یه آقایی گفته: (تولی و تبری را قبول داریم، اما خواندن زیارت عاشورا را در شرایط فعلی به صلاح مسلمانان نمی‌دانیم، چون موجب خونریزی می‌شود. سنی‌ها و سلفی‌ها هر کس را که به صحابه لعن کند، کافر می‌دانند.) به راستی چقدر استدلال ایشان سست و بی‌مایه‌ است. در این دوخط، پارادوکس‌های متعددی وجود دارد. 👈تبری رو قبول دارد، اما زیارت عاشورا نمی‌خواند! چرا؟ چون سنی‌ها، لعن کننده‌ی صحابه را کافر می‌دانند!!!! اولاً: ایشان بفرمایند: کجای زیارت عاشورا صحابه لعن شده‌ است؟ ثانیاً: اهل‌تسنن تفضیل دهنده‌ی حضرت امیرالمومنین علیه السلام بر ابوبکر و عمر را نیز کافر می‌دانند، همچنین سلفی‌ها زیارت، توسل و عزاداری را نیز شرک و کفر می‌دانند. آیا تکفیر آنان دلیل بر وادادگی می‌شود؟ دوست عزیز (لن ترضی عنک... حتی تتبع ملتهم). با این حرف‌های بی‌سر و ته، یا می‌خواهی ما رو سنی کنی و یا اینکه دلِ سنی‌ها رو بدست آوری. اما نه ما محبّت لات و عزی را می‌پذیریم و نه اهلِ باطل میل به حق پیدا می‌کنند. بهترین راه در جهت تقریب مذاهب بیان حقیقت است. البته با رعایت ادب و احترام و آداب مناظره. پس بقیه کارها، مثل: کنفرانس وحدت و... آب در هاون کوبیدن است و تا امروز نتیجه نداده و تا قیامت نیز بی ثمر خواهد بود. راه همان است که رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) به دستور الهی در غدیرخم فریاد زد: علی با حق است و حق نیز با علی است، والسلام. شیعه در امتداد مسیر مادرش فاطمه زهرا سلام الله علیها قدم خواهد برداشت و همواره در کنار حق خواهد ماند و از باطل تبری خواهد نمود، و لو بلغ ما بلغ. مقتدای شیعه علی بن ابیطالب علیه السلام است که بانک ابطال باطل را در شقشقیه فریاد زد. شیعه منتظر آقایی که استخوانهای پوسیده‌ی اولی و دومی را از قبر بیرون بکشید و پس از احراق، خاکسترش را به باد دهد. ┏━━✨💐💐✨━━┓ @ALIG09149246694 ┗━━✨💐💐✨━━┛