تایید است.(دومین نکته غلط) https://zaya.io/sy9ln   ⭕بعد دلالت امر را بر وجوب انکار میکند در حالی که امر مورد استفاده مولی از دو راه دلالت بر وجوب می کند یا از طریق ذکر شدن بدون هیچ قیدی و یا از طریق حکم عقل. و طریق بدون قید در اینکه وجوب خواستن مطلق است ولی مستحب خواستن مقید می باشد و چون مولی قید نیاورده است حکم او خواستن مطلق می شود. حکم عقل هم بر این است که امر مولی نمی تواند بدون عکس العمل از طرف ما ترک شود بنا بر این ما یا باید آن خواسته را عملی کنیم و یا دلیل بر مستحب بودن خواسته بیان کنیم. https://www.eshia.ir/feqh/archive/text/sobhani/osool/94/941127/ ⭕ در کنار ان خود شما اگر پدرتان بگوید برایم آب بیاور! این جمله امری را چگونه برداشت می کنید؟ یعنی پدر شما گفته اگر دلت خواست برو برایم آب بیار و اگر دلت نخواست لازم نیست برای من آبی بیاوری!!!!! ⭕اشتباه بعدی در این است که می گوید با وجود لحن تشدید امر در تمام آیات دلالت در استحباب دارد یعنی هیچ حکم الهی  با پیامد دنیوی برای آنها وجود ندارد! ⭕ یعنی درباره مثال های دروغ غیبت احترام و...  قرآن گفته اگر دوست داشتید انجام دهید اگر نخواستید لازم نیست آنها را انجام دهید؟!!!! ⭕ سوالی که مطرح می شود این جاست که اگر امر کردن دلالت بر وجوب نکند خداوند با چه چیزی می تواند وجوب را به مردم بشناساند؟! ⭕ بعد بحث لغات  ایات را مطرح میکند و انها بدون تعریف مشخص معرفی کند(این هم از ادامه ی سلسله ی غلط ها) ⭕این از تعریف جلباب https://zaya.io/5yx3m ⭕این هم از تعریف خمار https://zaya.io/pvmb7 ⭕وبحث اختلاف نظری که در معنای خمار و جلباب مطرح شده تنها یک اختلاف نظربین مردم مکان های مختلف است در بیان جزئیات نه کلیات! ⭕ادعا میکند در هیچ جاى قرآن از پوشش مو سخن به میان نیامده است! ⭕نادرستى این سخن آشکار است؛ زیرا علاوه بر شأن نزول آیات، زنان مسلمان، حتى پیش از نزول این آیات هم زنان موهاى خود را مى پوشاندند و تنها مشکل آنان آشکار بودن گردن و گوش ها بود و در این آیات؛احزاب 33، آیه 59 ، از روسرى سخن به میان آمده است، باید پرسید: آیا روسرى جز آنچه بر سر مى افکنند و موها را بدان مى پوشاند، معنایى دارد؟ ⭕ به علاوه حکم میزان پوشش در روایات پر تکرار وارد شده است ⭕ حتی مهم ترین فلسفه پوشش زن در ارتباط با دیگران، مسئله زیبایى و جذّابیت اوست و معمولاً موى دختران و زنان، جذّاب و دلرباست. در احادیث گفته شده که یکى از دو زیبایى، مو است! https://zaya.io/fe1tf ⭕ و بعد باز هم بحث لازم نبودن حکم حجاب بر غیر مسلمانان را مطرح میکند! ⭕در حالیکه صرف اثبات حجاب در ایات قران برای زنان نبی و زنان مومن مانع از اجرای حکم توسط دیگران نیست تا بگوییم بقیه نیازی نیست و یا نباید حجاب داشته باشند! ⭕ بلکه هر فردی که به اسلام معتقد باشد و یا از حقانیت اسلام مطلع باشد موظف به انجام دستورات دینی از جمله حجاب است! ⭕این یعنی تنها جاهلان قاصر(کسی که به علت کم کاری نیست که از حکم مطلع نشده) که هیچ علم و اطلاعی از اسلام و حقانیت ان ندارند بابت عدم انجام احکام ان عذاب نمی شوند ! ⭕بعد بحث را در دلایلش علمی تر جلوه میدهد غافل از اینکه حکم با ذکر علت و ذکر شدن علت حجاب در آیه دلیل بر یکی بودن علت نیست و نفی علت های ممکنه ی دیگر را نمی کند!!!!! https://zaya.io/5zf0a ⭕و به همین زودی با مقدمات غلط نتیجه می‌گیرد حکم حجاب به واسطه خبر واحد(روایت که یک نفر راوی ذکر کرده) تعیین شده و اعتبار خبر واحد از افراط اصولیون و اخباریون است!!! ⭕در حالی که اولا هیچ کدام از مقدمات غلط ذکر شده اثبات واحد بودن خبر اصل حجاب در اسلام را نمی کند! ⭕ در ثانی تعداد اخبار متواتر(مخالف اخبار واحد) بسیار کم است یعنی تنها در کلیات و وقایع مهم ما اخبار متواتر داریم مثلاً حادثه غدیر و اگر قرار باشد صرفاً به همان ها برای اثبات احکام اسلام اکتفا بکنیم هیچ دستوری را نمی توان از طریق آنها برای اسلام ثابت کرد. ⭕البته که حجت بودن خبر واحد با شرایط است یعنی چنانچه محتوای آن معتبر بوده، سلسله راویان سند افراد موثق باشند و... به حدیث اعتماد میشود نه بی هیچ ملاکی! https://zaya.io/lpx5c ⭕آیا شما بعد از این همه مقدمات و نکات غلط هنوز به ادعای ایشان درباره وجود روایات مخالف حجاب باور دارید؟! سرچ کنید! حتی یک روایت مخالف حجاب پیدا نمی شود که نیاز به بررسی با سایر روایات داشته باشد! ⭕ بعد از آن نیز روایات حجاب را متهم به عدم اصالت سندی(سند بدون ارزش) میکند در حالی که ما از همان ابتدا حجاب را به واسطه ای آیات ثابت کردیم ( و حتی اگر ادعای ایشان را که از پایه غلط است صحیح بدانیم بازهم ما حجاب را از طریق آیات اثبات کرده و هیچ نیازی به اثبات آن از طریق روایات نداریم)   ⭕ در انتها ادعا می‌کند که همه این ملاکهای غلطش باعث میشود ۲۵