🔴طرح مکمل یاری در مدارس متوسطه دزفول آغاز شد
✅ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: برنامه ارتقای سطح سلامت دانشآموزان دوره اول و دوم متوسطه از طریق مکمل یاری با قرص آهن و ویتامین "د" در مدارس شهرستان آغاز شد.
www.irna.ir/xjRSrG
✅دریافت اخبار شمال خوزستان در کانال ایرنا در ایتا👇
https://eitaa.com/irnadezful
✅ دریافت اخبار شمال خوزستان در کانال ایرنا در واتس اپ 👇
https://chat.whatsapp.com/CTkSeLssVCIL9ICs1UXoJq
✅ پیج ایرنا شمال خوزستان در اینستاگرام👇
https://instagram.com/irna_dezful?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA==