هدایت شده از جواد فدایی
ممنون از پاسخگویی شما 🙏 فقط اینکه برخی معتقدند کلا مقوله هدایت از مقوله روان جداست ساحت روان ساحتی میانی بین جسم و روح است و مخاطب هدایت نه روان که قلب و روح آدمی است و این از مقوله فراروانشناسی است. مباحث ارزنده مرحوم ناظر بر روانشناسی اسلامی نیست. ناظر بر مقوله تحول بنیادین و معنوی انسان است. و برای ارزیابی بعد معنوی ابزار نداریم! و به لحاظ روش روانشناسی تجربی اثبات پذیر نیست! برای همین خود شما به ابزار نور باطنی اشاره فرمودین که ابزار محوری تشخیص در این ساحت است. مقوله کر و کور و مرده در آیات نه فیزولوژیک است نه روانشناسی که از مقوله فراروانشناسی است. 🙏 کاش عزیزان دیگر هم گران فروشی نکنند و در انعقاد این بحث مهم و چالشی و امروزین کمک کنند شاید برخی خاطره ها کمک کند! 🙏🌷🙏🌷🙏🌷🙏 رحمة الله علیه و علی آبائه