✅ کتاب از دست جوان ما نیفتد
🔸 به کتاب بایستی اهتمام ورزید. اهتمام به کتاب در واقع قوامش به اهتمام به کتابخوانی است. در جامعه باید سنت کتابخوانی رواج پیدا کند. کاری کنیم که کتابخوانی یک امر رائج بشود و کتاب از دست جوان ما نیفتد
🔸 هرچه ما پیش برویم، احتیاج ما به کتاب بیشتر خواهد شد. این که کسی تصور کند با پدید آمدن وسائل ارتباط جمعىِ جدید و نوظهور، کتاب منزوی خواهد شد، خطاست. کتاب روزبهروز در جامعهی بشری اهمیت بیشتری پیدا میکند. ابزارهای نوظهور مهمترین هنرشان این است که مضمون کتابها و محتوای کتابها و خود کتابها را راحت و آسان منتقل کنند. جای کتاب را هیچ چیزی نمیگیرد.
۱۳۹۰/۰۴/۲۹
🔹 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان کتابخانهها و کتابداران
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا خوانندگی زن جایز است؟
🔹دڪتر رفیعی
✅ توضیحات تکمیلی در مورد کلیپ «برای دختر همسایه»
🔸مفسده
🔸عنوان ثانویه
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
🔴 در سیستان و بلوچستان چه خبر است؟!🤔
🔹 تحلیل وقایع سیستان و بلوچستان بصورت جامع و کامل در قالب چندین متن به هم پیوسته 👇👇👇
#جنگ_شناختی
✅ غبارآلودی فضای شناختی
🔰 آنچه در منطقه سیستان و بلوچستان در حال کنش و واکنش است، #هیچ ارتباطی به مباحث پیرامونی برادران اهل سنت و شیعی ندارد.
🔹 دشمن به واسطه #عملیات_روانی_رسانه ای در حال پیاده سازی گزاره های #جنگ_شناختی بر مبنای اثرگذاری در تصمیمات مسئولان در تهران و همچنین بر افکارعمومی مردم ایران است.
🔸 وقایع سیستان و بلوچستان را باید بر محوریت #جریان_مکی بررسی و تحلیل نمود نه برادران اهل سنت
🔹 ان شاالله در طول روزهای آتی به این موضوع بصورت تشریحی میپردازم تا کمی این فضای غبارآلود و غیر شفاف برای مخاطبین شفاف گردد.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت اول
🔰 تا اواسط دهه 60 در سیستان و بلوچستان دو عالم جلیل القدر پیش برنده امور آن استان بوده اند. آیت الله کفعمی خراسانی ( وفات 1362) روحانی و پرچمدار شیعیان آن منطقه و مولانا عبدالعزیز ملا زهی ( وفات 1366 ) روحانی سرشناس اهل سنت آن دیار بوده اند که تفکر هر دو عالم بر محوریت #وحدت ( هم در اجتهاد و هم در عمل ) باعث شده بود ما کمترین حاشیه سازی ها و سوء استفاده های دشمنان را در آن منطقه شاهد باشیم.
🔰 پس از قوت مولانا عبدالعزیز ملا زهی، یکی از دامادهای ایشان یعنی عبدالحمید اسماعیل زهی به واسطه چند گزاره جانشین ایشان شد.
1️⃣ بذر ساخت مسجد مکی در زاهدان را مولوی عبدالعزیز با حمایت های آیت الله کفعمی پایه گذاری نمود و امور ساخت و پیگیری های آن عموما بر عهده مولوی عبدالحمید بود و این نکته یکی از عوامل انتخاب عبدالحمید برای جانشینی مولوی عبدالعزیز بود.
2️⃣ طایفه اسماعیل زهی و شه بخش عمدتا در اطراف زاهدان و خاش بوده اند که با توجه به وجود مسجد مکی در زاهدان، یکی دیگر از عوامل این جانشینی میشود.
3️⃣ عنوان دامادی مولوی عبدالعزیز نیز به عبدالحمید بستری درجهت رشد اجتماعی و قدرت مذهبی او در میان اهل سنت بلوچستان را فراهم نمود.
