نقد اندیشه کافران
🔥 شایعه کثیف بی دین ها 1⃣ آقای قرائتی در برنامه ای به توصیف پسران خدمتکار بهشتی پرداختند. آیه مورد
💥 حرمت لواط ــ تقبیح گرایش به همجنس 💠 وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّن الْعَالَمِين و (به خاطر آورید) لوط را، هنگامی که به قوم خود گفت: آیا عمل بسیار زشتی را انجام می‌دهید که 👈🏾 هیچیک از جهانیان، پیش از شما انجام نداده است ؟! 📗 اعراف ـ ٨٠ jvan.me/1FyU 💠 إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِّن دُونِ النِّسَاء بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید، نه زنان؟! شما گروه اسرافکار (و منحرفی) هستید!» 📗 اعراف ـ ٨١ ✍🏽 علامه طباطبایی : در آیه مراد از، فاحشه، عمل لواط است ، به دلیل اینکه در آیه بعد مى فرماید: لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً ( = آیا شما از روی شهوت به سراغ مردان می‌روید ) یعنى هیچ یک از امم و اقوام روى زمین مرتکب چنین گناهى نشدند. و این جمله، دلالت دارد بر اینکه تاریخ پیدایش این عمل منتهى به همین قوم مى شود. (اتیان الرجال) به قرینه کلمه (شهوه) و همچنین به قرینه (مِّن دُونِ النِّسَاء) کنایه است از عمل نامشروع با مردان، و این دو قرینه، علاوه بر اینکه (اتیان الرجال) را معنا مى کند، این معنا را نیز مى رساند که قوم لوط عمل زناشویى با زنان را ترک گفته و به مردان اکتفاء مى کردند، و این عمل را از آنجایى که تجاوز و انحراف از قانون فطرت است، (اسراف) نامیده و فرموده : (( بل انتم قوم مسرفون )) جمله مورد بحث جمله اى است استفهامى و تقدیر آن (ءانکم) است، از آنجایى که عمل مزبور، فاحشه بى سابقه اى بوده از در تعجب و استبعاد مى پرسد: (( آیا شما چنین کارى را مرتکب مى شوید؟ 📚 ترجمه تفسیر المیزان، ج ٨، ص ٢٣٢ 🌐 jvan.me/1FC0 🔚 لِواط در فقه اسلام و قوانین جزایی، اصطلاحی است که برای عمل شنیع هم ‌بستری مرد با مرد و جمع شدن آن دو با یکدیگر برای اطفای غریزه جنسی به کار می‌رود. و دارای احکامی است که در قرآن به پرداخته شده است. 🌐 jvan.me/1Fpw @Antikafaar