قسمت_۲۷ صفحه؛ (۲) 👇جواب:👇 💠البته هرکسی که منصفانه سیره ۱۴معصوم را مطالعه کرده باشد [و اسیر تحریفات وارد شده در دین توسط جاعلین حدیث و پیروان یهود و نصارای آن عصر نشده باشد!!] حتی اگر شیعه و مسلمان نباشد و جنبه الهی و ملکوتی حیات معصومان را در نظر نگیرد؛ 👇اعتراف خواهد کرد:👇 1⃣انسانی‌ترین رفتار و برخورد با برده و کنیز را پیامبر و ائمه داشتند. 🔻گواهی می‌دهد:🔻 2⃣اصل در زندگی معصومان خرید برده به نیت آزادسازی کنیز و غلام بوده است. 👇شهادت می‌دهد:👇 3⃣ده‌ها و صدها عبدوکنیز توسط ۱۴معصوم آزاد می‌شدند اما خود آن بردگانِ زن و مرد ،حاضر به ترک پیامبر و امام نبودند و بدلیل اخلاق ویژه معصومان، طاقت ۱لحظه دوری از اهل‌بیت علیهم‌السلام را نداشتند. 🔻خواهد دید:🔻 4⃣برخی کنیزان در محضر معصوم به جایگاهی رسیدند که در میان همسران ائمه،خداوند نقش مادری امام معصوم بعدی را به آنان عطا فرموده است 👇یقین خواهد کرد:👇 5⃣برخی غلامان به جایگاهی در منزل اهل‌بیت رسیدند که همنشین و هم‌سفره و حتی همچون(( جون شهید کربلا)) با اصرار و التماس؛همسفر بهشتی امام معصوم(سیدالشهدا ) شدند 🔻قطعا خواهد گفت:🔻 6⃣معصومان بالاتر از رفتار عادلانه، همان رفتار فاضلانه و کریمانه‌ای که با عُلیامُخدرات و فرزندان خود داشتند با بردگان و کنیزان نیز داشتند 👇منصفانه بیان خواهد کرد:👇 7⃣در احکام اسلامی برای مرتکبین گناه و حرام یا تارکین یک فعل واجب،از ارکان اساسی کفّارات جریمه : آزادسازی عبد و برده در کنار روزه و اطعام و ...تعیین شده است 👈و صدها فضیلت دیگر👉 🤔اما با این حال سخن اینجاست چرا با اصل مسأله بردگی ؛ مبارزه بعنوان نهی قطعی و الزامی نکردند ؟! ⏬ ادامه دارد