4️⃣ حمایتها و لابیگریهای عربستان و پاکستان ( عبدالحمید مدتی را در پاکستان تحصیلات مذهبی داشته است) نیز در انتخاب عبدالحمید برای جانشینی مولوی عبدالعزیز بی تاثیر نبود.
5️⃣ مرکز استان بودن شهر زاهدان نیز بی تاثیر در این انتخاب نبود
▪️ ادامه در قسمت بعد
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت دوم
🔰 مولوی عبدالعزیز از خاندانی عالم زاده و عالم پرور اهل سنت جنوب استان بلوچستان بود و در میان طایفه های جنوبی استان، کم عالم باسواد نبود. اما مولوی عبدالحمید از طایفه اسماعیل زهی و شه بخش در اطراف زاهدان بود که این دو طایفه دارای سابق خوشنامی در میان دیگر طوایف نبودند( منشا بخشی از شرارتها و قاچاق مواد مخدر از درون همین دو طایفه شکل گرفته است)
🔹مولوی عبدالعزیز به واسطه جایگاه علمی و فقهی خود، سالها عضو مجلس خبرگان رهبری بود. پس از فوت ایشان عبدالحمید به دلیل فقدان وجاهت علمی و فقهی نتوانست مجوز ورود به مجلس خبرگان را دریافت کند. اما افرادی از طوایف جنوبی بلوچستان همچون مولوی نذیر احمد سلامی که رشته تخصصی اش اقتصاد اسلامی و استادی حاذق در فقه است مجوز ورود به مجلس خبرگان در ادوار مختلف را کسب نمودند.
🔰 بخش قابل توجهی از عالمان اهل سنت ( به تعبیری دیگر بدنه علمی، روشنفکری و مذهبی علمای اهل سنت) در استان سیستان و بلوچستان، به طور جد مخالف رویه های مولوی عبدالحمید بوده اند اما به دلایل ذیل کمتر این مخالفت ها را علنی مطرح میکنند:
1️⃣ فقدان تربیونِ مناسب برای انتقال اعتراض و مخالفت
2️⃣ جو روانی شدید در حمایت از مولوی عبدالحمید
3️⃣ پالس های منفی برخی مسئولین کشور و استان
4️⃣ خطر ترور شخصیتی و جانی
5️⃣ عدم اتهام در اختلاف اندازی در میان اهل سنت
👈 در خصوص موارد 2 و 3 در پستهای آتی توضیحاتی ارائه میدهم.
▪️ ادامه در قسمت بعد
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت سوم
🔰 مسجد مکی تا قبل از حدود 15 سال پیش حوزه قدرتش صرفا در سطح شهر زاهدان بود و اما به چند دلیل در طول 15 سال گذشته حوزه قدرتش در سطح استان سیستان و بلوچستان و در برخی گزاره ها در کشور گسترش پیدا نموده است:
1️⃣ انباشت ثروت
🔹مسجد مکی در عمل به مرکزی ثروتمند بر مبنای دو عامل:
🔸 کمکهای مالی مردمی( بخصوص طایفه های اسماعیل زهی، شه بخش و ...)
🔸 کمکهای فراوان عربستان و پاکستان
🔹 توانسته است به یک منبع مالی بسیار گسترده و قوی تبدیل شود که بسترهای رشد حوزه نفوذ خود را فراهم کند.
2️⃣ حمایتهای رسانه ای
🔹 به حسب تبلیغات مسموم رسانه ای از طرف معاند نظام، عربستان سعودی، پاکستان، طالبان و همچنین استان سیستان و بلوچستان، حوزه اثرگذاری مولوی عبدالحمید و جریان مکی افزایش پیدا کرد.
3️⃣ اشتباهات راهبردی برخی مسئولین کشوری و استانی
🔹 به واسطه دو عامل فوق، برخی از کاندیداهای انتخابات های مجلس، شورای شهر، ریاست جمهوری، به علت اثرپذیر عملیات روانی رسانه ها در در اختیار داشتن رای اهل سنت توسط عبدالحمید، به سمت او رفته و همین عامل باعث قدرت گیری بیشتر او شد.
