به احترام تمام «بچه‌ها صدای منو دارین؟» های پرمهرتان… 🎙️ به احترام تمام لحظاتی که با صبر و لبخند پای کلاس‌های آنلاین نشستید و خط به خط درس دادید تا هیچ‌کس از مسیر یادگیری جا نماند. چه در اتاق‌های اسکای‌روم و چه در هر کلاس مجازی و غیر‌مجازی دیگری؛ شما فقط یک کلاس را مدیریت نکردید، بلکه چراغ امید و آموزش را روشن نگه داشتید و نگذاشتید ساختنِ آینده حتی یک روز متوقف شود. ما قدردان تلاش‌های بی‌دریغ شما هستیم؛ روز معلم بر همه معلم‌ها و اساتید دلسوز مبارک! 🎓❤️ 👇 حالا نوبت ماست می‌خوایم این پست به عشق معلم‌های عزیز، بیشترین لایک رو بین کل پست‌های اسکای‌روم داشته باشه! پس اگر شما هم قدردان زحمات و مهربانی‌ معلم‌های عزیز هستید، پست رو لایک کنید و با گذاشتن یک قلب (❤️) عشقتون رو به معلمتون برسونید