◀️ پای ولایتمداری ماها بدجور لنگ میزنه😓😓
تا قیامت شرمنده سید علی هستیم
سید احمد رضوی | صراط
🔻 قطعات مختلف فتنه کرونا 1️⃣ شبکه های رسانه ای معاند نظام و خارج از کشور 2️⃣ شبکه بهداشت جهانی و صه
🔻 حدود یک ماه پیش ۹ قطعه فتنه کرونا رو در کانال تشریح کردم و در نهایت گفتم هدف همه قطعات به تضعیف و تقابل با رهبری ختم میشه و تنها راه مقابله با این فتنه بصیرت و ولایتمداری هست.
🔹 اون روزها خیلیا میگفتن کرونا چه ارتباطی به تضعیف رهبری داره اما حالا برای همه کاملا مشخصه که چطور به بهانه کرونا دارن رهبری رو تضعیف میکنن
🔸 قبلا گفتم مجددا میگم پشت پرده این مخالفتهای با واکسن و تضعیف رهبری آمریکا، انگلیس، اسرائیل، عربستان و منافقین و ضد انقلاب هست؛ حالا صبر کنید تا ببینید کی اسنادش منتشر میشه و چه زمانی رسوا میشن
🔻 آقا در همه حوزه ها فصل الخطاب است الا کرونا
🔹واقعیت تلخی که این روزها در قول و عمل برخی ولایتمداران به عینه مشهود هست این واقعیت است که قول و عمل آقا به عنوان ولی فقیه در همه حوزه ها برایشان فصل الخطاب بوده و هست الا در کرونا!!
🔸 سالهاست که میگویند حرف آقا در 2030، برجام، فتف، فتنه 88، انرژی هسته ای، اصل 44، انتخابات، خط مقاومت، قدرت موشکی، اقتصاد مقاومتی، احکام حکومتی، شناخت مسئولین و صدها و صدها موضوع دیگر برایشان حجت است و فصل الخطاب
🔹 سالهاست که در هر مباحثه، مناظره، گفتگو و مقاله به بیانات رهبری رفرنس میدهند و کلام ایشان را حجتی بر صدق ادعای خود میدانند و مخاطب را مجاب میکنند بیان رهبری دقیق ترین و صحیح ترین نظر در آن حوزه است
🔸 سالهاست که آب میخواهند بخورند میگویند حضرت آقا، میخوابند میگویند رهبری، کار میکنند میگویند ولی فقیه، حتی حضور خود در فضای مجازی را نیز در جهت تاکیدات و اوامر امام جامعه معرفی میکنند
◀️ اما به کرونا که میرسند میگویند آقا کارشناس نیست، آقا سلطه پذیر هست، آقا فصل الخطاب نیست، اطلاعات به آقا کانالیزه میرسد، اطراف آقا نفوذی هست و صدها تهمت و دروغ و تخریب دیگر را میگویند تا مردم را متقاعد کنند آقا در بحث کرونا دچار اشتباه شده اند و آنها درست میگویند!!!
✅ یاللعجب از این نوع ولایتمداری که تا زمانی که قول و عمل ولایت با ما یکی بود ولایتمداریم و زمانی که بر خلاف ما حرفی زد و عملی انجام داد مستحق هزاران دروغ و تهمت و تخریب است!!!
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 التزام به ولایت فقیه
🔹خدشه در التزام به ولایت فقیه و تبعیت از رهبری، خدشه در کلیهی نظام اسلامی است و اینجانب این را از هیچ کس و هیچ دسته و گروهی تحمل نخواهم کرد. البته امروز بحمداللَّه و توفیقه، کلیهی آحاد و گروههای خط امام، ملتزم به ولایت فقیه و تبعیت از رهبری میباشند و امید است که زمینه برای رمی افراد و گروهها به عدم التزام به آن، هرگز فراهم نگردد
۱۳۶۸/۱۰/۱۸
🔸پیام مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شوراى اسلامى و ملّت ایران
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻وحدت حول محور ولایت فقیه
🔹وحدت عمومی، به معنای گرد آمدن صاحبان سلیقهها و روشهای گوناگون بر گرد محور اسلام، خط امام و ولایت فقیه است. این، همان اعتصام به «حبلاللَّه» است که عموم مسلمین بدان مکلف گشتهاند؛ و این، آن اسم اعظمی است که همهی گرهها را باز، و همهی موانع را برطرف، و همهی شیاطین را مغلوب میکند.
۱۳۶۸/۰۴/۲۳
🔸پیام مقام معظم رهبری به ملّت ایران بهمناسبت چهلمین روز ارتحال حضرت امام خمینى (قدّس سرّه الشّریف)
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 خاطرات ولایتمداری ولایتمداران قدیم
🔹 یادمه یک بار آقا یک نامه زد به احمدی نژاد و بهش گفت به صلاحت نیست مشائی معاون اولت باشه
🔸 احمدی نژاد بعد از 5 روز مشائی رو عزل کرد
✅ سالهای سال رفقای ولایتمدار این 5 روزتاخیر رو پتک کردن توی سر احمدی نژاد و قویا استدلال میکردن که احمدی نژاد دیگه ولایتمدار و انقلابی نیست! چرا 5 روز حرف آقا روی زمین مونده! احمدی نژاد باید همون لحظه که نامه به دستش رسید مشائی رو عزل میکرد! و هزاران حرف و استدلال می آوردن و رگ گردن در ولایتمداری آقا پاره میکردن...
