گلخونـه تابسـتونی مـن '🎍
ما اینجا کتاب میخونیم/مینویسیم، دور هم نسکافه و کاپ کیک میخوریمو گل و گیاه پرورش میدیم :))🌟
یعنی اینجاهم کتابخونه ست، هم کافه ست و هم گلخونه D:☝️🏻
سکرت: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1x92yju&btn=ویولت.خانم.🍓
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@vio_val ارتباط بگیرید.