فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«بهشتی» با چه طـرحی میخواهد ایـــران را از ایدههای اقتصـادی چپ و سرمـــایهداری خلاص کند؟
قضاوت با شما...
❤️🌻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
• یاعلی
پيش از تو، هيچ اقيانوسی را نمیشناختم؛
كه عمود بر زمين بايستد...!
https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/439681/translate?rownumber=1
🥺💔🥀
4_557866674942902770.mp3
5.01M
أصابك عشقٌ أم رُميت بأسهم؟
در دام عشق افتادهای یا تیرباران شدهای؟
فما هذه إلا سجيّة مغرم
این حالی که تو داری حالی جز شیدایی نیست
ألا فاسقني كاساتٍ وغنِّ لي
مرا از باده های شراب سیراب کنید
بذكر سُلَيْمة والكمانِ ونغّمي
و برایم با چنگ و رباب از سلمیٰ بخوانید
أيا داعياً بذكر العامرية أنني
تو یاد آور خاطرات عامریه (منطقه ای در بغداد)
أغار عليها من فمِ المتكلِّم
من به دهان هر کس که راجع به او حرف بزند حسادت میکنم
أغار عليها من ثيابها
و به لباس هاش حسادت میکنم
إذا لبستها فوق جسم منعَّم
آن زمان که بر تن و بدن بی نظیرش مینشیند
أغار عليها من أبيها وأمها
و به پدر و مادرش حسادت میکنم
إذا حدّثاها بالكلام المغمغم
آن زمان که در نزدیک ترین جایگاه با او صحبت میکنند
وأحسد كاسات تقبِّلن ثغرها
و به ظرف های که از آن ها آب می نوشد
إذا وضعتها موضع اللثم في الفمِ
آن زمانی که بر لب و دهانش قرار میگیرند
🌱
49.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای عدالت اجتماعی، فرصت برابر
در منابع، قدم اول است...
#عدالت_اجتماعی
#مطالبهگری
#_ما_در_عدالت_عقبیم_
قضاوت با شما...
❤️🌻
پیوست شماره ی اوّل :
💢انحراف بانکهای خصوصی در اعطای تسهیلات
🔰وزیر اقتصاد در برنامه خبری 10 تیر
🔹برخی از بانکهای کشور سپردههای یک استان را جمعآوری میکنند، اما سهم ناچیزی از آن را صرف پروژه های همان استان میکنند. مقصد بیشتر این سپردهها دو تا سه استان برخوردار است.
🔹 این وضعیت در بیشتر استانهای کشور شایع است. به طور مثال در استان بوشهر در حالی که نسبت تسهیلات به سپرده بانکهای دولتی حدود 83 درصد است (حدود 85 رصد به معنای استفاده کامل از سپردههای استان برای همان استان است)، این نسبت درخصوص یکی از بانکهای غیر دولتی 3 درصد است؛ این 3 درصد به این معناست که 97 درصد سپردههای مردم به خارج از این استان منتقل میشود.در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری، دو بانک غیردولتی حدود ۵ درصد سپردههای مردم را در استان سرمایهگذاری میکنند.
♻️ وزیر اقتصاد در نامه به رئیس کل بانک مرکزی درباره انحراف چشمگیر عملکرد بانک های خصوصی در «نسبت تسهیلات به سپرده» هشدار داد، وی در این نامه پیشنهاد داد: «به بانکهایی که در اسرع وقت برای ارتقای نسبتهای تسهیلات به سپرده استانی خود به حداقل 50 درصد اقدام نکنند، در مرحله نخست اخطار داده و در صورت تداوم روند ناصحیح گذشته، بانک خاطی ملزم به تعطیلی شعب ناکارآمد استانی خود شود.
⬅️ البانک و ما ادراک ما البانک...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیوست شماره ی سوّم :
کارت بازرگانی یک بار مصرف؟؟؟
کارتون خواب؟؟؟
هفتــــااااد نفر؟؟؟
سیم کارت رند، خرید سیم کارت و فروش سیم کارت و خط رند - سیم کارت جم✔️
https://www.jamsimkart.com/
الإسراء
وَإِذَا أَرَدْنَا أَن نُّهْلِكَ قَرْيَةً أَمَرْنَا مُتْرَفِيهَا فَفَسَقُوا فِيهَا فَحَقَّ عَلَيْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْنَاهَا تَدْمِيرًا(16)
طبقه های خاص
خطوط همراهِ خاص
روابط خاص
سیاست خاص
اقتصاد خاص
فرهنگ خاص
هیچی دیگه
همین...