✅ حالا پس از سالها غربال روزگار در حال غربالگری همین رفقای ولایتمدار هست و میبینیم چون قول و عمل آقا بر خلاف نظر آنها هست چه داستان سرائی هایی در عدم تبعیت شان در التزام عملی به رهبری دارند.
◀️ رفقا آسیاب به نوبت هست روزی هاشمی و یارانش در غربال ولایت آزموده شد، روزی خاتمی و یارانش، روزی دیگر احمدی نژاد و روحانی و بسیاری دیگر از مسئولین، حالا هم نوبت غربال مدعیان ولایتمداری هست
❇️ مراقب باشیم در آزمون غربالگری ولایت مردود نشویم
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 فتامل
🔹 راستی انتقادات ما به هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و ... در بحث ولایت فقیه چی بود؟! کسی یادش هست؟
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 مرجع قانونی واکسیناسیون
🔹مصوبه سال 1367 مجلس در مورد واکسیناسیون
🔸تبصره 2 - در مورد واکسیناسیونهای دیگر، تعیین نوع واکسن و گروه سنی و منطقه تزریق واکسن بر اساس تشخیص و لزوم و اعلام وزارتبهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. کلیه دستگاهها و واحدهای مربوطه موظف به همکاری هستند و تمام افرادی که بر اساس اعلام وزارتبهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشمول تزریق واکسن میشوند، مکلفند در مدت تعیین شده نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
◀️قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و پنج تبصره در جلسه علنی روز سهشنبه بیست و سوم
فروردین ماه یک هزار و سیصد و شصت و هفت مجلسشورای اسلامی تصویب و در تاریخ
1367.2.19 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
لینک مصوبه
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/91506
◀️ تشخیص و لزوم و اعلام واکسیناسیون را بر عهده وزارت بهداشت گذاشته است. لذا وزارت بهداشت قانونا موظف هست در خصوص واکسیناسیون عمومی اعلام نظر کند که چه گروه های سنی و چه نوع واکسنی در چه بازه زمانی در کشور انجام شود.
✅ اگر ما از رعایت قانون احساس ضیق كردیم، نخواستیم به قانون تن بدهیم، آنچه كه بر سر ما از بیقانونی خواهد آمد، بمراتب از این تلخی تحمل قانون، سختتر است.۱۳۸۸/۰۴/۰۷ بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مسئولان قوهی قضائیه
✅اگر ملتی دچار بیقانونی بشود، قانونشكنی بر ذهن و عمل مردم حاكم بشود، هیچ پیشرفت معقول و درستی نصیب آن ملت و كشور نخواهد شد.۱۳۸۸/۰۱/۰۱ بیانات مقام معظم رهبری در دیدار زائران و مجاوران بارگاه حضرت علیبنموسی الرضا
✅توصیهی من به همهی مسؤولان، به همهی مراکز قانونگذاری، به همهی مراکز قانونی و به همهی آحاد ملت، رعایت قانون است. .۱۳۷۹/۰۷/۱۴ بیانات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ مردم قم
✅ نمیشود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط میکنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت، که ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمیتوانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادند به اینها، مردم شانزده میلیون تقریباً یا یک قدری بیشتر رای دادند به قانون اساسی. مردمی که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود؛ نه هر کس از هر جا صبح بلند میشود بگوید من شورای نگهبان را قبول ندارم، من قانون اساسی را قبول ندارم، من مجلس را قبول ندارم، من رئیس جمهور را قبول ندارم، من دولت را قبول ندارم. نه! همه باید مقید به این باشید که قانون را بپذیرید، و لو بر خلاف رای شما باشد. باید بپذیرید. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 378)
✅ من باز به همه این آقایانی که میخواهند نطق کنند و اعلامیه بدهند و نمیدانم نامه سرگشاده بفرستند و ازاین مزخرفات، به همه اینها اعلام میکنم که برگردید به اسلام، برگردید به قانون ، برگردید به قرآن کریم ، بهانه درست نکنید که اسباب این بشود که شما همه به انزوا کشیده بشوید. من به بسیاری از شما علاقه دارم و میل دارم که همه به قانون عمل کنند و همه در جای خود باشند و چنانچه اینطور نباشد، مسئله طور دیگر خواهد شد. (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻ولایتمداری در قامت قانونمداری در کلام امام
🔹 اگر یک جایی عمل به قانون شد و یک گروهی در خیابانها برضد این عمل بخواهند عرض اندام کنند، این همان معنای دیکتاتوری است که مکرر گفتهام قدم به قدم پیش میرود، این همان دیکتاتوری است که به هیتلر مبدل میشود انسان،این همان دیکتاتوری است که به استالین انسان را مبدل میکند. اگر قانون در یک کشوری عمل نشود ، کسانی که میخواهند قانون را بشکنند اینها دیکتاتورانی هستند که به صورت اسلامی پیش آمدهاند یا به صورت آزادی و امثال این حرفها. اگر همه این آقایان که ادعای این را میکنند که ما طرفدار قوانین هستیم ، اینها با هم بنشینند و قانون را باز کنند و تکلیف را از روی قانون همه شان معین کنند و بعد هم ملتزم باشند که اگر قانون برخلاف رای من هم بود من خاضع ام ، اگر بر وفاق هم بود من خاضعام ،دیگر دعوایی پیش نمیآید؛ هیاهو پیش نمیآید.
