[۶۱] . ری شهری، دانشنامه امام مهدی، ج ۷، ص ۴۵۵. [۶۲] . نک: بستوی، موسوعة فی أحادیث الإمام المهدی، ص ۳۴. [۶۳] . بستوی، موسوعة فی أحادیث الإمام المهدی، ص ۳۷. [۶۴] . ذهبی، الموقظه فی علم مصطلح الحدیث، ص ۷۸. [۶۵] . ابن کثیر، البدایۀ و النهایۀ، ج ۶، ص ۲۴۶. [۶۶] . بستوی، موسوعة فی أحادیث الإمام المهدی، ص ۳۹ و ۲۲۹. [۶۷] . رستم نژاد، نقد رویکرد سلفی ها در جرح و تعدیل مذهبی و اعتقادی، فصلنامه علوم حدیث تطبیقی، ش ۳، ص ۷۹ و ۸۷. [۶۸] . معارف، بررسی سندی فقه الحدیثی احادیث رایات سود در منابع اهل سنت، فصلنامه مشرق موعود، ش ۴۶، ص ۵۸-۵۹. [۶۹] . ابن حجر عسقلانی، تقریب التهذیب، ج ۱، ص ۶۶۴ [۷۰] . المزی، تهذیب الکمال، ج ۱۸، ص ۲۲۴ [۷۱] . ابن حجر عسقلانی، تقریب التهذیب، ج ۱، ص ۶۹۶ [۷۲] . ذهبی، الکاشف، ج ۲، ص ۳۸۲. [۷۳] . عجلی، معرفۀ الثقات، ج ۲، ص ۳۶۴. [۷۴] . المزی، تهذیب الکمال، ج ۱، ص ۳۶۰ [۷۵] . ابن حجر عسقلانی، تقریب التهذیب، ج ۱، ص ۶۸۷. [۷۶] . ابن حجر عسقلانی، تهذیب التهذیب، ج ۴، ص ۴۸۷. [۷۷] . نعمانی، الغیبۀ، ص ۲۷۳. [۷۸] . نجاشی، الرجال، ص ۹۴. [۷۹] . طوسی، الرجال، ص ۴۰۹. [۸۰] . نجاشی، الرجال، ص ۳۱ و ۲۵۸. [۸۱] . کشیّ، الرجال، ص ۳۴۵. [۸۲] . کشیّ، الرجال، ص ۳۴۵. [۸۳] . نجاشی، الرجال، ص ۱۲۰. [۸۴] . کشیّ، الرجال، ص ۳۴۵. [۸۵] . طوسی، الرجال، ص ۳۵۴. [۸۶] . کشیّ، الرجال، ص ۵۵۶. [۸۷] . نجاشی، الرجال، ص ۹۸ و ۲۳۱. [۸۸] . نجاشی، الرجال، ص ۴۶. مطابق نظر تحقیقی آیه الله شبیری‌زنجانی، ثقه و امامی است (ر. ک: نرم‌افزار درایۀ النور، عنوان: الحسین بن موسی الحناط). [۸۹] . نجاشی، الرجال، ص ۴۲۵. حلی، خلاصۀ الرجال، ص ۱۶۹. [۹۰] . کشیّ، الرجال، ص ۱۰، ۱۱۵و ۱۲۳. [۹۱] . پورسیدآقایی، نقش ایرانیان در عصر ظهور، فصلنامه پژوهش های مهدوی، ش ۲۵، ص ۱۵. [۹۲] . ری شهری، دانشنامه امام مهدی، ج ۶، ص ۱۳. [۹۳] . پورسیدآقایی، چالش های روایی تشکیل حکومت در عصر غیبت، فصلنامه مشرق موعود، ش ۴۹، ص ۳۹۰. قبانچی، موجز دائرۀ معارف الغیبۀ، ص ۷۳. [۹۴] . نعمانی، الغیبۀ، ص ۲۷۳. ادامه دارد ❤️امام خامنه ای❤️ 🔻یاران سیدخراسانی🔻 به کانال مادر روبیکا بپیوندید👇👇 https://rubika.ir/mahdisahebzman به کانال مادرایتا بپیوندید 👇👇 https://eitaa.com/alamdarenghlab