eitaa logo
#ثامن بنت الهدی 🇮🇷
142 دنبال‌کننده
14.7هزار عکس
6.7هزار ویدیو
180 فایل
بالا بردن آگاهی و بصیرت آماده شدن جامعه برای ظهور سربازان جنگ نرم آتش به اختیار یا مولا علی ارتباط با ادمین @Yaalimadad59
مشاهده در ایتا
دانلود
ارثیه ساده زیستی رهبر انقلاب برای فرزندش، سید مجتبی خامنه‌ای / برگزاری کلاس روی موکت و با پذیرایی یک استکان چای ! اخبار را در ببینید↙️ eitaa.com/joinchat/1231028412C5231d1781b
⭕️فرزند رهبر معظم انقلاب در تالار سوره حوزه هنری تهران حاضر شدند اونم با کفش برند ایرانی TAN PAK با قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان که این موضوع مورد توجه ویژه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. اخبار را در ببینید↙️ eitaa.com/joinchat/1231028412C5231d1781b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅دانلود کتاب المعارف 88 ♨️مقام معظم رهبری:حماسه مردم در 9دی 88 بسیار فراتر از پیش بینی ها بود و ضدانقلاب را به کلی مأیوس کرد.👇👇👇
4_6019171527453313886.pdf
3.07M
✅دانلود کتاب دائره المعارف 88 ♨️مقام معظم رهبری:حماسه مردم در 9دی 88 بسیار فراتر از پیش بینی ها بود و ضدانقلاب را به کلی مأیوس کرد.👇👇👇 💎: ↪️ 🔻رویدادها و عملیات های تبیینی فرهنگی هنری 🔻عملیات روانی و رسانه ای https://eitaa.com/roshana_esfahan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆 امیرالمؤمنین(ع): 🔮 پاداش مجاهد شهید در راه خدا، بزرگتر از پاداش عفیف پاکدامنی نیست که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی‌گردد. ✅ همانا عفیف پاکدامن، فرشته‌ای از فرشته‌هاست‌‌‌‌... 📚 نهج‌البلاغه، حکمت ۴۷۴ 🔺 @RooyinDezh
📚 دایره المعارف شیعه دایره المعارف حاضر، در یک جنبه از جنبه های مذهب تشیّع محدود نشده و به عنوان مثال فقط به عقاید شیعه یا تاریخ شیعه یا جغرافیای شیعه نپرداخته است؛ بلکه علی رغم حجم کم آن، معرفی جامعی از مذهب پیروان اهل بیت (ع) ارائه داده است. اطلاعات موجود در کتاب به شکل پرسش و پاسخ ارائه شده تا مخاطبان با علاقه‌ی بیشتری آن را بخوانند. تمام نکاتی که در دایره‌المعارف شیعه آمده، مستند به کتاب های معتبر است و نشانی همه‌ی این نکات در پایان کتاب ذکر گردیده است. 🔻کتاب دایره المعارف شیعه در ده فصل سازمان یافته است که عبارت‌اند از: 1.معنای شیعه 2.امامان شیعه 3.برخی سنت ها و باورها 4.احکام اختلافی شیعه و اهل سنّت 5.شیعه و عزاداری برای امام حسین (ع) 6.شیعه و قرآن و حدیث 7.شیعه و مهدویت 8.روحانیت شیعه 9.جغرافیای تشیّع 10.پرسش های گوناگون ◽️ نویسنده: غلامرضا حیدری ابهری ◽️ ناشر: جمال ◽️ قطع: رحلی ▫️نوع جلد: سلفون محکم (سخت) ▫️وزن: ۴۸۵ گرم 📒 تعداد صفحات: ۱۰۸ ورق گلاسه ✅ مناسب سنین ۱۰ تا ۱۵ سال 📸 بعضی از صفحات این کتاب 👇 https://eitaa.com/tasavir2/5614 🔴 قیمت پشت جلد: 220.000 تومان 🔵 قیمت با تخفیف: 208.000 تومان ادمین ثبت سفارش۱: @book_20 ادمین ثبت سفارش۲: @clerk2 📚 کتاب سرای رضوان 👇 ➡️ @child_book 🛍 فروشگاه فرهنگی رضوان👇 ➡️ @rezvanshop2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5827781793264174854.mp3
852K
🔸ترتیل صفحه ۵ قرآن کریم با صدای استاد حامد ولی زاده 🔸مقام‌ : سه گاه 🛑 فایل بدون ترجمه ☘️☘️☘️☘️ 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d
🌺تفسیر صفحه 5🌺 سوره مبارکه بقره از آیات 25 تا 29 این صفحه شریفه مسیری را طی کرده است که بعضا در قران عزیز ما شاهد آن هستیم . وقتی که خدای عزیز در قران مردم را معرفی می کند. اقسام مختلف و گونه های مختلف مردم را معرفی می کند نتیجه کار این گروه های مردمی هم بیان می کند .اگر دقت کردید در صفحات ما قبل خداوند به سه گروه از مردم اشاره کرد در حقیقت مردم از 3 گروه خارج نیستند یا اهل ایمان و تقوا هستند یا کافران و مشرکان هستند و یا منافقان هستند .که بهر حال این گروه منافق معلوم نیست نهایتا با کدام گروه هستند البته قران عزیز فرمود که اینها با اهل ایمان نخواهند بود وقتی که راجع به هر سه گروه خداوند صحبت کرد نتیجه کار هر سه گروه را هم بیان کرد نتیجه کار آن دو گروه یعنی منافقان و کفار این شد که آنها هیزم جهنم خواهند بود آنها در دنیا سعاتمند نمی شوند در آخرت هم گرفتار اعمال خود و عذاب الهی هستند . اما در صفحه 5 در آیه 25 خداوند نتیجه کار گروه سوم را بیان فرموده است .فرموده است : وَبَشِّرِ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ این که الان ملاحظه کردید در سوره بقره بعضا در همه جای قران آمده وقتی که خداوند درباره گروه ها صحبت کرد آنها را هم بیان می کند.در باره اهل ایمان فرموده خداوند به آنها بشارت می دهد به آنهایی که ایمان و عمل صالح دارند که آنها در بهشت الهی رستگار خواهند شد .قران عزیز ما را دعوت می کند اگر واقعا دنبال سعادت هستیم باید دو مسیر را طی کنیم اول مسیر مسیر اعتقادی است یعنی ایمان و دوم عمل صالح است یعنی اعمالی که تا بع آن ایمان باشد اگر یکی از اینها باشد و دیگری نباشد انسان سعادتمند نخواهد شد یعنی اگر عملی باشد عمل خوبی باشد اما اعتقاد درستی نداشته باشد این عمل، عمل صالح نیست و به نتیجه هم نخواهد رسید و اگر کسی مومن باشد به کتاب خدا به پیامبر خدا و به خدای عزیز ایمان داشته باشد اما اعمال نداشته باشد این هم بدرد نمی خورد آن وعده سعادتی که خداوند داده در دنیا و آخرت نصیب انسان می شود تابع ایمان و عمل صالح است. از نکات دیگر صفحه شریفه این است که خداوند یکی از موجودات کوچک جثه خودش به نام پشه مثال زده بعضی وقت ها ما فکر می کنیم مخلوقاتی که در عالم هست خلقت آنها تابع سختی و آسانی هست این سختی و آسانی برای مخلوق است وگرنه برای خالق فرقی ندارد که پشه خلق کند یا کوه خلق کند یا کهکشان خلق کند . از نظر خالق هر دو یکسان است تفاوت برای مخلوق است برای خداوند حیایی نیست و شرمی نیست و سختی نیست که پشه مثال بزند یا کوچکتر از آن یا بزرگ تر از آن. چون به هر حال هر چه که در عالم باشد مخلوق خدای عزیز است بعد فرموده آنهایی که اهل هدایت هستند اهل ایمان هستند به تمثیل های خداوند ایما ن می آورند چه کوچک چه بزرگ چه از نظر آنها سخت چه آسان .چون نگاه وقتی از نگاه خالق باشد سخت و آسانی بی معنی می شود در نتیجه اهل ایمان به اینطور مثال ها ایمان می آورند .اما آنهایی که قصد ایمان ندارند از این مثال ها هم ایراد در می آورند بهانه در می آورند .در ایه 27 خداوند از یک میثاق و عهد صحبت کرده است ما به خدای عزیز تعهد دادیم که در دنیا جز او نپرستیم و جز از او استعانت نگیریم .آنجا که فرمود : أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَن لَّا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ دلیل بر این است که انسان پیش از تولد به خدای عزیز پیش از آمدن به عالم ماده به خدای عزیز وعده داده است پیمان بسته که جز او نپرستداما فاسقان که در آیه 26 خداوند به آن اشاره کرده این عهد را فراموش می کنند می شکنند به این عهد توجهی نمی کنند ، در دنیا مسیر فساد را طی می کنند .از آیه 28 این معنا بر می آید که عالم برزخ حتما وجود دارد اینکه فرموده كَیْفَ تَكْفُرُونَ بِاللَّهِ وَكُنْتُمْ أَمْوَاتًا فَأَحْیَاكُمْ ثُمَّ یُمِیتُكُمْ ثُمَّ یُحْیِیكُمْ ثُمَّ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ به عوالم مختلف زندگی بشر اشاره کرده است پیش از عالم ماده در عالم ماده در عالم برزخ و در عالم قیامت و آخرت .یکی از نکاتی که در آیه 21 آمده استوای بر آسمان است.این عبارت ثُمَّ اسْتَوَى إِلَى السَّمَاءِ که بعضا در قران عزیز خواهد آمد مثل استوای بر عرش استوای بر آسمان به معنای تدبیر امر و ربوبیت خدای عزیز هست پس این که میفرماید زمین را خلق کردم برای شما و هر آنچه که در زمین هست خلق کردم بعد از آن به آسما ن پرداختم یعنی اینکه تدبیر امرم بعد از آن متوجه آسمان شد. 🆔 https://eitaa.com/joinchat/2021851139Cd560dd7e3d