دموع .
بسم رب النور✨️
•لبخندهای پریشانمان را..
در باغچه بکاریم ،
با اینهمه باران و اینهمه اشک..
شاید کنارِ فریادی جوانه زند🌱
اینجا؟ شعر میگیم به صرفِ قهوه☕️.
کپی؟فور قشنگ تره .
اگه حرفی بود.
@Hiam_87
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@domo80 ارتباط بگیرید.