ماتریالیست و تفکرات آقای بازرگان (قسمت دوم): در حالی که امیر المومنین فرمود اَلْجَسَدُ سِجْنُ اَلرُّوحِ ، یعنی جسم زندانی برای روح انسان است و این زندانی بودن بعد از مرگ آزاد می شود. باز در کافی شریف آمده است که امام کاظم فرمودند: راوى گويد: امام كاظم عليه السّلام فرمود: به شخص مؤمن در قبرش گفته مى‌شود: پروردگار تو كيست‌؟ مى‌گويد: اللّه. به او گفته مى‌شود: دين تو چيست‌؟ مى‌گويد: اسلام. و ........... این مسئله چطور با ماده گرایی آقای بازرگان سازگار است؟! در کل: آقای بازرگان هزاران حدیث اهل بیت (ع) را در خصوص عالم برزخ و سوال از روح و حیات روح بعد از وفات و را انکار می کند. اجماع کل فقها و بزرگان دین اسلام را در خصوص حیات روح بعد از وفات انکار می کند. و قرائت کفرآلود و ماتریالیستی از قرآن می کند. در حالی که خداوند می فرماید: وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا . قرآن تفسیرش باید توسط رسول الله و اهل بیت باشد نه آقای بازرگان با نگاه ماتریالیستی و ابزاری. فلذا انحراف آقای بازرگان صرفا ولایت فقیه و مسائل سیاسی نیست، ضروریات دین اسلام در بسیاری از ابعاد توسط آقای بازرگان انگار می شود. 🖌کانال اندیشکده اسلامی فاروق: 🌹@farouq_andishkadeh🌹