی است!
اولا
طبق تصریحات رهبری معظم انقلاب اسلامی، #وحدت_ساحات_مقاومت اصل اصولی ما است و خلل ناپذیر است
ثانیا
آمریکا و اسرائیل یک جبهه واحد اند
این فن بدل زدن ها و تفکیک بین این دو، اگر در زمان برجام موجب فریب افکار سیاسی داخلی شد، حالا دیگر جواب نمیدهد
چون سران هر دو رژیم ضدبشری اعتراف کردهاند که تمام تحرکات جنگی شان و از آن جمله، اقدامات مربوط به توافق را با هم هماهنگ میکنند!
ثالثا
اینکه رژیم صهیونی با چه نیت و هدفی حمله کرده، در نتیجه واکنش ما تاثیری ندارد
آنها نقض آتشبس کردهاند
تا در این بزنگاه توافق، معادله نظامی خصمانه جدیدشان را ثبیت کنند
به این معنا که نه تنها بعد از امضای توافق کذایی، که حین امضا و رفت و برگشت ها هم میتوانند حمله کنند و ایران هم بیتفاوت بماند!
رابعا
اینکه مسئولان محترم و خصوصا سرداران و رزمندگان لشکر اسلام چه تصمیمی در واکنش به این جنایت جدید و #اقدام_خصمانه_راهبردی اتخاذ کنند، در حیطه اختیارات ما نیست اما اجازه نمیدهیم معدود عناصر رسانهای وابسته به هستههای سیاسی، در تحلیل وقایع، و تفسیر محکمات فرامین قاطع رهبری، #کژتابی ایجاد کنند!
خامسا
دشمنان اسلام و ایران با راهبرد قدیمی فتح سنگر به سنگر پیشروی میکنند؛ اگر در مورد نقض آتشبس در لبنان واکنش متناسب نبینند، هیچ تضمینی نیست که جنایات سریالی شان را به حدود میهن مقدس مان بعنوان عاصمه مقاومت در جهان، توسعه ندهند!
فهمیدن این نقشه شوم دشمنان اصلا دشوار نیست...
یکشنبه 24 خرداد 1405
@rozaneebefarda
روزنه
مغلطه ناجوانمردانه مذاکرهجویان! رژیم صهیونی به ضاحيه _قلب مقاومت لبنان_ حمله کرد حامیان دوآتشه تو
خوشبینی به شیطان ناشی از خطای محاسباتی است
#خوشبینی_کاغذی به #شیطان_بزرگ نتیجه عدم شناخت عمیق از دشمن و عدم شناخت عمیق از مبانی رهبران انقلاب اسلامی است!
اینکه کسانی به هر دلیل در رفتار و عملکردشان، با #تسامح برآمده از نوعی سادهانگاری نسبت به مخاطرات و خدعههای دشمن برخورد کنند
در بلندمدت برای اسلام و انقلاب و ایران
بسیار خطرناک است.
توافقی که به #هیچ بند باشد؛ حتی برای اعلام ترک مخاصمه هم به کار نمیآید
چه رسد به اینکه بخواهد متضمن امنیت پایدار يا منافع ملی و منطقهای جمهوری اسلامی ایران باشد
مسئله اصلی این نیست که چرا رفت و برگشت دیپلماتیک شده و میشود؛
موضوع کارآیی و کارآمدی عينی و اخذ تضمین های کافی ست
آنگونه که رهبر عظیمالشأن شهیدمان اعلیاللهمقامهالشریف در مورد تجربه تلخ برجام خسارتبار بارها و بارها بدان تصریح کردند
در تعهد و توافقی که ضمانتی برای اجرا نیست؛ چه سود؟
🔸 تذنیب
#نامشاوران_سیاست_ندان یکی از مناشي اصلی تولید خطای محاسباتی مسئولان محترم اند
آنان اغلب جز فهم رسانهای(آنهم سطحی) و گاهی مقداری زبان دانی، هنر دیگری ندارند
نه با مبانی فکری و سیره سیاسی دو امام مجاهد انقلاب اسلامی (اعلیاللهمقامهما الشریف) و رهبر معظم انقلاب(حفظهالله تعالی) آشنا هستند
نه تاریخ میدانند
نه دشمن را میشناسند
نه دردآشنای مردم سلحشور ایران هستند
وقت آن است مسئولان محترم در به کارگیری این نامشاوران و احیانا اطرافیان کارنابلد و هزینهساز تجدید نظر کنند
@rozaneebefarda
ایران قهرمان
انشاالله تودهنی سختی خواهد زد
تلاشهای خارجی و تحرکات داخلی
انشاالله نتیجه نخواهد داشت
مسئله ما در لبنان
استمرار حمله نیست!
