🔴طرح مکمل یاری در مدارس متوسطه دزفول آغاز شد ✅ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: برنامه‌ ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه از طریق مکمل یاری با قرص آهن و ویتامین "د" در مدارس شهرستان آغاز شد. www.irna.ir/xjRSrG ✅دریافت اخبار شمال خوزستان در کانال ایرنا در ایتا👇 https://eitaa.com/irnadezful ✅ دریافت اخبار شمال خوزستان در کانال ایرنا در واتس اپ 👇 https://chat.whatsapp.com/CTkSeLssVCIL9ICs1UXoJq ✅ پیج ایرنا شمال خوزستان در اینستاگرام👇 https://instagram.com/irna_dezful?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==