🔹 حتی در همین راستا برخی از مسئولان ارشد استان نیز با بها دادن به مولوی عبدالحمید در خصوص ارتباطات و تصمیم گیریها باعث شدند جایگاه عبدالحمید بیش از پیش قدرتمندتر #به_نظر_برسد.
👈(پالس های منفی برخی مسئولین کشور و استان)
▪️ ادامه در قسمت بعد
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ چگونه مولوی عبدالحمید به جایگاه قدرت مذهبی و سیاسی رسید؟!
🔻 قسمت چهارم
🔰 تفکر جریان مکی، تفکری بر اساس سهم خواهی شدید از نظام است. مبنای کنش ها و واکنش های نیروهای اصلی این تفکر بر همین اساس شکل گرفته است. اگر شرایط به گونه ای شود که با پرچم تقریب میتوانند از حاکمیت سهم بگیرند، این پرچم را بلند میکنند و اگر در تفرقه و تشتت و اختلافات باشد، پرچمدار این خط میشوند. ( اما در بطن این تفکر اعتقادی به تقریب وجود ندارد)
🔹 با توجه به توضیحات متون گذشته؛ یک زمانی خواسته مولوی عبدالحمید و همفکرانش ملاقات با فرماندار زاهدان بود اما در شرایط کنونی خواهان:
▪️ تغییر تک تک اعضا شورای تامین استان سیستان و بلوچستان هستند و افراد جایگزین نیز باید با نظر آنان تعیین شود!!
▪️ استاندار و مدیران ارشد استانی باید از قوم و طایفه و همفکران آنان باشد!!
🔰 در کنار این موضوعات باید بدانیم:
1️⃣ تفکر جریان مکی، تفکر عامه علمای اندیشمند، روشنفکر و اثرگذار اهل سنت سیستان و بلوچستان نیست.
2️⃣ بسیاری از علمای اهل سنت به رویه های این جریان مختلف و در خوشبینانه ترین حالت منتقد آن هستند.
3️⃣ اتفاقات استان سیستان و بلوچستان را نباید از زاویه شیعه و سنی، فارس و بلوچ، محروم و غنی بررسی و تحلیل کرد.
4️⃣ جامعه برادران اهل سنت نیز خلاصه در استان سیستان و بلوچستان نمیشوند. حتی مولوی های بسیاری از استانهای دیگر نیز با تفکر جریان مکی
زاویه داشته و دارند.
✅ باید مراقب باشیم که ثروتهای هنگفتِ خرج شده در رسانه ها، #خر_مهره را جای #شاه_مهره در ذهن و باور ما قالب نکنند. برای مقابله با پازل دشمن باید به شناختی دقیق از عرصه و بازیگران آن برسیم تا بتوانیم اثرگذاری مثبتی در جهت تقویت جبهه انقلاب داشته باشیم.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ دفاع از زن، شأنیت میخواهد که شما ندارید
🔸 تفکری که اختلاف سنی بزرگانش با همسرانشان بیش از 40 سال است!!!
🔸 تفکری که به زنان حق فعالیت اجتماعی و اقتصادی نمیدهد!!!
🔸 تفکری که حتی اجازه حضور به زنان را در مسجد مکی نمیدهد!!
🔸 تفکری که همچنان هبه(هدیه) دختر را موجه میداند!!!
🔸 و ...
◀️ حال دفاع بزرگان این تفکر از شعار زن، زندگی، آزادی تلخ ترین طنز این روزهاست؛ و تلخ تر اینکه این تفکر به دروغ خود را پرچمدار عقاید و افکار اهل سنت اعلام میکند!!!
◀️ جناب آقای مولوی عبدالحمید؛ آیا بهتر نیست قبل از شعار دادن در خصوص حقوق زنان، کمی فضای فعالیتهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی زنان و دختران خود و همفکرانتان را بازتر کرده و رفتار خود در مواجهه با زنان را الگوی آزادی برای زنان معرفی کنید؟!!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ آزادی!!!!
◀️ یکی دیگر از طنزهای تلخ این روزها، این است که :
🔸جریانی که منتقدینِ هم مذهب خود را #کم_خردان_فقهی ، #مولوی_های_درباری و دیگر برچسب های تمسخرگونه و توهین آمیز خطاب میکند!!
🔸تفکری که اساتید دانشگاههای استان خود را به جرم نقد رویه اشتباه خود، مورد شدیدترین تخریب ها و تهمت ها قرار میدهد!!
🔸تفکری که پس از ترور مولوی مصطفی جنگی زهی به دست گروهکهای تروریستی، به دلیل نگاه متفاوت با آنان، با سکوتی مرگبار از کنار ترور مولوی هم مذهب خود عبور میکند!!!
◀️ حال؛ مدعی خفقان در جامعه و مطالبه گر آزادی در ایران شده است؟!!!
◀️ ایکاش، شما ابتدا، کمی فضای پیرامونی خود را بازتر میکردید تا علما و اندیشمندان اهل سنت، رویه های اشتباه شما و اطرافیانتان را نقد میکردند، بعد این مَنشِ آزادی خواهانه را بر جامعه ایران مطالبه میکردید.
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ فریاد و فغان برای محرومان!!!!!
◀️ از دیگر طنزهای تلخ استان سیستان و بلوچستان، فریاد عدالتخواهی شیوخ اشرافی منش است
🔸 شیوخی که زندگی های تجمل گرایانه آنان در مقابل دیدگان محرومین استان نمایان است!!!
🔸 شیوخی که سبک زندگی خود را همانند شیخ نشینان حاشیه خلیج همیشه فارس نموده اند!!!
🔸مولوی ها و اطرافیان همفکرشان دارای تشریفات بسیار ویژه و خاص است!!!
🔸 سوار بر هر خودرویی نمیشوند مگر شاسی بلند باشد و آنچنانی!!!!
🔸هر زمان قصد عزیمت به منطقه ای را دارند، کارناوالی به عنوان پیشقرول میرود و کارناوالی در پشت سر!! کارناوالی از خودروهای آنچنانی نیز همراه آنان حرکت میکند!!!!
◀️ حال؛ این شیوخ، با این سبک زندگی و تجمل گرایی و ریخت و پاش های آنچنانی!!! خود را از یک سو نماینده برادران اهل سنت میداند!! و از سوی دیگر صدای محرومان و مستضعین استان سیستان و بلوچستان!!!!!
✅ آیا بهتر نیست، همچون دیگر مولوی های اهل سنت، زندگی ساده و مردمی داشته باشید؟! و ثروت هنگفتی که در اختیارتان است را صرف محرومان و مستضعین استان کنید؟!!!
✅ آیا بهتر نیست، دست از شعار دادن بردارید و کمی در عمل عدالت طلبی و غصه دار محرومین بودن را به منصه ظهور برسانید؟!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ فصل پاسخگویی👌
◀️ جناب مولوی عبدالحمید گرامی؛ آیا بهتر نیست پاسخگویی را از خود و اطرافیانتان شروع کنید و پس از آن از مسئولین مطالبه پاسخگویی داشته باشید؟!!
1️⃣ حدود 3 سال پیش( اواخر عمر منحوس داعش)، شما به چچن سفر کردید و ملاقات هایی با افراد متمایل به تفکر داعش داشتید!!!
🔸 علت این سفر چه بود؟ گفتگوهای شما با این شخصیتها در چه موضوعی و بر چه اساسی صورت گرفت؟ خروجی این سفر و گفتگوها چه بوده است؟!
2️⃣ حمایت های مکرر و همه جانبه شما از امارت اسلامی طالبان بر همگان هویداست، حتی شما چندین بار خواهان به رسمیت شناختن امارت اسلامی طالبان را از ج.ا.ایران داشته اید!!
🔸 مبنای این حمایت ها چیست؟! همپوشانی تفکر شما با طالبان در کجاست که اینچنین از یکدیگر حمایت میکنید؟! آیا نوع نگاه شما به زنان و آزادی از جنس نگاه طالبان نیست؟!
3️⃣ علت حمایت های بی شائبه و مکرر باقیمانده گروهک تروریستی جندالشیطان ( عبدالمالک ریگی) از شما و نوع تفکرتان در چیست؟!!