قضاوت با شما...
❤️🌻
🔸در پی اعلام ملی شدن بانکهای ایران، مهندس مهدی بازرگان، نخستوزیر دولت موقت پیامی خطاب به ملت ایران صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
هموطنان عزیز از آنجایی که بانکهای خصوصی وضع نامساعد زیانباری پیدا کرده بودند، دولت لازم دانست برای حفظ حقوق و سرمایههای ملی و به منظور تضمین پساندازهای مردم و جلوگیری از اتلاف سپردهها مدیریت کلیه بانکهای خصوصی را بر عهده گیرد. به این وسیله به اطلاع عموم میرسانم که با تصویب شورای انقلاب اسلامی کلیه بانکهای کشور از تاریخ ۱۷خرداد ماه ۱۳۵۸ ملی اعلام گردید، به این ترتیب کلیه بانکها در اختیار دولت و متعلق به ملت بوده، سپردهها و پساندازها تضمین میشود. دولت موقت جمهوری اسلامی انتظار دارد بدهکاران بانکها در ایفای تعهدات خود تسریع کنند و کارکنان بانکها در حکم اجرای قانون همکاری لازم را بنمایند.
نظر به اینکه طبق ماده ۲ قانون ملی شدن بانکها تنها امضا مدیرانی که از طرف دولت معین میشوند دارای اعتبار قانونی خواهد بود روزهای شنبه ۱۹ و یکشنبه ۲۰ خرداد ماه جاری کلیه بانکها تعطیل میشوند و از روز دوشنبه ۲۱ خرداد فعالیت عادی خود را انشاءالله بعونالله تعالی و به همت و همکاری مردم از سر میگیرند. امیدوارم به یمن روز با سعادت میلاد مظهر عدل و رحمت علی علیهالسلام این عمل دولت موقت موجب بسط عدالت و برکت بشود.»
کیهان تک برگی شماره فوق العاده روز جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۵۸
قضاوت با شما...
❤️🌻
میگوید از خال صورتم بدم میآید و میخواهم لیزر کنم. حالا کدام خال؟ همانی که کنار لبش است، همان که وقتی میخندد و کنارِ لبش موج به صخره میخورد، آرام گرفته. همان یکی را، می گوید بدم میآید! عزیزم دل آدمی به همین خال ها گیر میکند و نخ کش میشود، دل نخکش شود جدایی ناممکن است. نشان به آن نشان که: من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم. آن یکی میگوید میخواهم دماغم را عمل کنم، در عکس ها بد میافتد. حال و هوای دماغش؟ به صورتش میآید. چون کمان آرش گودیِ کمر دارد و کوچک است. اتفاقا خیلی هم زیباست، با لبهایش هارمونی قشنگی ایجاد کرده. نمیدانم چرا نمیفهمند که خودشان خیلی زیبا تر هستند تا یک انسان عملیِ پلاستیکی. واقعیت این است که جذب مسابقهای شدند که مافیای عمل های زیبایی پایگذاریاش کرده. عرصهی پهناور جهان دو گروه شده. دسته اول، متفکران و جراحان و پول چاق کنان این عرصه و دستهی دوم، گول خوردگان و مصرف کنندگان این تفکرات. یکی سازنده و یکی مصرف کننده. و صحنهی این جدال؟ مغز های شستشو شده و پول های مصرف شده. عمل های زیبایی را لباسی کردند به تن مردم تا سرشان گرم شود به همین خالهزنک بازی ها. تا دور شوند از درون انسان. آنقدر پول و زمان خرجِ کالبد بدنی کنند که روح بیچاره را پاک فراموش کنند. آنقدر بهش نَرِسند تا پژمرده شود و مثل شمع آب شود. به بردگی کشیدن مگر چیزی جز این است؟ بردگیِ مُدِرن. فقط زنجیرهاا نامرئی شده و امر و نهی ها زیر لفظی. بازارش هم خیلی داغ است. مردم را خر میکنند در پوست شیر. حرف این است که ما اصلا معنیِ زیبایی را نفهمیدیم. بیچاره بدن ها که زیر بارِ ستمِ تیغ ها میروند و بیچاره تر مفهوم زیبایی که به یغما رفت.
