🔸 بیکران فضائل
#محاکمه_تاریخ ●۳۴.اگر پیامبر فرموده است: «الحقّ مع علیّ و علیّ مع الحق»، اجماع و اجتماعی که علی در
●۳۸.با آنکه پیامبر، تخلّف کنندگان از حضور در جیش اسامه را لعنت کرد و عدّه ای هم شرکت نکردند، چگونه می‌توان همۀ صحابه را دارای عدالت دانست؟ با آنکه برخی ملعون به زبان پیامبر بودند؟! ●۳۹.چرا رسول خدا صلّی اللّه علیه و آله، اشخاصی چون سلمان و ابو ذر را مأمور شرکت در«جیش اسامه»نکرد، و در معیّت علی علیه السّلام در مدینه نگه داشتند، امّا ابو بکر، عمر و... را امر به شرکت در آن سپاه و خروج از مدینه نمود؟ ●۴۰.اگر بیعت سقیفه به اجماع بود، پس چرا شخصیتهایی چون علی بن ابی طالب، سلمان، مقداد، ابو ذر، سعد بن عباده، زبیر، خالد بن سعید، حذیفۀ یمانی، بریده و همۀ بنی هاشم در آن حضور نداشتند؟ ●۴۱.اگر پیامبر فرموده است: «الحقّ مع علیّ و علیّ مع الحق»، اجماع و اجتماعی که علی در آن نباشد، بلکه بر ضدّ علی باشد، چگونه می‌تواند حق باشد؟ ❤️🌱https://eitaa.com/bikaranefazayel