🔸 قانون معنایش این است که{ همه} چیزها {را} به حسب قانون اسلامی ، به حسب قانون کشوری که منطبق با قوانین اسلام است ، همه را ،وظیفهاشان را قانون معین کرده. بعد از این که قانون وظیفه را معین کرد ، هر کس بخواهد که برخلاف او عمل بکند، این یک دیکتاتوری است که حالا به صورت مظلومانه پیش آمده است و بعد به صورت قاهرانه پیش خواهد آمد و بعد این کشور را به تباهی خواهد کشید و این کشور وقتی به تباهی کشیده شد و این مردم متفرق و مختلف با هم شدند ، این همان وظیفه ای است که برای ابرقدرتها باید انجام بدهد این آدم انجام داده، ولو خودش نمی فهمد، اگر بفهمد که دیگر مصیبت بالاتر است،لکن خودشان ملتفت نیستند.
✅ (صحیفه امام جلد 14 صفحه 415)
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 تاریخچه واکسیناسیون و بیماریهایی که در ایران کنترل، حذف و یا ریشهکن شده اند
✅ ریشهکنی فلج اطفال با یک اتفاق تاریخی
🔹نخستین تلاشها برای ریشهکنی فلج اطفال در ایران از دهه ۵۰ شمسی آغاز شد ولی چون با واکسیناسیون همگانی همراه نبود به نتیجه نرسید. این مشکل همچنان ادامه داشت و بهویژه در شهرها و روستاهای دورافتاده مرزی قربانی میگرفت تا اینکه در سال ۱۳۷۳ اتفاقی مهم افتاد. بسیج به کمک وزارت بهداشت شتافت و با اقدام هماهنگ بیش از ۳۲۰ هزار بسیجی فقط در یک روز حدود ۹ میلیون کودک زیر ۵ سال در سراسر ایران واکسن دریافت کردند. بسیجیها در این طرح در ۱۶ هزار پایگاه واکسیناسیون بیش از ۱۷۵ هزار گروه امدادی تشکیل دادند و فلج اطفال در ایران ریشهکن شد. تأثیر کار بهقدری شگفتآور بود که همان سال یونیسف نامهای به رئیسجمهور ایران نوشت و از این اقدام مهم تشکر کرد. خوشبختانه از سال ۱۳۷۴ فلج اطفال در ایران ریشهکن شده است.
✅ پوشش واکسیناسیون در ایران؛ ۹۹ درصد!
🔹 از سال ۷۳ ایمنسازی در برابر هپاتیت ب هم به این برنامه اضافه شد. طی این سالها با افزایش واکسیناسیون کزاز در کودکان و مادران باردار بهتدریج کزاز نوزادی کاهش یافت و ایران در سال ۷۹ جزو معدود کشورهایی شد که به مرحله حذف کزاز نوزادی رسید. از سال ۸۳ نیز واکسن سهگانه سرخک – سرخجه – اوریون جایگزین واکسن سرخک شد. حالا کودکان ایرانی در نخستین سالهای تولد برای مصونیت در برابر ۱۰ بیماری، واکسن دریافت میکنند و پوشش سراسری واکسیناسیون در ایران به بیش از ۹۹ درصد رسیده است. این موفقیت حاصل بیش از ۳ دهه تلاش و جدیت در این حوزه است. آمارها میگوید پیش از دهه ۶۰ پوشش واکسیناسیون در ایران حدود ۳۰ درصد بود و برای مثال بیماری سرخک که حالا حذفشده است روزگاری سالانه ۱۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار کودک را مبتلا میکرد.
🔸 منبع: سایت مدیریت خدمات بهداشت و درمان
https://hcsm.ir/1399/01/
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 شفافیت جبهه حق و باطل
✅ ولی فقیه:
🔸واکسن چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باید با تلاش مضاعف و به هر شکل ممکن تأمین شود و در اختیار همه مردم قرار بگیرد.
🔸واکسیناسیون عمومی مسئلهی بسیار مهمّی است که حتماً بایستی انجام بگیرد.
🔳 پدر طب اسلامی:
🔸از تزریق واکسن کرونا خودداری نموده
✅ ولی فقیه:
🔸بنده مکرّر این را گفتهام. مردم عزیزمان بایستی این چهار مسئولیّت مهم را قبول کنند و به عهده بگیرند: یکی مسئلهی ماسک، یکی مسئلهی فاصله، یکی مسئلهی تهویه، یکی مسئلهی صابون زدن دست؛ اینها که کارهای مشکلی نیست، اینها همه کارهای آسانی است؛ [اگر] این رعایتها را بکنند، قطعاً تأثیر خواهد گذاشت در ابتلاء، و این تلفات سنگینی که دل انسان را به درد میآورد، به وجود نخواهد آمد.
🔳 پدر طب اسلامی:
🔸عدم اعتماد به دستور العملهای سازمانهای WHO وCDC که متأسفانه وزارت بهداشت بدون تحقیق از آنها تبعیت می کند.
