لعنت به این دنیا
پس چرا من کاملا با تمام سعیم باهاتون صادقم و خود خودمم همون خود شکننده
ولی باز شماها بااز بااینکه میگید خودتونید ولی من طفره رفتن و نگفتن ها رو حس میکنم
دِ لعنتی من دارم میگم ببین اینجا رو بزنی میشکنم
دیگه چیزی برای مخفی کردن نمونده
ولی تو هنوزم احتیاط میکنی؟(:
واقعا فکر میکنی قراره بهت ضربه بزنم؟
همونکاری که خودت قصد انجامشو داری؟
ای کاش دقیقا من هستم های شما هم همانقدر رو راست بود!
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نصیبم شد غمت، الحمدالله
خودت عزیز، غمت عزیزتر یااباعبدالله.