🌺السلامعلیکیااباصالحالمهدی🌺
📜 مهدویت
🗓 دوشنبه ۲۹ ابان ۱۴۰۲ | ۴ جمادی الاولی ۱۴۴۵
البته این که در غیبت کبری امام زمان دیده نمیشود اگر باز مطلبی باشه خودشون بیان بکنن دل ادم نمیسوزه بهضی ها رو داریم بدون اینکه بدو.نن بلنگوی دشمنن یعنی دشمن های ما مطالب خودشون رو بدون اینکه یک عده ای زا ما بخوان پخش میکنن و ما بیان میکنیم ما میشیم بلندگوی اونا اول میگن امام زمان دیده نمیشه بعد میگن امام زمان بیابونا هستن بعد میان میگن این امام زمان به چه درد میخوره تو بیابوناس دیده نمیشه به اندازخه پیش نماز استفاده نداره به اندازه یه اقا نیست بیاد استخاره بکنه سر انجام به اونجا میرسن امام زمان نیست امام زمان وجود نداره البته گفتم این ها مال دشمنه
تمام کشور های اروپایی اینها دانشگاهاشون اسلام شناسی داره خب این اسلام شناسی چجوریه اسلام شناسیه اما اساتیدش یهودین اسلام شناسیه اما خروجیش دکتر علی شریعتی است دانشگاه اکسفورد در انگلستان دان اینها همه اسلام شناسی دارن فقط تمام استاد های اینا یهودین مثلا اقای دکتر شریعتی اسم یکی از اساتید رو میبره میگه این پیغمبر منه اونوقت این یهودیه یه چیزی رو میندازن تو دهن جوون های ما یا افراد بی سواد ما یکی از چیز هایی که میندازن اینه در غیبت کبری امما زمان دیده نمیش.ود خب ببینین اونوقت بعضی هاشون میاد یه توقیعی از امام زمان است به علی بن محمد سموری امام زمان 4 تا نایب داشت نایب اول عثمان بن سعید بود نایب دوم محمدبن عثمان بود نایب سوم حسین بن روح نوبختی بود نایب چهارم علی بن محمد ثنوری بود
نایب او لخب از سال 260 هق فوت امما حسن عسکری تا 265 نایب بوده یعنی 5 سال
نایب دوم محمدبن عثمانه از 265 تا 305 ناسب وبوده یعنی 40 سال نایب بوده
نایب سوم حسین بن روح نوبختی که ایرانیه ایشون ایشون از 305 تا 326 نایب بوده
نایب چهارم یا نایتب اخر امام زمان علی بن محمد الثمری بوده که از سال 260 تا سال 329
1. توقیع خضرت مهدی به علی¬بن محمد السمری
کتاب انقلاب جهانی اسلامی صفحه 92
2. فمن ادعی المشاهده فانه کذاب مصر (فرق بین روئیت و مشاهده)
یعنی هرکس ادعای مشاهده کند او دروغگو است
مشاهده این است که ما می¬دانیم یک نفر کجا است و هروقت بخواهیم می¬رویم او را می¬بینیم
اما رؤیت این است که ما نمی¬توانیم بدلخواه خودمان او را ببینیم بلکه او هروقت بخواهد خودش را نشان می¬دهد
در غیبت صغری نواب می¬دانستند امام زمان کجاست و هروقت می¬خواستند خدمتش می¬رسیدند این مشاهده است
اما در غیبت کبری این خداوند است که باید اجازه بدهد و حضرت خودش را به ما نشان دهند در ضمن توقیع هم هست که (فلا ظهور بعد اذن الله تعالی ذکره) ظهور و ظاهر شدنی نیست مگر باذن خداوند این روئیت هم در غیبت کبری آن حضرت است و هم ظهور کلی ایشان در عصر ظهور که هر دو بإذن الله تعالی است
دیدن امامان دیگر تا اندازه ای دست مردم بود که هرگاه می¬خواستند خدمت حضرات معصومین می¬رسیدند که این مشاهده بود و در غیبت صغری نیز نواب اربعه هرگاه می¬خواستند حضرت را مشاهده می¬کردند اما در غیبت کبری این خداوند است که باید اجازه بدهد که حضرت رخ بنماید که این می¬شود رؤیت و ما در دعای عهد می¬خوانیم: اللهم ارنی الطلعة الرشیده و القرة الحمیده خداوندا به من بنمایان ان جمال زیبا و رشید و ارجمند را و آن پیشانی نورانی و پسنده را
شیخ کفعمی در مصباح صفحه 550-552 از امام صادق روایت می¬کند که هرکس چهل صباح (بعد از نماز صبح) این عهد (یا عهد با امام زمان را یخواند از یاران قائم ما باشد و اگر پیش از ظهور آن حضرت از دنیا برود خداوند او را از قبر بیرون می¬آورد که در خدمت آن حضرت باشد و حق تعالی به هر کلمه آن هزار حسنه او را کرامت فرماید و هزار گناه از او را محو کند
3. و ما هر روز می¬خوانیم « اللهم ارنی الطلعة الرشیده و القرة الحمیده» و کفعمی بفرموده امام صادق دستور می¬دهد که ما چهل صباحح بخوانیم و چهل صباح بگوییم خداوندا به من بنمایان آن طلعت و آن جمال زیبا و رشید را و آن پیشانی نورانی و پسندیده را بنما بنمایان آیا این صحیح است که ما از خداوند چیزی بیهود را بخواهیم یعنی هر روز صبح چیزی بیهوده را زا خداوند بخواهیم؟
4. آیا تشرفات مراجع تقلید و علمای بزرگ ما دروغ است
ما می¬دانیم اکثر قریب بالاتفاق مراجع بزرگ تقلید و علمای بزرگ اسلام در غیبت امام زمان خدمت حضرت رسیده اند تا خودشان تشرفات و ملاقات های خود را بیان کرده اند یا دیگران؛ آیا اینها دروغ می¬گویند؟ افرادی نظیر شیخ طوسی، شیخ صدوق، علامه بحرالعلوم، علامه حلی، مقدس اردبیلی، سیدبن طاووس، شیخ مرتضی انصاری، آیت الله میرزا حسین نائینی، آقا سید حسن اصفهانی، شیخ مفیدف شیخ زین العابدین سلماسی، آقا سید محسن جبل آملی، حضرت آیت الله اراکی، حضرت آیت الله بروجردی، حضرت آیت الله گلپایگانی، حضرت آیت الله نجفی مرعشی، حضرت آیت الله شیخ محمد بافقی