◀️ دیگه میخواین چه جوری جبهه حق و باطل براتون شفاف بشه تا بتونید حق رو از باطل تشخیص بدین؟!
◀️ یعنی هنوزم مردد هستین در بحث ولایتمداری برخی افراد؟!
پ.ن: هر کس مخالف واکسن هست ضد ولایت نیست، مخالفان واکسن در بحث ولایتمداری به چند دسته تقسیم میشن
1️⃣ کسانی که آگاهانه و تعمدانه دارن بر خلاف تاکیدات رهبری عمل میکنند( تکلیف اینها کاملا مشخصه)
2️⃣ کسانی که معتقدن مخالفتشون هیچ تضادی با تاکیدات رهبری نداره و وظیفه شون بیان عقایدشون بر اساس تجربیات و دانششون به مردم هست
3️⃣ کسانی که بر اثر تبلیغات سوء دسته اول به مخالفت با واکسن باور کردن و معتقدن این مخالفت ضدیتی با تبعیت از رهبری نداره
🔹طبیعی هست که گروه دوم و سوم ضدیتی با ولایت ندارند اما در تشخیص جبهه حق از باطل دچار اشتباه شده اند. آنها همچنین ولایتمدار هستن مگر وارد دسته اول شوند.
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻ولایت یعنی ما دنبال راهنمایی مولا باشیم و اشارههای او را بگیریم
🔹 ولایت یعنی ما در به در بگردیم دنبال اینکه «آقا یک دستور به ما میدهی؟ آقا یک نصیحت میکنی؟ آقا یک چیزی به ما میگویی؟ آقا یک راهنمایی میکنی؟ آقا یک اشارهای میکنی که ما متوجه بشویم» یازده امام شهید شدند برای اینکه این را جا بیندازد، اما هنوز جا نیفتاده است؛ حتی در کشور ما هم درست جا نیفتاده است. آقای سید حسن نصرالله میگوید که در ایران حرف ولایتفقیه را گوش نمیکنند. خب معلوم است؛ ایشان صحبت میکنند و یک چیزی میگویند، چند روز بعدش مثلاً رئیسجمهور یک چیز دیگری میگوید.آیا ما ولایت را درست فهمیدهایم که امامزمان(ع) بیاید؟ چرا ولایت هنوز برای مردم جا نیفتاده است؟
🔸حاج آقای پناهیان؛ 99/11/26
✅ حاج آقای پناهیان بسیار عالی بحث تبعیت و پیروی از ولایت را تشریح فرمودید، ولایتمدار باید گوش فرمان ولی باشد، باید ببیند آقا چه میگوید تا او به دنبال عملی کردن اشاره او در جامعه باشد.
✅ اگر جریان انقلابی و ولایتمداران همین تبیین حاج آقای پناهیان را در دستور کار خود در حوزه مقابله با کرونا قرار دهند بسیاری از تشویش های ذهنی ایجاد شده در جامعه برطرف میشود. بسیاری از فتنه ها خنثی میشود.
◀️ وقتی ولایت تاکید برای واکسیناسیون عمومی میکنند تکلیف همه ولایتمداران بخوبی روشن میشود که باید در جهت پیاده سازی این تاکید و فرمایش رهبری تمام قد بسیج شوند.
◀️ وقتی ولایت موکدا تاکید میکند مردم ماسک بزنند و پروتکلهای بهداشتی را اجرا کنند دیگر جایی برای بهانه و فرار از مسئولیت ولایتمداران و جریان انقلابی باقی نمی ماند. همه باید هم خود علم کنند هم دیگران را توصیه به عمل کنند.
✅ اما عجیب است که برخی از ولایتمداران و انقلابیون در حال عمل بر خلاف تاکیدات ولایت هستند و از طرفی مدعی مریدی حاج آقای پناهیان نیز هستند!!