4️⃣ علت سفرهای مکرر فرزند شما به کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس، عربستان سعودی، ترکیه و پاکستان چیست؟! با چه اشخاصی دیدار و گفتگو میکنند؟! خروجی آن چه منافعی برای مردم محروم منطقه دارد؟!!
🔸 آیا واقعیت دارد که ایشان در حال بسترسازی برای جانشینی شما پس از شماست؟!
5️⃣ علت رویه دوگانه فرزندان و اطرافیان شما در رسانه ها چیست؟!! چرا آنها در مصاحبه با رسانه های بیگانه به شدت فاز سیاهنمایی، تخریب، همسویی با دشمنان نظام را میگیرند و هر آنچه در ذهن خود را بر علیه ج.ا.ایران میگویند!! اما در مقابل دعوت رسانه های داخلی برای مصاحبه میگویند معذوریت داریم؟!!!!
🔸 چه معذوریتی دارند؟!
✅ آیا بهتر نیست پس از حدود 35 سال مدیریت بر مسجد مکی یکبار پاسخگوی عملکرد خود و اطرافیانتان باشید؟! و این پاسخگویی را در عمل الگویی برای مسئولین استان و کشور عنوان کنید؟؟!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ درد سیستان و بلوچستان
🔰 در حقیقت، درد سیستان و بلوچستان، شیعه و سنی نیست، بلوچ و فارس هم نیست؛ درد محرومیت و استضعاف هم نیست...
🔹 درد سیستان و بلوچستان، عدم پاسخگویی تفکری است که حدود 35 سال بر این استان ثروتمند با مردم پر افتخار چنبره زده است و خود را مالک جان و مال و ناموس آنان میداند!
🔹 درد سیستان و بلوچستان، دعوای کاذب و ساختگی شیعه و سنی نیست، قرنهاست که شیعه و سنی در کنار یکدیگر بصورت مسالمت آمیز زندگی میکنند، در فقر، محرومیت و ثروت و غم و شادی و ... یکدیگر شریکند، وصلت های بین آنان بهترین گواه این مدعاست.
🔹 درد سیستان و بلوچستان، اختلافات بلوچ و فارس نیست، اصلا چنین اختلافی آنجا معنا ندارد
🔸 درد سیستان و بلوچستان را باید در تفکر شیوخی دید که خود عامل محرومیت و اختلاف و گسست مردم آن منطقه هستند! شیوخی که از یکسو غرق در زندگی اشرافی شده اند، از سوی دیگر هم پیاله بیگانگان و از سویی دچار تفکرات سهم خواهانه و ضد تقریبی شده اند و این بزرگترین و ریشه ای ترین درد مردم آن دیار سربلند و پر افتخار است.
✅ آیا وقت آن نرسیده که عالمان اندیشمند و فرزانه اهل سنت، مردم صبور و دردمند بلوچ و فارس و همچنین مسئولین استانی و کشوری، مطالبه پاسخگویی شیوخ این تفکرِ بیگانه با اهل سنت و مردم استان را در دستور کار خود قرار دهند؟!
✅ آیا وقت آن نرسیده که بسیاری از پشت پرده های این تفکر وابسته به کشورهای حاشیه خلیج فارس و پاکستان برای آحاد مردم کشور، بخصوص مردم رنج دیده استان سیستان و بلوچستان افشا شود و همگان مطلع شوند چه کسانی درد آنان را در سینه دارند و چه کسانی از درد آنان برای خود نردبانی برای رسیدن به قدرت و شکوت ساخته اند؟!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
◀️ من هنوز با مولوی عبدالحمید و استان سیستان و بلوچستان خیلی کار دارم؛ ان شاالله فردا میرم سراغ فتاوا و نظراتشون که در خصوص زن فرموده اند و آنها را بررسی و تحلیل میکنیم. بعد حواشی دیگر پیرامون تفکر مکی و اطرافیان ایشان را هم نکاتی را عرض میکنم.
❇️ راستی خبر دارین مولوی عبدالحمید معتقد هست "دایره و محدوده کار زن فقط خانه است" بعد فردی با چنین تفکری شعار زن، زندگی، آزادی را فریاد میزند؟!!!!!!!
❇️ خبر دارین ایشون معتقد هستن : "شنیدن صدای زن (حتی سخنرانی) از تلویزیون و رادیو و ضبط صوت برای مردان حرام است." بعد ایشون میاد برای آزادی زنان ایران از ج.ا.ایرانی مطالبه میکند که بیش از 5.3 میلیون زن در بازارش دارای شغل هستند، هزاران زن عضو هیئت علمی دانشگاههایش هستند، بیش از 16 هزار مربی ورزشی زن، دهها هزار ورزشکار زن و .... در درون خود پرورش داده است.
❇️ با خبر هستید مولوی عبدالحمید میگوید: "تعلیم و آموزش برای زنان فقط در صورت ضرورت و در صورت تفکیک جنسیتی و با استاد زن جایز است. باید در کلاس درس (در صورت عدم تفکیک جنسیتی) حصار و دیوار بکشید و طرف زنان شیشه ای که یک طرف دید دارد (شیشه رفلکس یک طرفه) نصب کنید.:
◀️ ان شاالله فردا بیشتر به عقاید و فتاوای مولوی عبدالحمید میپردازم تا مشخص شود ایشان چقدر طرفدار شعار زن، زندگی، آزادی است👌
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ در این نظام چه وظیفه ای داریم؟!
🔰 من گمانم این است هر کسی، هر جوانی و هر دانشجویی که بداند این انقلاب و این نظام، کشور را از دست چه گرگهای خونآشامی گرفته و چه زحماتی را در این بیستودو سال تحمّل کرده تا به اینجا رسیده و چه دشمنیهایی با آن شده و الان هم در کمین آن است، کاملاً میفهمد که در این نظام چه باید بکند. یعنی #وظیفهی خودش را حس میکند و تشخیص میدهد... بنابراین، علاجی که من پیشنهاد میکنم، #کتابخوانی، #افزایش_مطالعه و کشاندن اجتماعات دانشجویی به #بحثهای_صحیح_و_حقیقی... است
۱۳۷۹/۱۲/۲۲
🔹 بیانات مقام معظم رهبری در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
سید احمد رضوی | صراط
✅ قصه های خوب برای بچه های خوب 🔹 یکی از #بهترین کتابها برای فرزندانمان مجموعه کتاب قصه های خوب برای
👆👆
✅ کتابی خوب برای رسیدگی به فرزندان
🔹 من خودم را از جهت رسیدگی به فرزندانم، بخشی #مدیون این مرد و کتاب این مرد میدانم. آنوقتی که کتاب ایشان درآمد - اول هم به نظرم دو جلد، سه جلد، تا آنوقتی که من اطلاع پیدا کردم، از این کتاب درآمده بود؛ « #قصههای_خوب_برای_بچههای_خوب » - من رفتم تورق کردم. بچههای ما داشتند به دوران مُراهقی - یعنی نزدیکی به بلوغ - میرسیدند، دوره هم دورهی طاغوت بود و همهی عوامل در جهت گمرهسازی ذهن و دل جوان حرکت میکرد.
🔹 من دلم میخواست چیزی باشد که جوانهای ما با او هدایت شوند و جاذبه هم داشته باشد. خب، #کتاب_خوب که خیلی بود. بنده فهرست پیشنهادی کتاب مینوشتم و بین جوانهای دانشجو و دانشآموزهای سطوح بالای دبیرستانها پخش میشد، اما برای بچههای کوچک، دستمان خالی بود، تا اینکه کتاب ایشان را من پیدا کردم. نگاه کردم دیدم این از جهات متعددی، از دو سه جهت، همان چیزی است که من دنبالش میگردم. به نظرم دو جلد یا سه جلد آنوقت چاپ شده بود، خریدم. بعد هم دنبالش گشتم تا اینکه جلد پنجم به نظرم یا ششم - حالا درست نمیدانم، یادم نیست - درآمد؛ بتدریج چاپ شد و من رفتم تهیه کردم و برای فرزندانم خریدم.
🔹نه فقط فرزندان، بلکه در سطح شعاع ارتباطات فامیلی و دوستانه، هرجا دستم رسید و فرزندی داشتند که مناسب بود با این قضیه، این کتاب ایشان را معرفی کردم. خواستم این حقشناسی را من به نوبهی خود کرده باشم. ایشان یک خلأئی را در یک برههی از زمان برای زنجیرهی طولانی فرهنگی این کشور پر کردند. این کار، باارزش است. خداوند از شما - آقای مهدی آذر یزدی! - این خدمت را قبول کند و مأجور باشید.
۱۳۸۶/۱۰/۱۵
🔸 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان استان یزد
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3418
◀️ چاپ جدید مجموعه کتاب نفس قصه های خوب برای بچه های خوب را میتوانید از طریق لینک تهیه تهیه نمائید
👇👇👇👇
https://oniketab.ir/product/baste-ghesehaie-khoob/
🤵🏻 سفارش کتاب و مشاوره :
@admin_Oniketab
سید احمد رضوی | صراط
◀️ من هنوز با مولوی عبدالحمید و استان سیستان و بلوچستان خیلی کار دارم؛ ان شاالله فردا میرم سراغ فتاو
👆👆👆👆👆👆
👇👇👇👇👇👇
✅ چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید؟!!
🔰 جناب آقای مولوی عبدالحمید؛ یادتان هست کمتر از یک سال پیش به واسطه مواضع تند، ساختارشکنانه و ضد وحدت شما، علمای اهل سنت شمال غرب کشور، از شما اعلام برائت جستند و شما را مخاطب قرار دادند که: " چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید؟؟!!"
🔹 یادتان هست که در قالب یک بیانیه علمای اهل سنت شمال غرب کشور به شما یادآوری کردند:
"جناب مولوی عبدالحمید؛ اظهارات اخیر شما علاوه بر ایجاد نگرانی بین عموم مردم باعث #انشقاق_میان_مسلمانان شده است.
چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید و با #افراطی_گری و #سیاسی_کاری مطالبات به حق جامعه اهل سنت را به بهانه های مختلف، به حاشیه و #انحراف بکشانید.
این قبیل مواضع و #تندرویها به غیر از دلسرد کردن حاکمیت چه سودی به حال مردم دارد؟
آیا #مسئولیت_تبعات_منفی هرگونه تغییر نگاه احتمالی حاکمیت به جامعه اهل سنت را می پذیرید؟!
ما اهل سنت شمال غرب کشور؛ ضمن تاکید بر لزوم احترام به عقاید، مقدسات و حقوق همه مذاهب به ویژه جامعه اهل سنت، از بانیان هر گونه افراط و تندروی تبری جسته و تنها راه پیگیری مطالبات و خواستههای خود را فعالیتهای مدنی در چهارچوب قانون می دانیم."
◀️ به راستی چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید؟!! چرا هرگز به این سوال پاسخ نمیدهید؟!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ رفراندم
🔰 جناب آقای مولوی عبدالحمید، شما در روزهای اخیر، خواهان رفراندم در ج.ا.ایران شده اید!!!
🔹 آیا حاضر هستید، ابتدا در رابطه با نمایندگی شما در میان اهل سنت ایران رفراندم برگزار شود تا جایگاه خود را در میان علما، اندیشمندان و عامه مردم اهل سنت بدانید؟!!
🔹 اگر ثروت انباشته شده از حمایت های محافل خاص، پیرامون شما نباشد، شما چگونه میتوانید حتی در زاهدان پرچم دار برادران اهل سنت باشید؟! چه برسد در استان پهناور سیستان و بلوچستان و یا #ایران_بزرگ ؟!!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ ما قیّم نمیخواهیم
🔰 جناب آقای مولوی عبدالحمید؛ یادتان هست علمای اندیشمند و فرهیخته اهل سنت کردستان، شما را مخاطب قرار دادند و محترمانه فرمودند: "ما قیّم نمیخواهیم" ؟!!!!
🔹 و در بخشی از بیانیه خود تلویحا سواد دینی اندک شما را به سخره گرفتند و نوشتند: "جای تعجّب است ماموستایان اهل سنت کردستان خود از علمای تراز اوّل جهان اسلام بوده و در فقه، اصول، تفسیر، منطق و کلام صاحب کرسی استادی در حوزهها و مکتبهای درسی میباشند و بحمدالله با بیانی غرّا و کلامی مستدلّ همواره به تبیین دروس فقهی و کلامی خود پرداخته و در سایه این زحمات، دامنه و گستره فقه شافعی از مرزهای کردستان فراتر رفته و در حوزههای علمیّه قم و دانشکده الهیّات دانشگاه تهران کرسی دانشگاهی داشته که توسط عالمان و ماموستایان برجسته تدریس میشود."
🔹 یادتان هست علمای برجسته اهل سنت کردستان به شما یادآوری کردند که :" ظاهر قضیه آن است که #جنابعالی با ورود به مشکلات عالمان دینی منطقه کردستان به نحوی به همگان #ادعای مدیریت و رهبری اهل سنت در ایران اسلامی را #القاء نمودهاید؛ خصوصاً اینکه در دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی عالمی از شافعیمذهبان کردستان را به عنوان مشاور قومی و مذهبی خود انتخاب و در این جایگاه مهم منتصب نمودند."
🔹 و در ادامه ریشه رفتارهای افراطی و تند شما را اینگونه در مقابلتان فریاد زدند: "غالب ماموستایان منطقهی کردستان دفاع شما را نه در مقام حبّ شافعی مذهبان بلکه دائر بر مدار #قدرتطلبی و مدیریت اهل سنت میدانند. "
◀️ لذا در انتها محترمانه به شما گوشزد کردند که : "مردم عزیز کردستان قیّم نمیخواهند"
✅ حال؛ باید صادقانه و صریح پاسخ دهید که چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید؟!!
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ کدام زن ایران مظلومتر از زنان همفکران شما است؟
🔰 جناب آقای مولوی عبدالحمید، شما فرمودهاید : " زنان به حجاب تنفر پیدا کردهاند" ، " وقتی زنان را از همه چیز محروم کردهاید و میخواهید ملت را بهزور به بهشت ببرید، بدانید که شیعه و سنی بهزور به بهشت نمیرود... اگر میخواهید بهزور سرنیزه..."
1️⃣ آیا حاضر هستید اجازه دهید رسانه ها (داخلی یا خارجی) با همسر 17 ساله شما مصاحبه کنند و از آزادی هایی که شما به ایشان و دیگر همسرانتان داده اید سخن بگوید؟!!
2️⃣ گویا شما صرفا زنان اطراف خودتان را دیده اید که در خفقانی زندگی میکنند که مردانشان معتقدند: "دایره و محدوده کار زن فقط خانه است" و یا "شنیدن صدای زن (حتی سخنرانی) از تلویزیون و رادیو و ضبط صوت برای مردان حرام است." و یا "صورت زن عورت است" و ... ؛
🔸 آری؛ درست گفته اید زنان شما از حجاب متنفرند، چرا که با مردانی زندگی میکنند که نگاه و عقیده شان به آنها #دستمال_کاغذی است و بس
🔸 پس لطفا به جای نسخه پیچی برای زنان ایران، کمی به زنان خود آزادی دهید و آنان را انسان فرض کنید.
🔹 براستی مگر از زنان همفکران شما مظلوم تر داریم؟! زنانی که در محدودیت های خفقان آور مردانی اسیر هستند که #هیچ حقی برای آناندر زندگی جز سرویس دادن به همسرانشان قائل نیستند!😔
✍️ سید احمد رضوی
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
✅ دلم میخواهد شما بچّهها، جوانها واقعاً کتاب بخوانید
🔰 شما دانشجویان که متأسّفانه کتاب نمیخوانید ، خیلی اهل کتاب نیستید؛ بنده کتابخوانم، من خیلی کتاب میخوانم، دلم میخواهد شما بچّهها، جوانها واقعاً کتاب بخوانید
۱۳۹۷/۰۳/۰۷
🔹 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از دانشجویان
🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب
http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e