⭕️حجاب برتر چگونه ابزار شد؟ 🔰موزیک ویدئوی «باهارا» از  شاخصه حضور محوری کاراکتر زن بهره می‌برد، اما نحوه استفاده در روایت موزیک ویدئوی باهارا متفاوت و ساختار شکن است. ⚠️در نماهای آغازین «باهارا»،   زنی در صحنه حاضر می‌شود که کفش‌هایی به تن کرده که به لحاظ سبک و عرف پذیرفته‌شده، با پوشش چادرش کاملا مغایر  است. گروه «بی‌حد»  درون یک خودرو قدیمی نشسته‌اند  و خواننده از آن خارج می‌شود و دختر جوان چادری در بازار شروع به حرکت می‌کند. ❌خواننده با دیده شدن نخستین تصویر از صورت زن این عبارات را می‌خواند : عزیزا، دلبرا جانا، نگارا، و ... این تلقی شکل می‌گیرد که دختر محجبه‌ای  محبوبه مرد اصلی قصه این موزیک ویدئو است. ♨️دختر چادری وارد بازار می‌شود و در متن موزیک ویدئو  ما با توجه بی‌شمار صاحبان مشاغل مختلف و بازاریان نسبت به این دختر چادری مواجه می‌شویم. نخستین کسی که برای تماشای دختر چادری از مغازه‌اش خارج می‌شود مردی مسن با مویی سپید است.😒🙁 همه اهالی این بازار سنتی شیفته تماشای این دختر چادری هستند و این ساختار ناخواسته فیلم «مالنا» جوزپه تورناتوره را در ذهن متبادر می کند. گویی چادر، ابزاری برای اغوای مردان برای تبرج است و ساحت دختر چادری هیچ تفاوتی با یک فاحشه ندارد. ⁉️سوال اصلی اینجاست که آیا قرار است که کسب اعتبار از مدیوم تلویزیون، زمینه ای برای شناخته شدن و ساختار شکنی خارج از محیط سازمان صدا و سیما به یک رویه برای بازیگران و هنرمندان تبدیل شود؟ ⁉️آیا قرار است همه چهره هایی که به اعتبار تلویزیون چهره شده‌اند، در جلوی دوربین رسانه ملی به یک شکل باشند و چون به خلوت می‌روند... ۱۸۰ درجه در  تضاد با ارزش‌های ملی و دینی کشور قدم بردارند؟ 🆔 @clad_girls