✅ سید حسن نصرالله بخوبی میگوید که در ایران حرف ولایتفقیه را گوش نمیکنند. 😓😓 اما باید به سید حسن نصرالله گفت در ایران برخی مدعیان ولایتمداری نه تنها حرف ولایت فقیه را گوش نمیکنند بلکه حرفش را تحریف میکنند و بر خلاف تاکیداتش عمل میکنند.😓😓
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 آزمایش شیعیان در غیبت کبری با ولایت فقیه، نپذیرفتن کلام فقیه در حد شرک به خدا میشود
🔹متن روایت
🔸عَنْ عُمَرَ بْنِ حَنْظَلَةَ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع عَنْ رَجُلَیْنِ مِنْ أَصْحَابِنَا بَیْنَهُمَا مُنَازَعَةٌ فِی دَیْنٍ أَوْ مِیرَاثٍ، فَتَحَاکَمَا إِلَى السُّلْطَانِ وَ إِلَى الْقُضَاةِ، أَیَحِلُّ ذَلِکَ؟
🔸قَالَ: مَنْ تَحَاکَمَ إِلَیْهِمْ فِی حَقٍّ أَوْ بَاطِلٍ فَإِنَّمَا تَحَاکَمَ إِلَى الطَّاغُوتِ، وَ مَا یَحْکُمُ لَهُ فَإِنَّمَا یَأْخُذُ سُحْتاً وَ إِنْ کَانَ حَقّاً ثَابِتاً، لِأَنَّهُ أَخَذَهُ بِحُکْمِ الطَّاغُوتِ وَ قَدْ أَمَرَ اللَّهُ أَنْ یُکْفَرَ بِهِ، قَالَ اللَّهُ تَعَالَى: «یُرِیدُونَ أَنْ یَتَحاکَمُوا إِلَى الطَّاغُوتِ وَ قَدْ أُمِرُوا أَنْ یَکْفُرُوا بِهِ»(نساء/60)
🔹قُلْتُ: فَکَیْفَ یَصْنَعَانِ؟
🔸قَالَ: یَنْظُرَانِ إِلَى مَنْ کَانَ مِنْکُمْ مِمَّنْ قَدْ رَوَى حَدِیثَنَا، وَ نَظَرَ فِی حَلَالِنَا وَ حَرَامِنَا وَ عَرَفَ أَحْکَامَنَا، فَلْیَرْضَوْا بِهِ حَکَماً، فَإِنِّی قَدْ جَعَلْتُهُ عَلَیْکُمْ حَاکِماً، فَإِذَا حَکَمَ بِحُکْمِنَا فَلَمْ یَقْبَلْهُ مِنْهُ فَإِنَّمَا اسْتَخَفَّ بِحُکْمِ اللَّهِ، وَ عَلَیْنَا رَدَّ وَ الرَّادُّ عَلَیْنَا الرَّادُّ عَلَى اللَّهِ وَ هُوَ عَلَى حَدِّ الشِّرْکِ بِاللَّهِ ...
منبع
▪️کافی ج1، ص67
▪️تهذیب ج6، ص218
◀️ ترجمه روایت:
🔹عمر بن حنظله میگوید از امام صادق(ع) درباره دو نفر از دوستانمان (یعنی شیعه) که نزاعی بینشان بود در مورد قرض یا میراث، و به قضات برای رسیدگی مراجعه کرده بودند، سؤال کردم که آیا این رواست؟
🔸فرمود: هر که در مورد دعاوی حق یا دعاوی ناحق به ایشان مراجعه کند، در حقیقت به طاغوت (یعنی قدرت حاکمه ناروا) مراجعه کرده باشد؛ و هر چه را که به حکم آنها بگیرد، در حقیقت به طور حرام میگیرد؛ گرچه آن را که دریافت میکند حق ثابت او باشد؛ زیرا که آن را به حکم و با رأی طاغوت و آن قدرتی گرفته که خدا دستور داده به آن کافر شود. خدای تعالی میفرماید: یریدُونَ انْ یتَحاکَمُوا إلَی الطّاغُوتِ وَ قَدْ أُمِروا أَنْ یکْفُرُوا به.
🔹پرسیدم: چه باید بکنند؟
🔸فرمود: باید نگاه کنند ببینند از شما چه کسی است که حدیث ما را روایت کرده، و در حلال و حرام ما مطالعه نموده، و صاحبنظر شده و احکام و قوانین ما را شناخته است... بایستی او را به عنوان قاضی و داور بپذیرند، زیرا که من او را حاکم بر شما قرار دادهام. پس آنگاه که به حکم ما حکم نمود و از وی نپذیرفتند بیگمان حکم خدا را سبک شمرده و به ما پشت کردهاند و کسی به ما پشت کند به خداوند پشت کرده و این در حد شرک به خداوند است.
✅ منبع: سایت حاج آقای پناهیان http://panahian.ir/post/1049
◀️ ما تا امروز فکر میکردیم هر کس حرف آقا رو قبول نداره یا عمل بهش نمیکنه فقط پای ولایتمداریش لنگ میزنه اما حاج آقای پناهیان هم مطابق متن روایت فرمودن در حد شرک به خدا داره اقدام میکنه.
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 ایراد کار مخالفان واکسن کجاست؟
🔹 مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در اول خرداد 99 فرمودند: بعضی از دوستان انتقادهایی کردند که خب خوب است، بسیاری از انتقادها هم بهجا است، منتها لحن انتقاد را خیلی تند نکنید، یعنی دو چیز را توجّه داشته باشید: یکی اینکه در انتقادها سعی کنید که نقطهضعف به طرف مقابلتان ندهید؛ یعنی جوری حرف نزنید که بتوانند شما را در مرجع قضائی محکوم کنند؛دوّم اینکه از افراط و تفریط در بیان بپرهیزید.این جور نباشد که شما به طور قاطع یک مجموعه را نفی کنید یا اِشکالی بر آنها وارد کنید؛ در حالی که ممکن است بعضی از اینها مشمول این اِشکال شماها نباشند.
🔸ایشان در حوزه نقد و مطالبه گری به دو مولفه بسیار کلیدی و مهم اشاره کردند که باعث میشود جریان پرسشگری را به انحراف کشیده و در نهایت نتیجه عکس داشته باشد اشاره کرده اند؛ دو مولفه خلاف قانون و افراطی گری میتوانند مسیر مطالبه گری را در رسیدن به نتیجه مطلوب منحرف کنند و به بیراهه ببرند که رهبری مطالبه گران و نقادان را از آن پرهیز داده اند.
✅ متاسفانه جریان مخالفین واکسن و بخشی از طرفداران طب اسلامی در طول ماههای اخیر رویه ای را اتخاذ کرده اند که هم برخلاف منویات و رهنمودهای رهبری بوده است و هم بر خلاف مبانی منطقی و علمی مطالبه گری.
✅ وقتی در درون رویه مطالبه گری این مجموعه اقدامات مغایر قانون مانند تجمعات غیرقانونی، تهدید به ترور، اتهامات خلاف واقع به کرات وجود دارد طبعا نتیجه پرسشگری به برخوردهای قضائی و طلبکاری مسئولین در محاکم قضائی ختم خواهد شد و راه رسیدن به مطالبات مردمی مسدود میشود.
✅ وقتی در درون رویه پرسشگری این مجموعه اقدامات افراطی مانند صهیونیستی و ماسونی خواندن نهادهای رسمی کشور، نفوذی و یهودی خطاب کردن مسئولین رسمی نظام، تحریف و قلب واقعیات،انتشار اخبار جعلی، تخریب اقدامات نظام، زیر سوال بردن کلیت اقدامات نظام در یک حوزه و ... در دستور کارشان قرار میگیرد نتیجه ای جز انحراف از مطالبات به حق مردم و فرار مسئولین از پاسخ به سوالات و شبهات را ما شاهد نخواهیم بود.
◀️ ایراد کار برخی از فعالین و اساتید طب اسلامی و مخالفین واکسن را میتوان در #رویه_غلط آنان در نقد و مطالبه گری دانست که بر خلاف مبانی علمی و منطقی نقادی به چینش #پلن_رسانه_ای اشتباه دست زده اند و افکار عمومی را مشوش، نگاههای حاکمیتی را امنیتی، دیدگاه مسئولین را بدبینانه و در نهایت راه پاسخ گویی را مسدود کرده اند.
◀️ امیدواریم بزرگان طب اسلامی و مخالفان واکسن قبل از رسیدن به نقطه بی بازگشت متوجه #خطای_محاسباتی خود بشوند و با تغییر رویه غلط به اصلاح شیوه مطالبه گری خود دست بزنند و بیش از این موجبات تشویش افکار عمومی مخاطبین خود و مسدودسازی راه مطالبه گری از مسئولین را موجب نشوند.
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻انتقاد یک عمل دوستانه است نه خصمانه
🔹این ویروس بدبینی چیز بدی است؛ بدبینی به سپاه، بدبینی به دولت، بدبینی به مجلس، بدبینی به قوّهی قضائیّه، بدبینی به نهادهای انقلابی و بنیادهای انقلابی، بدبینی به اینها. بله، انتقاد اشکالی ندارد، بلکه لازم است؛ انتقاد برای اصلاح لازم است، انتقاد یک عمل دوستانه است، عمل خصمانه نیست؛ وقتی شما انتقاد میکنید یک عمل دوستانه است؛ همین«اَلمُؤمِنُ مِرآةُ المُؤمِن»،(۱) [یعنی] آنچه را در طرف مقابل وجود دارد که عیب در او است و مورد انتقاد شما است، شما آن را درمیآورید، به او میگویید، این بسیار کار خوبی است؛ انتقاد باید انجام بگیرد.
🔸گاهی اوقات انتقاد بایستی عمومی هم باشد؛ ما همیشه معتقد نیستیم که انتقاد بایستی درِگوشی باشد؛ نه، گاهی هم باید عمومی باشد، امّا اینکه ما به نحوی انتقاد بکنیم که آن شنوندهی انتقاد به تعبیر رایج بندِ دلش پاره بشود و بگوید «دیگر همه چیز از دست رفت، پدرمان درآمد»، اینجوری نباید انتقاد بکنیم؛ ما گاهی اوقات اشتباه میکنیم در کیفیّت انتقاد کردن و اینجوری کار میکنیم.
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
🔹بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 ولایتگریزی پنهان
🔹ممکن است این تعبیر نسبت به ولایت، بیاحترامی تلقی شود، اما واقعیت این است که انگار برخی دیواری کوتاهتر از دیوار ولایت پیدا نمیکنند و تا به پیامبر و امام میرسند، ولایتگریز و تسخیرناپذیر میشوند! پیامبر و امام، برتری دارند اما زور نمیگویند؛ مهربان هستند و به دیگران میدان میدهند. از این رو برخی که مشکل شخصیتی دارند- مثلاً از تکبر و حسادت پر بهرهاند- ضمن نپذیرفتن شأن آنها، از مهربانیشان سوء استفاده میکنند. البته همین انسانها در برخی موارد که مجبور باشند، اهل معاملهاند و نظام تسخیری را میپذیرند.
🔸متأسفانه بعضیها ظرفیت ندارند نظام تسخیری را بپذیرند. البته آنها در مواردی هم تحت تأثیر جو، پذیرای ولایتند اما در هنگام امتحان، ولایتناپذیری خود را نشان میدهند و گاهی که فرصت پیدا کنند، در پشت پرده خرابکاری خواهند کرد. در تاریخ، ذینفوذانی را میبینیم که ولایت پیامبر(ص) را پذیرفتند، چون راهی برای نپذیرفتن نداشتند اما شرایط که فراهم میشد، مخالفتهای خود را ابراز میکردند. در دوران معاصر هم بعضیها ولایت امام را پذیرفته بودند اما در مورد رهبر معظم انقلاب، حقیقت ولایتپذیریشان مشخص شد. معلوم شد که از اساس ولایتپذیر نبودند؛ بلکه چند صباحی به دلائل مختلف همراهی کرده بودند و چون زمان امتحان ولایت رسید، حقیقت خود را نشان دادند. شاید هم ولایتپذیر بودهاند اما ایمان هم گاهی از دسترفتنی است و بعضیها ایمان مستودع دارند و ایمان مستقر ندارند.
🔹اگر برخی سوء برداشتها نبود، علاقه داشتم به ویژگیهای برجستهی رهبر معظم انقلاب بپردازم تا معلوم شود خداوند چگونه به ملت ما عنایت فرموده و آنها را مورد حمایت قرار داده است. اینجا تنها به اشارهای بسنده میکنم: از کسانی که ولایتمدار بوده و به راحتی امتیازات افراد را میپذیرفت، حضرت آیتالله بهاءالدینی بود. دکتری که با ایشان مراودههایی داشت، به بنده میگفت: روزی خدمت آقای بهاءالدینی رفتم؛ دیدم ایشان بسیار سرحال و با نشاط است. علت را جویا شدم. آقای بهاءالدینی فرمودند: "امروز خورشید در خانهی ما طلوع کرد!" و وقتی منظور را میپرسند، معلوم میشود رهبر معظم انقلاب به خانهی ایشان رفته بودند. وقتی میتوان معنای این حرف را به خوبی درک کرد که سنّ آقای بهاءالدینی و مقام معنوی ایشان را در نظر بگیریم. آنگاه درک میکنیم اینگونه در مقابل رهبری تواضع داشتن، یعنی چه؟
◀️ یادداشت کامل حاج آقای پناهیان را میتوانید در سایت رهبری مطالعه کنید
https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=8471
✅ امیدوارم حاج آقای پناهیان جلسه ای را نیز به موضوع تبیین ولایت گریزی در عدم تبعیت از تاکیدات ولایت در مقابله با کرونا اختصاص دهند و تشریح کنند وظیفه ولایتمداران تبعیت از تاکیدات رهبری است یا مراجعه به دیگر کارشناسان؟
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 یک سوال بر پایه تفکر منطقی
🔹 برخی متخصصان مخالف واکسن معتقدن #کمترین عارضه واکسن فوت هست و حتی استاد #روازاده نیز میگوید کسانی که واکسن زده اند مثل برگ درخت در حال ریختن و فوت کردن هستن...
✅ سوال من اینه که با توجه به اینکه بیش از 32 میلیون نفر در ایران واکسن زده اند چرا روزانه آمار مرگ و میر در حال کاهش هست؟!!🤔🤔
✅ اگه حرف و عقیده این #متخصصین درست باشه ما روزانه باید شاهد افزایش تصاعدی مرگ و میر باشیم!؟! 🤔🤔
◀️ لطفا این سوالات رو از متخصصین و اساتید مخالف واکسن بپرسید تا علت این تناقض مشخص بشه✌️
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 داستان من و واکسن
🔹 من یک آدم معمولی ام و تخصص و آشنائی خاص در حوزه پزشکی ندارم، کرونا اومده و دارن واکسیناسیون عمومی میکنن و میگن خوبه برای پیشگیری البته بعضیا هم میگن واکسن عوارض بدی داره برای سلامتی، منم خیلی مرددم در اینکه واکسن بزنم یا نزنم! واکسن خوبه یا بده!
✅ یکی بهم گفت: بهترین کار اینه که مراجعه کنم به کارشناسان و ببینم اونا چی توصیه میکنن بالاخره اونا درسشو خوندن، علمشو دارن، قدرت تشخیصشو دارن منم رفتم سراغ کارشناسا و دیدم:
1️⃣ یک عده از متخصصین میگن واکسن خیلی بده اگه بزنه میمیری، عقیم میشی، همجنسگرا میشی و ... میگن اساس تولید واکسنا مال صهیونیستا هست اونا هم که دشمن ما هستن
🤔 سوالی که ذهنم رو مشغول میکنه اینه که در بحث مرگ و عقیمی و همجنسگرایی بر مبنای چه اسنادی این ادعا رو میکنن؟! این واکسن تازه تولید شده پس اینا از کجا خبر دارن؟!!! توی ذهنم هزار سوال پیش میاد که هیچ جواب منطقی و مستدلی براش پیدا نمیکنم
🤔 ولی راجع به صهیونیستها درست میگن در دشمنی اینا با ما هیچ شکی نیست اما مگه مسئولین ما اینو نمیدونن؟! نیروهای امنیتی ما نمیدونن؟! اینقدر مملکت بی در و پیکر هست که اینجوری صهیونیستا بیان به مردم ما واکسن بزنن و ما رو عقیم کنن و بکشن!!! باز هزار سوال دیگه توی ذهنم میاد که جوابی براش پیدا نمیکنم
2️⃣ یک عده از متخصصین هم میگن واکسن خیلی خوبه و حتما تزریق کن تا ایمنی بدنت رو بالا ببری و دیگه نگران مرگ ناشی از کرونا نباشی و ...
