نـبـٰات .
_بسماللّه
اینجا ؟ .
جایی برای بازتاب لحظه لحظهء زندگیم توسط لنز دوربین : ).
کپی ؟ خیر .
[هرچه در خاطرم آید تو از آن خوبتری : ) 🤍𓏲]
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2ytonci&btn=نبات.
صحبتی باشه درخدمتم؛
و خلاصهکهبمونباهام🌚🌱
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@FTN414 ارتباط بگیرید.