👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 فحاشی، لجن پراکنی ایجاد تفرقه به نام دین؟؟!
👈عیدالزهرا یاقتل وغارت شیعیان؟؟
کسانی که به نام عیدازهرا،لجن پراکنی کرده، زمینه اجتماعی و مشروعیت دینی برای قتل و غارت شیعیان توسط وهابیهای صهیونیست، نزد مسلمانان غیر شیعه فراهم می کنند بدانند:
در اکثر منابع تاریخی آمده؛ عمر بن خطاب در آخرین روزهای ذی الحجه ترور شد و مرگ او بعد از حدود سه روز(آخر ذی الحجه یا اول محرم) واقع شد.
پس چه اهداف شومی در کار است که مراسم جشن را بعد از هفتاد روز انجام میدهند
منابع تاریخی شیعی و غیر شیعی :
☘۱.تاریخ یعقوبى ج2 ص 159 قرن: سوم
☘۲.التنبیه والإشراف ص 250 قرن: چهارم مولف شیعه است
☘۳.مروج الذهب ج2 ص 304 قرن: چهارم مولف شیعه است.
☘۴.الفتوح ج2 ص:323 قرن: چهارم مولف شیعه است.
☘۵.مسارّ الشیعه اوایل قرن پنجم مؤلف : شیخ مفید (ره)
🍃۶.الإمامةوالسیاسة ج1 ص 39
🍃۷.المعارف ص 183
🍃۸.أنسابالأشراف،ج10،ص:417
🍃۹.الطبقاتالکبرى،ج3،ص:258
🍃۱۰.تاریخالطبری،ج4،ص:191
۱۱.شیخ ابراهیم بن علی کفعمی در کتابی معروف به مصباح آورده است:
« باید دانست که قتل خلیفه دوم در 26 ذی الحجة سال 23 هـ .ق واقع شده است و این مطلبی است که صاحبان کتاب های « قره »، « معجم »، « طبقات »، « مسار الشیعه »، و سید بن طاووس بر آن تصریح نموده اند بلکه اجماع شیعه و اهل تسنن نیز براین است) مصباح کفعمی، ص 520) »
۱۲.ابن ادریس حلی در کتاب « سرائر » سید بن طاووس در کتاب « اقبال الاعمال » و علامه حلی در کتاب « عدد القویة » نیز در مورد قتل خلیفه دوم به این مطلب تصریح داشته اند.
****
آری باید بابت عید الزهرا به تبعیت از حضرات زهراس و علی ع، که برای حفظ اسلام و وحدت مسلمین، خون دلها خوردند و زجرها کشیدند، ادب نگه داشتند، با اقداماتی جاهلانه زمینه کینه دوزی، نفاق و دشمنی بین مسلمین بوجود نیاورد.
حضرات مدعی ولایت مداری؟؟!!
مگر برای فاتح خیبر مشکل بود که با جنگ در سقیفه عاملین فاجعه را به قتل برساند.
مگر بی بی دو عالم برای حفظ وحدت، در پدیده ی شوم سقیفه اطاعت از مولی را پیشه نکرد؟؟
ای مدعیان دین داری، تقوی؟؟!!
مگر با رقاصی، فحاشی، لجن پراکنی و دشنام گوئی، حتی به دشمن ترین دشمن، دین ترویج می شود،
آیا سندی برای این عمل ننگین بد اخلاقی از ائمه دارید؟
آیا یازده امام معصومی که بعد از مرگ خلیفه دوم زندگی کردند، نعوذ بالله، چنین حرکاتی سر زده است؟
درحالی که درباب عزاداری امام حسین ع و ذکر مصائب بی بی دو عالم س از خود حضرات معصومین، در گفتار و عمل، آثاری وارد شده است.