🛑نامه آیت الله به ریاست محترم نسبت به سخنان مشمئز کننده علیرضا پناهیان به صلی الله علیه وآله و صلوات الله علیه ✍🏻 بسم الله الرحمن الرحیم محترم حجت الاسلام و المسلمین آقای(دامت توفیقاته) سلام علیکم در کمال ناباوری در بیست و ششمین سحر ماه مبارک رمضان۱۴۰۳ شمسی، آقای از شبکه ۳ که از بودجه ارتزاق می‌کند، جمله‌ و موهن "" یعنی و را برای👈🏻 گرامی اسلام و👈🏻(علیهما السلام) به کار برد. این عبارت او به قدری بود که به سرعت موجی از را در و و نیز در میان پیامبر و (علیهم السلام) در و برانگیخت و در داخلی و خارجی دست به دست گردید، گفتنِ چنین طبق ماده👈🏻۵۱۳ و دیگر موازین ، قابل است. وقتی این مطلب را دیدم بر خودلرزیدم که چطور این شخص به خود داده سخنی بگوید که نه با های_دینی و و مطابقت دارد و نه با و. شگفت آنکه امروز(۱۹ فروردین ۱۴۰۳) نامبرده به جای استغفار و ندامت از این که است؛ در مقام طلبکار و به بعضی نقد کنندگان با فراافکنی، آن تعبیر ناروا را نقل قول از مخالفین حضرت علی(علیه السلام) دانست و خود را کرد‼️ به سخنان قبل و بعد گفته او مراجعه کردم و👈🏻 دیدم این،تعبیر بوده پیامبر خدا و حضرت علی(علیهما السلام)، و او از گفتن طفره رفته است. لذا مرا بر آن داشت که این را خدمتتان بنویسم و به دو نکته اشاره کنم: 👈🏻اولاً: چطور این شخص به خود داده با چنین به پیامبر خدا و حضرت علی(علیهما السلام) کند⁉️ مگر کسی که وصل به👈🏻 است باید را و هر چه می‌خواهد بگوید و و به و را نماید⁉️ با اینکه رسول خدا(صلوات الله علیه و آله) به ، از👈🏻 برخوردار بود: 👈🏻"انک لعلی خلق عظیم"(قلم، آیه ۴) و در آیه دیگر ایشان را به سبب، دارای می‌خواند که را خود کرد: ✅"فبما رحمه‌ من الله لنت لهم و لو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک "(آل عمران، آیه ۱۵۹) و مومنان(علیه السلام) نیز این (صلوات الله علیه و آله) بود، لذا حضرت را در جاهای مختلف به توصیف می‌کند؛ در یک جا می‌فرماید: " رسول خدا از همه ، بود."(خطبه ۱۰۰) یا "او مردم را به هم." (خطبه ۲۳۱) و "میان مردم ایجاد کرد."(خطبه ۱۰۰) 👈🏻ثانیاً: از جناب‌عالی که کشورید سئوال می کنم: ۱👈🏻اگر این تعبیر و آمیز توسط کسی غیر از گوینده و یا غیر مسلمانی در از کشور در مورد و علی علیهما السلام به کار برده می شد، عده ای با راهنمایی و ترعیب همین آقا و ا‌مثال او نمی‌شدند و به نمی ریختند و سر نمی دادند⁉️ ۲👈🏻 اگر همین آقا، کلمه "" را مثلاً به نسبت می‌داد آیا مورد حتی و خودش قرار نمی‌گرفت و طرد نمی‌شد و نمی‌کردید؟! اینک از حضرتعالی که در مقام قضا هستید انتظار می‌رود پیش از آنکه به این موضوع بیشتر دامن زده شود دستور دهید او را با چشم پوشی ازنزدیکی او به مقامات کشوری به فراخوانند. اگر تعبیر و او به اشتباه و یا سبق لسان بوده، از پیشگاه مقدس پیامبر اسلام و امیرمومنان(علیهما السلام) و مسلمانان کند و البته مدتی از در های_کشور و محروم گردد تا مدتی او را مردم نبینند. و اگر هم قصد سویی از این تعبیر موهن داشته، طبق محکوم شود. در هر دو صورت مردم را در جریان محاکمه و نتیجه دادگاه قرار دهید تا عبرت شود. و در غیر این صورت، موجب بی اعتمادی بیشتر مردم از خواهد شد. ما علی الرسول الا البلاغ و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ 👇🏻کامل بیانات👇🏻 🔗 به نقل از سایت معظم له 🔗اهانت به نبی اکرمﷺوامیرالمومنینﷻ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari