كنفرانس ملي نقش مطالعات ميان رشته‌اي در توسعه علمي و كارآفريني كشور توسط پرديس البرز دانشگاه تهران برگزار گرديد. به گزارش روابط عمومي پرديس البرز كنفرانس ملي نقش مطالعات ميان رشته¬اي در توسعه علمي و كارآفريني كشور در روز دوشنبه مورخ 97/08/28 كه با پيام رياست دانشگاه تهران جناب آقاي دكتر محمود نيلي احمدآبادي آغاز و برگزار گرديد. در پيام رياست دانشگاه تهران كه توسط آقاي دكتر خضري مشاور رئيس دانشگاه و مدير كل حوزه رياست قرائت گرديد، ايشان ضمن ابلاغ تشكر رياست دانشگاه از برگزاركنندگان كنفرانس و اعلام ماموريت پرديس در توسعه رشته هاي ميان رشته اي آمده است : توجه جدي به بازاركار آينده و آماده¬سازي دانشجو براي شرايط بسيار متغيير امروز نمي¬تواند از مسير آموزش فاقد نوآوري و ايستا صورت گيرد. براي يافتن پاسخ¬هاي لازم است نقاط قوت و ضعف موجود مورد بررسي قرار گرفته و به اتكا اين يافته¬ها نقشه راه آينده به خوبي ترسيم گردد. مطالعات و تجارب نشان مي¬دهد كه يكي از مسير¬هاي پاسخ به اين نياز قطعاً توسعه برنامه¬هاي آموزشي ميان و بين رشته¬اي است. او در ادامه افزود: برای ادامه خبر روی لینک زیر کلیک نمایید http://alborz.ut.ac.ir/NewsShow.php?NewsID=4926