آنچه که در یونیتی مخاطب میبینه👆 آنچه که بازی ساز میبینه 😂😱👇 خلاصه که اینها کار ریگ یا همان استخوان بندی در شخصیت ( کاراکتر ) هست. استخوان نباید قفل یا فریز باشه که بشه اون رو بزرگ تر از حد معمول کرد. در نقاشی دیجیتال، اگر بخواهیم تصویر بالا رو طراحی کنیم؛ خیلی راحت قلم نوری رو‌ بر میداریم و طراحی می کنیم و اندازه دست رو هرقدر که دوست داشته باشیم تنظیم می کنیم😉 اما در محیط سه بعدی که پرسپکتیو اون دست ما نیست و ما نقاشی نمی کنیم و مدل سه بعدی داریم؛ باید کل استخوان رو بزرگ تر کنیم وگرنه دست کوچیکه بنظر میرسه🙃 و اینی میشه که برای ساخت تصویر بالا در گرافیک سه بعدی، مجبور هستیم که دست رو خیلی بزرگ و دراز کنیم😑 آدرس کانال: 🌱 @Ardalan_CG 🌱 آموزش یونیتی