فعالان روشنفکر اصلاح‌طلب در ماه رمضان امسال به دو دسته تقسیم شدند: عده ای در کشور ماندند و در حین سفر علیه مسجد و محراب و روزه‌داری و حد ترخص نوشتند و شائبه ایجاد کردند. عده‌ای دیگر هم که مسلمان‌تر بودند، در نجف و کاظمین برای مردم خیر خواستند و طلبه‌ها را هم تشویق کردند که قم مظهر نامدارایی است و نجف مظهر مدارا و تا توانستند دوگانه آفریدند. دقیقا همین دو دسته، مسئولیت ادبیات‌سازی برای ولنگاری و دوقطبی‌سازی دیندار _ بی‌دین را در جامعه ایرانی دنبال می‌کنند، صرفا به هوای رسیدن به قدرت سیاسی و در کمترین حالت حفظ حیات سیاسی‌شان. https://eitaa.com/fekrat_net