لینک‌ مباحث آموزشی/شماره۱👇 جلسه اول https://eitaa.com/romannevisi/3 داستان‌گویی https://eitaa.com/romannevisi/4 مونولوگ و زباندیشه https://eitaa.com/romannevisi/7 نقش زباندیشه https://eitaa.com/romannevisi/8 قدرت تصویر https://eitaa.com/romannevisi/11 تداعی معانی https://eitaa.com/romannevisi/16 گفتن ناگفته‌ها https://eitaa.com/romannevisi/19 ساده‌ترین تعریف پیرنگ https://eitaa.com/romannevisi/20 اولین گام در شخصیت‌سازی https://eitaa.com/romannevisi/24 روایت اعترافی https://eitaa.com/romannevisi/29 لحن‌های داستانی https://eitaa.com/romannevisi/32 ابداع بهانه https://eitaa.com/romannevisi/35 چرا می‌نویسید؟ https://eitaa.com/romannevisi/38 ساختار پیرنگ و طرح داستان https://eitaa.com/romannevisi/41 ابتدایی‌ترین پیرنگ https://eitaa.com/romannevisi/44 پیرنگ طرح شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/45 طراحی شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/47 هراس نویسنده https://eitaa.com/romannevisi/48 تعصب روی شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/49 مسئولیت‌پذیری https://eitaa.com/romannevisi/52 پنج رکن اصلی https://eitaa.com/romannevisi/55 شخصیت‌های داستانی کجا هستند؟ https://eitaa.com/romannevisi/57 راهنمایی برای پیدا کردن شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/58 اهمیت خلق شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/62 خلاصه‌ی مراحل خلق شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/63 پرداخت شخصیت‌ها https://eitaa.com/romannevisi/64 آزمایش درک شخصیت https://eitaa.com/romannevisi/69 آزمایش شخصیت و درک لحن https://eitaa.com/romannevisi/70 ورود شخصیت اصلی به داستان https://eitaa.com/romannevisi/71 چگونگی معرفی شخصیت اصلی در داستان https://eitaa.com/romannevisi/73 خلق یک شخصیت عمیق https://eitaa.com/romannevisi/76 نکات مهم در خلق شخصیت فرعی https://eitaa.com/romannevisi/81 نکات مهم در گفتگو نویسی https://eitaa.com/romannevisi/82 فضای باز برای شخصیت‌ها https://eitaa.com/romannevisi/83 ارتباط شخصیت با واقعیت https://eitaa.com/romannevisi/84 قهرمان و ضدقهرمان https://eitaa.com/romannevisi/86 خلق شر https://eitaa.com/romannevisi/89 خلق شخصیت‌های فرعی https://eitaa.com/romannevisi/93 انتخاب گوینده‌ی رمان https://eitaa.com/romannevisi/96 انواع زاویه دید اول شخص https://eitaa.com/romannevisi/97 آغاز آموزش فن روایت https://eitaa.com/romannevisi/100 موقعیت روایی با جملات کنشی/موقعیت خنثی/ضرب‌آهنگ https://eitaa.com/romannevisi/104 بالا بردن شتاب گذر زمان https://eitaa.com/romannevisi/106 نوشتن صحنه در بسط زمان و تراکم زمان https://eitaa.com/romannevisi/108 نوشتن صحنه در بسط زمان تا توقف زمان https://eitaa.com/romannevisi/109 شفاف کردن روان/مونولوگ درونی https://eitaa.com/romannevisi/109 بازنمایی ذهنی قهرمان https://eitaa.com/romannevisi/113 جلسه۳۲ https://eitaa.com/romannevisi/115 اشاره‌ای به جریان سیال ذهن https://eitaa.com/romannevisi/117 احساسات آشکار و پنهان https://eitaa.com/romannevisi/120 چرا احساسات شخصیت‌ها را بازنمایی می‌کنیم؟ https://eitaa.com/romannevisi/124 توصیف‌ها https://eitaa.com/romannevisi/129 دقت و شرح https://eitaa.com/romannevisi/141 با همه‌ی حواس https://eitaa.com/romannevisi/143 روایت در قالب اول شخص https://eitaa.com/romannevisi/148 روای اول شخص https://eitaa.com/romannevisi/151 نماهای راوی اول شخص https://eitaa.com/romannevisi/153 تکمیل مبحث راوی اول شخص https://eitaa.com/romannevisi/157 اساس رمان‌های جریان سیال ذهن https://eitaa.com/romannevisi/158 زمان دستوری در روایت https://eitaa.com/romannevisi/159 توضیح،خود اندیشی،تفکرات راوی https://eitaa.com/romannevisi/162 معتبرترین زاویه دیدهای سوم شخص https://eitaa.com/romannevisi/165 دیالوگ‌ها https://eitaa.com/romannevisi/168 ویژگی‌های دیالوگ خوب https://eitaa.com/romannevisi/170 چه کنیم تا دیالوگ‌ها یکنواخت و خسته‌کننده نشود؟ https://eitaa.com/romannevisi/173 نوشتن دیالوگ جذاب https://eitaa.com/romannevisi/175 فرایند ترکیب‌بندی در داستان‌نویسی https://eitaa.com/romannevisi/180 شهود + قلم https://eitaa.com/romannevisi/182 چگونگی نوشتن یک پیرنگ محکم https://eitaa.com/romannevisi/183 ابزارهای کمکی https://eitaa.com/romannevisi/184 چگونگی مهارت در انتخاب ایده‌های دراماتیک https://eitaa.com/romannevisi/185 فرض در رمان‌نویسی چه نقشی دارد؟ https://eitaa.com/romannevisi/190 چگونه یک پیرنگ بنویسیم https://eitaa.com/romannevisi/192