الف) اجرت آرایشگری: اگر آرایشگر نمی داند که مشتری این زینت را در معرض دید نامحرم قرار می دهد یا نه؛بلکه اگر می داند ولی آرایشگر قصد کمک به گناه ندارد (مثلا فقط قصد اجرتش را دارد) و این عمل به نوعی ترویج فساد نباشد، اجرت را مالک است. ب) اجرت آرایشگر نسبت کاشت ناخن و مژه مصنوعی و مانند اینها: اگر قابل برداشتن باشد اجرت به خودی خود مانعی ندارد ولی اگر قابل برداشت (ولو برای یک وعده نماز) نباشد اجرت را مالک نمی شود. (امام خامنه ای) جلسه هم اندیشی، تیرماه 1400، حجةالاسلام رضایی زید عزه. ⚜️ @Ahkaam ⚜️