سَمآی؛
اینجا؟
ما دوتا دوست. . .
نه نه،رفیق:)
.
.
میخوایم هم حال دل ما خوب باشه،هم تو:))✨🎀
.
.
سمای؟ترکیب اسم دو تامون:)
.
.
کپی؟به غیر از روزمره موردی نداره؛
.
.
My? @Nilguon
.
.
https://eitaa.com/Parvaneabi13
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@Samayy ارتباط بگیرید.