دفاع از
#حجاب شرعی(قسمت پنجم) :
کار سخت مؤمنین کف معرکهی جنگ احزاب حجاب تفکیک مستضعف از مستکبر در صف باطل است، و برخورد نرم با مستضعفها و برخورد سخت با مستکبرها...
کف خیابان و بازار و آکادمی، بیحجابهای مستکبر شاخ را بلند و کشیده لعن کنید. اگر نمیتوانید مادر معنویشان، هند جگرخوار، را لعن کنید و دیگر اوباش منافق صدر اسلام را...
پس از عملیات پیادهروی اربعین، جنگ احزاب حجاب دومین کانون [درونی] بیداری جماعت-جریانهای اسلامی و احیای حلقههای میانی واقعی امت و افشای حلقههای میانی قلابی در جامعهی ایرانی است...
اردحجاب...
حرکت حریف در جنگ احزاب حجاب بسی بیش از آن که فاسقانه باشد کافرانه است؛ دهانکجی به حکم حضرت الاه در آن بسی پررنگتر از برهنهگردی کف خیابان است...
مرور زمان یا انبوهی یکان اگر باعث شد تا با بهائیها یا وهابیها کنار بیاییم، با بیحجابها هم کنار خواهیم آمد. بدعت، بدعت میماند...
فائدهی این کنش نادرست ماستمالی فاجرهای بیحجاب در بقالی آن است که اکنون میدانیم دلیل خفهگان مذهبیهای صورتی و دگوریهای سکولار در فقرهی چاقوکشی به طلبهی آمر به معروف و ناهی از منکر این نبوده است که موش زبانشان را خورده است؛ شاکلهشان مشکل دارد...
این که بیحجابهای سوگلی شما صورتیها جذب انتخابات و تظاهرات میشوند و نه صف مسجد و نماز جمعه نشانهیی است برای آنها که فکر میکنند...
این ریشو|چادریهایی که با تطبیع اشغال قدس نمیسازند و با تطبیع کشف حجاب میسازند سر و تهشان به هم نمیسازد...
اکنون میدانیم چاقو خوردن طلبهها در حین جهاد، ریشو|چادریهای یواش و مذهبیهای صورتی و مؤمنین عرفی و آخوندهای پروانهیی و مداحهای موزیکال را به خروش نمیآورد؛ چه میآورد؟ یک سطل ماست...
این روزها روزهای مغتنمی است؛ از دعواهای سرکاری سیاسی رسیدهییم به درگیری واقعی حق|باطل، ایمان|کفر، متشرع|متهتک. کف جنگ احزاب حجاب، صبح به صبح سجدهی شکر باید کرد...
مذهبی صورتی کسی است که در سوزاندن مسجد و مصحف و مدرسه ساکت است و حتا کشیدن چادر از سر مؤمنه یا قتل صبر طلبه او را به صدا در نمیآورد، اما با یک سطل ماست جیغ بنفش میکشد...
جنگ احزاب حجاب را شما شروع کردید؛ جنگ احزاب حجاب را شما تمام نمیکنید...
جذب کردهیید؟ اگر بیحجابها را به اسلام جذب کرده باشید که دیگر بیحجاب نمیمانند؛ به چه جذب کردهیید؟ به خودتان یا که...
حضور سربرهنهی زنانها در تظاهرات روز قدس برای فتح قبلهی اول را بپذیریم؟ خود پیامبر اعظم میتوانست حضور زنهای تنبرهنه در مناسک حج در طواف قبلهی دوم را بپذیرد، که نپذیرفت...
در پسآی غائلهی ژینا همه میدانیم که ابطالطلبهای سکولار ایرانی از حکومت شرعی تا حجاب شرعی با خرد و کلان شریعت محمدی مشکل دارند...
بیحجابها دختران ناخلف حاج قاسمند...
فرهنگ اگر ابرهنجار باشد، کار فرهنگی زیرساختی در امر حجاب گذار از چنبرهی وحدت به عرصهی دعوت است...
غیبت نسبی سپاه پاسداران و دیگر نهادها همبود آن از معرکهی جنگ احزاب حجاب و تنها ماندن مکتبیها برابر سکولارهای شرمنده و درنده دورنمای صریحی از وضعیت آنها برابر اینها در نبود حکومت اسلامی در ایران را پیش چشم همه نهاده است...
✍محمد مهدی فاطمی صدر
@madare0120