✅روایتی که این حمار به آن احتجاج کرده اند سند آن به شرح ذیل می باشد
🔰قَالَ حَدَّثَنَا سَعْدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنَا 👈🏻الْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ بِسُرَّ مَنْ رَأَى قَالَ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْرَائِيلَ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو صَالِحٍ عَنْ أَبِي ذَرٍّ رَحْمَةُ اللَّهِ عَلَيْهِ قَالَ كُنْتُ
📚📚نام کتاب : علل الشرائع نویسنده : الشيخ الصدوق جلد : 1 صفحه : 163
✅در سند این حدیث مملو است از روات مجاهیل و ضعفا و ایضا عمری
1⃣راوی اول الْحَسَنُ بْنُ عَرَفَةَ هست که سید خوئی رض ایشان را عمری می داند
✅2916 - الحسن بن عرفة:
من وجوه العامة
📚📚نام کتاب : معجم رجال الحديث نویسنده : الخوئي، السيد أبوالقاسم جلد : 5 صفحه : 371
2⃣راوي دوم وكيع که در رجال شيعه مجهول هست ولي از كبار راويان اهل سنت هست در صحيحن روايت زياد داره و خودش هم مجروح هست و شراب خار و ناصبي که قبلا در ذیل در باب او مطلب زده ایم
3⃣راوي سوم محمد بن اسرائيل مجهول اين راوي مجهوله
4⃣راوي چهارم هم ابوصالح مجهول او هم هويتيش معلوم نيست كيه و مجهوله
در مورد سخن آیت الله خویی نگاه کنیدچقدر این ها جاهل هستن
⭕️اولا اين سخن سيد خوئي نيست بلكه سخن👈 پسر ايشان است ثانيا ايت الله العظمي سيد صادق روحاني حفظه الله كه از شاگردان آيت الله العظمي سيد خوئي قدس سره محسوب مي شوند در باره اين سخن چه زيبا فرمودند👇🏻
⬅️⬅️حرمة كل عمل يؤذي الزهراء عليها السلام
استفتاء:
نقرأ في كتاب النكاح، ج 1، شرح ص 445 ج 452 للسيد الخوئي هذا الكلام:
بل حتى ولو فرض كونه ايذاء لها، فإنه لا دليل على حرمة الفعل المباح المقتضي لإيذاء المؤمن قهراً على ما ذكرنا في محله وحيث إن المقام من هذا القبيل لأن التزوج بالثانية أمر مباح في حد نفسه فمجرد تأذي فاطمة عليها السلام لا يقتضي حرمته» فهل هذا الكلام للسيد الخوئي أم لمن؟
⭕️جواب:
بإسمه جلّت أسماؤه
الذي اطمئن له ان قول (مجرد تأذي فاطمة عليها السلام لا يقتضي حرمته) 👈🏻👈🏻ليس كلام السيد قطعاً،👉🏻👉🏻 لان من المسلمات قول رسول اللَّه صلى الله عليه وآله (فاطمة بضعة مني من آذاها فقد آذاني)، و مما يشهد لهذا الاطمينان الاستدلال قبل ذلك بقوله لا دليل علي حرمة الفعل المباح المقتضي لإيذاء المؤمن الخ، لان الدليل على حرمة الجمع لم يكن ايذاء فاطمة عليها السلام بما انها مؤمنة، بل الدليل هو ايذاء فاطمة بما انها بضعة رسول اللَّه صلى الله عليه وآله فتدبر جيداً.
➖معظم له فرمودند قطع به يقين اين كلام، سخن سيد خوئي نيست بلكه ايشان مي فرمايند از مسلمات است كه حضرت زهرا سلام الله عليها پاره تن رسول خدا هستند و ازار ايشان ازار رسول خداست كه ايذاي ايشان هم ايذاي رسول خدا هست در جميع مسائل
🌐
http://www.rohani.ir/ar/idetail/7631/%D8%AD%D8%B1%D9%85--%D9%83%D9%84-%D8%B9%D9%85%D9%84-%D9%8A-%D8%B0%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%87%D8%B1%D8%A7--%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-
❇️اما بسيار جالب هست نتنها شيعه بلكه علماي عمريه بر اساس اين روايت اجتهاد كردند اند كه ايذاي حضرت صديقه طاهره ، ايذاي رسول خدا و به منزله كفر است👇🏻👇🏻👇🏻
🔰قوله: «فمن أغضبها اغضبني» استدل به السهيلي على أن من سبها فإنه يكفر و توجيهه أنها تغضب ممن سبها و قد سوى بين غضبها و غضبه و من أغضبه صلى الله عليه و سلم يكفر.
حديثي که پيامبر (صلي الله عليه و سلم) ميفرمايد:اذيت کردن فاطمه، اذيت کردن من است»، سهيلي به آن استدلال کرده است که هر کس کوچکترين اهانتي به فاطمه بکند، او کافر است و هيچ تفاوتي ندارد در نوع اذيتي که به فاطمه انجام ميگيرد. و هر كس باعث غضب پيامبر بشود كافر است
📚📚نام کتاب : فيض القدير شرح الجامع الصغير نویسنده : المناوي جلد : 4 صفحه : 554
بهتر است فكري به حال كفر ابوبكر كنيد😢
◀️در مورد اموال فیء و فدک نیز فاطمه بر اشتباه بود و این اشتباهش مشکل وی میباشد و حق با ابوبکر بوده است
👈🏻👈🏻 در پاسخ مي گوييم:🤥👇🏻