با سلام و عرض ادب و احترام فراوان خدمت پدر بزرگوارم از پاسخهای شما که هر کدام نوری است ، که شوق و اشتیاق را در وجودمان شعله ور می‌کند ، کمال تشکر را دارم . از اینکه ملاحظه ی شرایط شما رو در برگزاری کلاس حضوری نکردم ، عذرخواهی میکنم. لطفا در مورد ایراد ششم هم راهنمایی بفرمائید. لطف شما ، من را یادِ شعری از جناب ایرج میرزا انداخت ;, *دستم بگرفت و پا به پا برد * سلام و رحمت الهی بر شما. ۱ـ ایراد اول *حواس* و *دانش* بشر اینست که از درک *غیر ماده* عاجزند و نسبت به معنویات *نقص مطلق* دارند.  ۲ـ ایراد دوم آنها اینست که همان مادیات را هم *محدود* و *ناقص* ادراک می‌کنند و *نقص نسبی* دارند. ۳ـ ایراد سوم آنها اینست که همان « مادیات محدود و ناقص » را هم همیشه *با خطا* ادراک می‌کنند. ۴ـ ایراد چهارم آنها اینست که *چیزهائی* را ادراک می‌کنند که (وقوع دارند اما) *وجود* و *حقیقت ندارند* و به ما *دروغ* می‌گویند.  ۵ـ ایراد پنجم آنها اینست که *کثرت* را *وحدت* می‌پندارند و آلوده به *شرک* اند. ۶ـ لطفا ایراد ششم آنها را از داستان *به سوی سیمرغ* مرحوم عطار استنباط کنید. 👈واژه: 🔻 ما را می توانید در رسانه های زیر دنبال کنید: ایتا، بله، سروش، واتساب، تلگرام، سایت، اینستاگرام، ایمو، روبیکا @dr_ghofrani2