👋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شیخنا الأستاد...
شناسه حدیث : ۲۹۸۴۳۵ | نشانی : الأمالي (للمفید) , جلد۱ , صفحه۱۹۹
عنوان باب : المجلس الثالث و العشرون
قائل : امام سجاد (علیه السلام)
وَ بِالْإِسْنَادِ اَلْأَوَّلِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ مَهْزِيَارَ عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ عَنْ مَالِكِ بْنِ عَطِيَّةَ عَنْ أَبِي حَمْزَةَ اَلثُّمَالِيِّ قَالَ : مَا سَمِعْتُ بِأَحَدٍ مِنَ اَلنَّاسِ كَانَ أَزْهَدَ مِنْ عَلِيِّ بْنِ اَلْحُسَيْنِ عَلَيْهِمَا السَّلاَمُ إِلاَّ مَا بَلَغَنِي عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ ثُمَّ قَالَ أَبُو حَمْزَةَ كَانَ عَلِيُّ بْنُ اَلْحُسَيْنِ عَلَيْهِمَا السَّلاَمُ إِذَا تَكَلَّمَ فِي اَلزُّهْدِ وَ وَعَظَ أَبْكَى مَنْ بِحَضْرَتِهِ قَالَ أَبُو حَمْزَةَ فَقَرَأْتُ صَحِيفَةً فِيهَا كَلاَمُ زُهْدٍ مِنْ كَلاَمِ عَلِيِّ بْنِ اَلْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فَكَتَبْتُ مَا فِيهَا وَ أَتَيْتُهُ بِهِ فَعَرَضْتُهُ عَلَيْهِ فَعَرَفَهُ وَ صَحَّحَهُ وَ كَانَ فِيهَا - بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ - كَفَانَا اَللَّهُ وَ إِيَّاكُمْ كَيْدَ اَلظَّالِمِينَ وَ بَغْيَ اَلْحَاسِدِينَ وَ بَطْشَ اَلْجَبَّارِينَ -
⚠️ أَيُّهَا اَلْمُؤْمِنُونَ مُصِيبَتُكُمُ اَلطَّوَاغِيتُ مِنَ أَهْلِ اَلرَّغْبَةِ فِي اَلدُّنْيَا اَلْمَائِلُونَ إِلَيْهَا اَلْمَفْتُونُونَ بِهَا اَلْمُقْبِلُونَ عَلَيْهَا⚠️
وَ عَلَى حُطَامِهَا اَلْهَامِدِ وَ هَشِيمِهَا اَلْبَائِدِ غَداً فَاحْذَرُوا مَا حَذَّرَكُمُ اَللَّهُ مِنْهَا وَ اِزْهَدُوا فِيمَا زَهَّدَكُمُ اَللَّهُ فِيهِ مِنْهَا - وَ لاَ تَرْكَنُوا إِلَى مَا فِي هَذِهِ اَلدُّنْيَا رُكُونَ مَنِ اِتَّخَذَهَا دَارَ قَرَارٍ وَ مَنْزِلَ اِسْتِيطَانٍ - وَ بِاللَّهِ إِنَّ لَكُمْ مِمَّا فِيهَا عَلَيْهَا دَلِيلاً مِنْ زِينَتِهَا وَ تَصَرُّفِ أَيَّامِهَا وَ تَغَيُّرِ اِنْقِلاَبِهَا وَ مَثُلاَتِهَا وَ تَلاَعُبِهَا بِأَهْلِهَا إِنَّهَا لَتَرْفَعُ اَلْخَمِيلَ وَ تَضَعُ اَلشَّرِيفَ - وَ تُورِدُ اَلنَّارَ أَقْوَاماً غَداً فَفِي هَذَا مُعْتَبَرٌ وَ مُخْتَبَرٌ وَ زَاجِرٌ لِلنَّبِيهِ- إِنَّ اَلْأُمُورَ اَلْوَارِدَةَ عَلَيْكُمْ فِي كُلِّ يَوْمٍ وَ لَيْلَةٍ مِنْ مَضَلاَّتِ اَلْفِتَنِ وَ حَوَادِثِ اَلْبِدَعِ وَ سُنَنِ اَلْجَوْرِ وَ بَوَائِقِ اَلزَّمَانِ وَ هَيْبَةِ اَلسُّلْطَانِ وَ وَسْوَسَةِ اَلشَّيْطَانِ لَيَدْرَأُ اَلْقُلُوبَ عَنْ تَنَبُّهِهَا وَ تُذْهِلُهَا عَنْ مَوْجُودِ اَلْهُدَى وَ مَعْرِفَةِ أَهْلِ اَلْحَقِّ إِلاَّ قَلِيلاً مِمَّنْ عَصَمَ اَللَّهُ وَ لَيْسَ يَعْرِفُ تَصَرُّفَ أَيَّامِهَا- وَ تَقَلُّبَ حَالاَتِهَا وَ عَاقِبَةَ ضَرَرِ فِتْنَتِهَا إِلاَّ مَنْ عَصَمَهُ اَللَّهُ وَ نَهَجَ سَبِيلَ اَلرُّشْدِ - وَ سَلَكَ سَبِيلَ اَلْقَصْدِ مِمَّنِ اِسْتَعَانَ عَلَى ذَلِكَ بِالزُّهْدِ فَكَرَّرَ اَلتَّفَكُّرَ وَ اِتَّعَظَ بِالْعِبَرِ فَازْدَجَرَ وَ زَهِدَ فِي عَاجِلِ بَهْجَةِ اَلدُّنْيَا فَتَجَافَى عَنْ لَذَّاتِهَا - وَ رَغِبَ فِي دَائِمِ نَعِيمِ اَلْآخِرَةِ وَ سَعىٰ لَهٰا سَعْيَهٰا وَ رَاقَبَ اَلْمَوْتَ وَ سَئِمَ اَلْحَيَاةَ مَعَ اَلْقَوْمِ اَلظَّالِمِينَ فَعِنْدَ ذَلِكَ نَظَرَ إِلَى مَا فِي اَلدُّنْيَا بِعَيْنٍ نَيِّرَةٍ حَدِيدَةِ اَلنَّظَرِ فَأَبْصَرَ حَوَادِثَ اَلْفِتَنِ وَ ضَلاَلَ اَلْبِدَعِ وَ جَوْرَ اَلْمُلُوكِ اَلظَّلَمَةِ فَقَدْ لَعَمْرِي اِسْتَدْبَرْتُمْ مِنَ اَلْأُمُورِ اَلْمَاضِيَةِ فِي اَلْأَيَّامِ اَلْخَالِيَةِ مِنَ اَلْفِتَنِ اَلْمُتَرَاكِمَةِ وَ اَلاِنْهِمَاكِ فِيهَا مَا تَسْتَدِلُّونَ بِهِ عَلَى تَجَنُّبِ اَلْغُوَاةِ وَ أَهْلِ اَلْبِدَعِ وَ اَلْبَغْيِ وَ اَلْفَسَادِ فِي اَلْأَرْضِ بِغَيْرِ حَقٍّ فَاسْتَعِينُوا بِاللَّهِ وَ اِرْجِعُوا إِلَى طَاعَةِ اَللَّهِ وَ طَاعَةِ مَنْ هُوَ أَوْلَى بِالطَّاعَةِ مِمَّنِ اُتُّبِعَ وَ أُطِيعَ- فَالْحَذَرَ اَلْحَذَرَ مِنْ قَبْلِ اَلنَّدَامَةِ وَ اَلْحَسْرَةِ وَ اَلْقُدُومِ عَلَى اَللَّهِ وَ اَلْوُقُوفِ بَيْنَ يَدَيْهِ وَ تَاللَّهِ مَا صَدَرَ قَوْمٌ قَطُّ عَنْ مَعْصِيَةِ اَللَّهِ إِلاَّ إِلَى عَذَابِهِ وَ مَا آثَرَ قَوْمٌ قَطُّ اَلدُّنْيَا عَلَى اَلْآخِرَةِ إِلاَّ سَاءَ مُنْقَلَبُهُمْ وَ سَاءَ مَصِيرُهُمْ وَ مَا اَلْعِلْمُ بِاللَّهِ وَ اَلْعَمَلُ بِطَاعَتِهِ إِلاَّ إِلْفَانِ مُؤْتَلِفَانِ فَمَنْ عَرَفَ اَللَّهَ خَافَهُ فَحَثَّهُ اَلْخَوْفُ عَلَى اَلْعَمَلِ بِطَاعَةِ اَللَّهِ وَ إِنَّ أَرْبَابَ اَلْعِلْمِ وَ أَتْبَاعَهُمْ هُمُ اَلَّذِينَ عَرَفُوا اَللَّهَ فَعَمِلُوا لَهُ وَ رَغِبُوا إِلَيْهِ وَ قَدْ قَالَ اَللَّهُ تَعَالَى- إِنَّمٰا يَخْشَى اَللّٰهَ مِنْ عِبٰادِهِ اَلْعُلَمٰاءُ فَلاَ تَلْتَمِسُوا شَيْئاً مِمَّا فِي هَذِهِ اَلدُّنْيَا بِمَعْصِيَةِ اَللَّهِ وَ اِشْتَغِلُوا فِي
