یکی این طور نوشته:
درسته که چنین روایتی نداریم ولی پاسخ دهنده در پاسخ بی انصافی کرده و به جای روایات ناهیه، روایات مجوزه رو اورده
خب طبعا باید روایاتی رو می آورد که ازغدی توش دخل و تصرف کرده(یعنی روایاتی که نهی از متعه کردند) نه روایات مجوزه رو
....اسم بابشون اینه:
باب انه یجب آن یکف عنها من کان مستغنیا که جمعا ۴ حدیث توشه که یکیش می خوره که مقصود آقای ازغدی بوده باشه:
دانلود برنامه اندرویدی جامع الاحادیث:
https://cafebazaar.ir/app/org.crcis.noorhadith
الکافي ج ۵، ص ۴۵۲
امام هادی (علیه السلام)
عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنِ اَلْمُخْتَارِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ اَلْمُخْتَارِ وَ مُحَمَّدُ بْنُ اَلْحَسَنِ عَنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ اَلْحَسَنِ اَلْعَلَوِيِّ جَمِيعاً عَنِ اَلْفَتْحِ بْنِ يَزِيدَ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا اَلْحَسَنِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ عَنِ اَلْمُتْعَةِ فَقَالَ هِيَ حَلاَلٌ مُبَاحٌ مُطْلَقٌ لِمَنْ لَمْ يُغْنِهِ اَللَّهُ بِالتَّزْوِيجِ فَلْيَسْتَعْفِفْ بِالْمُتْعَةِ فَإِنِ اِسْتَغْنَى عَنْهَا بِالتَّزْوِيجِ فَهِيَ مُبَاحٌ لَهُ إِذَا غَابَ عَنْهَا .
https://noorlib.ir/book/view/1348?volumeNumber=5§ionNumber=1&pageNumber=452&viewType=html