اصل ارتکاب جنایت و نقض آتشبس است
حتی اگر خبر برسد آن ترور ناجوانمردانه امروز ناموفق بوده
بازهم در موضوع تفاوت ایجاد نمیکند
رژیم صهیونی همواره دنبال تثبیت معادله خصمانه و استیلای راهبردی در دل جنگها بوده است
نباید اجازه داد در این هدف شوم
توفیق یابد
نحوه تودهنی را ما نمیتوانیم نظر بدهیم
اصل مسئله نقض آتشبس و ضرورت اقدام متقابل اما امری عاقلانه و منطقی ست
فارغ از متن قابل نقد،
برای حفظ توافقی که امروز در لبه امضا، نقض میشود
فردا هیچ کس هیچ ارزشی قائل نخواهد شد
مسئله ما در لبنان
ضاحية نیست
کل لبنان است
بلکه کل لبنان هم مسئله نیست؛ تمام جغرافیای مقاومت که محل بحث واقع شده است، مسئله است
اگر تهاجم به یک نقطه و یک وجب از خاک جغرافیای مقاومت مصون از نقض توافق باشد
با چه منطقی باید انتظار داشت جاهای دیگر در امان بماند؟
رسانههای خبری دشمن از اعلان آمادهباش در سرزمینهای اشغالی
به منظور مقابله با پاسخ ایران
خبر میدهند
سردار اسدی، معاون بازرسی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص): جنایات صهیونیستها در ضاحیه جنوبی بیپاسخ نخواهد ماند.
@rozaneebefarda
روزنه
سردار اسدی، معاون بازرسی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص): جنایات صهیونیستها در ضاحیه جنوبی ب
این موضع منطبق بر منطق مستحکم انقلاب اسلامی است
دنیا باید بداند
جمهوری اسلامی ایران
بعنوان عاصمه مقاومت در جهان
وقتی موضعی را اعلام میکند
قطعا و حتما عملیاتی خواهد کرد
بازدارندگی فعال و تثبیت پیروزی در جنگ تحمیلی سوم مستلزم هماهنگی حداکثری مواضع و اقدامات است
دشمن نباید دچار خیال خام شود
پیامِ مهم سردار سرافراز، سیدمجید موسوی به مردم ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن، تبعیت کردن است.
پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقبتر، پس همراه با ولی خویش باشید.
آنچنان که که امام خمینی کبیر رحمةاللهعلیه فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
گوش به فرمان ولایت بوده و از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر اندازد، دوری نمایید.
سرباز ولایت و جانفدای ملت
سیدمجید موسوی
@rozaneebefarda
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ
#تجمعات_ملی
یا
#محافل_جناحی ⁉️
من تا وقتی دعوت به شرکت همگانی در تجمعات می کنم و نیز تا هنگامی خود حضور پیدا می کنم که این اجتماع مصداق تعظیم شعائر دینی ، و مظهر اتحاد همهٔ ایرانیان باشد ، نه اینکه موجب سوء استفادهٔ جناحی وانجام بداخلاقی هایی باشد که حرام قطعی است.
نقد منطقی و پرسشگری جدی، حق قطعی مردم فهیم و غیور ایران است ، اما تحقق این امر مهم کجا و این حرکات مذموم و سخیف گروهی اندک کجا ⁉️
۲۴ خرداد ۱۴۰۵
قم/ محمد عندلیب همدانی