هَذِهِ اَلدُّنْيَا بِطَاعَةِ اَللَّهِ - وَ اِغْتَنِمُوا أَيَّامَهَا وَ اِسْعَوْا لِمَا فِيهِ نَجَاتُكُمْ غَداً مِنْ عَذَابِ اَللَّهِ فَإِنَّ ذَلِكَ أَقَلُّ لِلتَّبِعَةِ وَ أَدْنَى مِنَ اَلْعُذْرِ وَ أَرْجَى لِلنَّجَاةِ - فَقَدِّمُوا أَمْرَ اَللَّهِ وَ طَاعَتَهُ وَ طَاعَةَ مَنْ أَوْجَبَ اَللَّهُ طَاعَتَهُ بَيْنَ يَدَيِ اَلْأُمُورِ كُلِّهَا وَ لاَ تُقَدِّمُوا اَلْأُمُورَ اَلْوَارِدَةَ عَلَيْكُمْ مِنَ اَلطَّوَاغِيتِ مِنْ فِتَنِ زَهْرَةِ اَلدُّنْيَا بَيْنَ يَدَيْ أَمْرِ اَللَّهِ وَ طَاعَتِهِ وَ طَاعَةِ أُولِي اَلْأَمْرِ مِنْكُمْ - وَ اِعْلَمُوا أَنَّكُمْ وَ نَحْنُ عِبَادُ اَللَّهِ يَحْكُمُ عَلَيْنَا وَ عَلَيْكُمْ سَيِّدٌ حَاكِمٌ غَداً وَ هُوَ مُوقِفُكُمْ وَ مُسَائِلُكُمْ فَأَعِدُّوا اَلْجَوَابَ قَبْلَ اَلْوُقُوفِ وَ اَلْمُسَاءَلَةِ وَ اَلْعَرْضِ عَلَى رَبِّ اَلْعَالَمِينَ يَوْمَئِذٍ لاٰ تَكَلَّمُ نَفْسٌ إِلاّٰ بِإِذْنِهِ - وَ اِعْلَمُوا أَنَّ اَللَّهَ تَعَالَى لاَ يُصَدِّقُ يَوْمَئِذٍ كَاذِباً وَ لاَ يُكَذِّبُ صَادِقاً وَ لاَ يَرُدُّ عُذْرَ مُسْتَحِقٍّ وَ لاَ يَعْذِرُ غَيْرَ مَعْذُورٍ بَلْ لَهُ اَلْحُجَّةُ عَلَى خَلْقِهِ بِالرُّسُلِ وَ بِالْأَوْصِيَاءِ بَعْدَ اَلرُّسُلِ فَاتَّقُوا اَللَّهَ عِبَادَ اَللَّهِ وَ اِسْتَقْبِلُوا مِنْ إِصْلاَحِ أَنْفُسِكُمْ وَ طَاعَةِ اَللَّهِ وَ طَاعَةِ مَنْ تَوَلَّوْنَهُ فِيهَا لَعَلَّ نَادِماً وَ قَدْ نَدِمَ عَلَى مَا قَدْ فَرَّطَ بِالْأَمْسِ فِي جَنْبِ اَللَّهِ وَ ضَيَّعَ مِنْ حُقُوقِ اَللَّهِ فَاسْتَغْفِرُوا اَللَّهَ وَ تُوبُوا إِلَيْهِ فَإِنَّهُ يَقْبَلُ اَلتَّوْبَةَ وَ يَعْفُو عَنِ اَلسَّيِّئَةِ- وَ يَعْلَمُ مٰا تَفْعَلُونَ - وَ إِيَّاكُمْ وَ صُحْبَةَ اَلْعَاصِينَ وَ مَعُونَةَ اَلظَّالِمِينَ وَ مُجَاوَرَةَ اَلْفَاسِقِينَ اِحْذَرُوا فِتْنَتَهُمْ وَ تَبَاعَدُوا مِنْ سَاحَتِهِمْ وَ اِعْلَمُوا أَنَّهُ مَنْ خَالَفَ أَوْلِيَاءَ اَللَّهِ وَ دَانَ بِغَيْرِ دِينِ اَللَّهِ - وَ اِسْتَبَدَّ بِأَمْرِهِ دُونَ أَمْرِ وَلِيِّ اَللَّهِ فِي نَارٍ تَلْتَهِبُ تَأْكُلُ أَبْدَاناً قَدْ غَابَتْ عَنْهَا أَرْوَاحُهَا - وَ غَلَبَتْ عَلَيْهَا شِقْوَتُهَا فَهُمْ مَوْتَى لاَ يَجِدُونَ حَرَّ اَلنَّارِ - فَاعْتَبِرُوا يٰا أُولِي اَلْأَبْصٰارِ وَ اِحْمَدُوا اَللَّهَ عَلَى مَا هَدَاكُمْ وَ اِعْلَمُوا أَنَّكُمْ لاَ تَخْرُجُونَ مِنْ قُدْرَةِ اَللَّهِ إِلَى غَيْرِ قُدْرَتِهِ- وَ سَيَرَى اَللّٰهُ عَمَلَكُمْ ثُمَّ إِلَيْهِ تُحْشَرُونَ فَانْتَفِعُوا بِالْعِظَةِ وَ تَأَدَّبُوا بِآدَابِ اَلصَّالِحِينَ .
قضاوت با شما...
❤️🌻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قُـ💔ــمــ🥺ـار...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
أیها الْمُؤْمِنُونَ مُصِيبَتُكُمُ الطَّوَاغِيتُ مِنَ أَهْلِ الرَّغْبَةِ فِي الدُّنْيَا الْمَائِلُونَ إِلَيْهَا الْمَفْتُونُونَ بِهَا الْمُقْبِلُونَ عَلَيْهَا...
قضاوت با شما...
❤️🌻
و اما یک سؤال بزرگ
بسیار بزرگ
این عصر عصر إقامه ی نهجالبلاغه است
یا إقامه ی وسائل الشیعه؟؟؟
مگر نه اینکه استبراء و استنجاء را در زمان حکومت طاغوت هم میشد به سمع خلق رسانید؟؟؟
پس چه چیزی را امروزه باید بر بصر خلق دوانید؟؟؟
🚶♂️👋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک سؤال :
ساختاری سیاسی که در ٢٠ دقیقه میتواند خسارت بار ترین ننگ نامه ی تاریخ پیدایش جغرافیای سیاسی این مرز و بوم را تصویب کند
نمی تواند در نقش یک مصلح اجتماعی برترین قوانین را بر کرسی زعامت کشور بنشاند؟؟؟
🤔؟ 🤔؟ 🤔؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حبیب بن مظاهر یه چیز دیگس...
🚶♂️🥀🥺💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📙رویای حمایت غرب.
▪️"هرگز، هرگز، هرگز با این رویا زندگی نکنید که غرب قرار است بیاید و مشکلتان را حل کند."
▪️این توصیه مشهوری بود که لُرد اوون وزیر خارجه انگلستان سال ۱۹۹۲ در حال ورود به سارایوو به مسلمانان بوسنیایی در خلال مبارزه با جنایتکاران و قاتلان دسته جمعی.
36.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر بخواهید یک دژ مستحکم بسازید باید تمامی لوازم ساختنش را بر پایه میزان هنگفتی از اعتبار فراهم کنید...
اما اگر بخواهید همان دژ را ویران کنید کافیست غیرمسکونی باشد
همین...
حالا یک سؤال مهم :
اون موسوم به انسانی که بیش از ١٠٠ میلیون دلار هزینه ی نابود کردن نسل ایرانی کرد
حالا چقدر باید هزینه کند؟ 🧐؟ 🧐
پ. ن :
مسئله ی بنده جمعیت و رشد زاد و ولد نبود خواستم بگویم چه هزینه هایی را برای بازگشت باید پرداخت
همین...
قضاوت با شما...
❤️🌻