domo80
دموع .
@domo80
بسم رب النور✨️

•لبخندهای پریشانمان را..
در باغچه بکاریم ،
با این‌همه باران و این‌همه اشک..
شاید کنارِ فریادی جوانه زند🌱

اینجا؟ شعر میگیم به صرفِ قهوه☕️.
کپی؟فور قشنگ تره .

اگه حرفی بود.
@Hiam_87
اگر پیام رسان ایتا دارید, می‌توانید با @domo80 ارتباط بگیرید.