🤔 اینجا هم کلی سوال بی جواب برام ایجاد میشه عوارض واکسن چیه!جیوه توی واکسنا چکار با بدنم میکنه!! اگه عقیم بشم تکلیفم چیه! اگه بمیرم چی! تفاوت واکسنها چیه؟!! کدومشون بهتره؟!
🤔 چرا مسئولین توضیح کاملی راجع به محاسن و عوارض واکسن نمیدن!! چرا کسی پاسخگو نیست!! علت مرگ های این روزای کرونا چیه! تناقضات پروتکلها رو چطور توجیه میکنن!
✅ خلاصه با مراجعه به نظرات متخصصان بیشتر گیج شدم، اینقدرم تخصص ندارم که بفهمم کدومشون درست میگه! ذهنم درگیر و مشوش شده، همش نگرانم که قراره چه بلایی سر ما بیاد یک عده میگن واکسن نزنی میمیری یک عده میگن واکسن بزنی میمیری همه شون هم متخصصن😭 اصلا گویا متخصصین میخوان ما بمیریم که در هر دو راه ما رو به مرگ میرسونن
✅ کلافه بودم و سردرگم که چکار کنم؟ واکسن بزنم یا نزنم؟! از نظر فکری هم داغون بودم و مشوش تا اینکه رسیدم به یکی از اساتید سابقم؛ بهم گفت چی شده؟! داغونی؟!ماجرا رو بهش گفتم
◀️ استادم بهم گفت بیا بشین کنار من، دوای دردت پیش منه؛ از سر ناامیدی نشستم کنارش و گفتم بگو تا از این وادی حیرانی خارج بشم و بتونم مثل سابق زندگی کنم. این اختلافات و دوگانگی ها زندگیم رو بهم ریخته😓
◀️استاد گفت: خب بنده خدا داری سرنا رو از سر گشادش میزنی، آخه چرا اینقدر خودتو انداختی توی رنج و گرفتاری؟ مگه تو قدرت تمیز اختلاف نظرات کارشناسا در این موضوع خاص رو داری که رفتی بهشون مراجعه کردی؟!! اختلاف نظر کارشناسا تا قیامتم ادامه داره تازه در همه موضوعاتم با هم اختلاف دارن، شناسائی درست و غلط بودنشم کار آدمای معمولی نیست
✅ گفتم خب پس تکلیف امثال من چیه؟ ما چطور باید بفهمیم راه درست چیه؟ کی اشتباه میگه کی درست؟ الان من چطور بفهمم باید واکسن بزنم یا نزنم؟
◀️ استادم گفت: در این مواقع چاره راه فقط و فقط رجوع به رهبری به عنوان ولی فقیه هست، اصلا یکی از وظایف رهبری همینه، در اختلافات و تنگناها ورود کنه و گره گشائی کنه
✅ گفتم مگه رهبری تخصص این کار رو داره؟ مگه کارشناس هست؟! بعدشم صدها و صدها مشکل اختلافی مثل این توی کشور هست خب مگه رهبری همه تخصص ها رو داره؟!
◀️ استاد گفت: نه، رهبری همه تخصص ها رو نداره اما وقتی موضوعات مهمی مثل واکسیناسیون پیش میاد رهبری به واسطه نظریات کارشناسان مختلف و بررسی اون نظرات در کارگروههای مشاوره تخصصی در سطح بالا موضوعات رو بررسی میکنن و خروجی و جمع بندی نظرات کارشناسا رو رهبری به عنوان فصل الخطاب به مردم اعلام میکنه
◀️ استاد ادامه داد: وقتی رهبری اعلام میکنه واکسیناسیون عمومی باید حتما انجام بشه یعنی برآیند نظر کاشناسان مختلف ضرورت واکسن زدن آحاد جامعه هست، در حقیقت رهبری بجای من و شما و آحاد مردم رفته تحقیق کرده بررسی کرده نظر کارشناسان مختلف رو شنیده و در نهایت داره به ما جمع بندیش رو ارائه میکنه
✅ به استادم گفتم: خدا خیرت بده که گره ذهنم رو باز کردی و از یک غصه بزرگ نجاتم دادی، وقتی رهبری داره نتیجه و جمع بندی نظرات کارشناسان رو به من میده چرا منی که قدرت تشخیص نظر درست و غلط کارشناسا رو ندارم برم خودمو توی منجلاب نظرات مختلفشون بندازم
✅ خدایا بیکران سپاس که آقایی رو به ما دادی که در این برهه های سخت و تنگناهای پیچیده راهنمای ما باشه و دست ما رو بگیره رو از این فتنه ها نجات بده
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
🔻 قسمت دوازدهم 🔹 گروه اقدام آمریکا علیه ایران 4️⃣ هدف قرار دادن کانون خانواده ایرانی و تغییر باوره
🔻 قسمت سیزدهم
🔹 گروه اقدام آمریکا علیه ایران
4️⃣ هدف قرار دادن کانون خانواده ایرانی و تغییر باورهای زنان ایرانی
✅ نکته قابل توجه این گام تفاوت آن با گامهای دیگر است. در نه راهبرد دیگر زمینه اجرا در حاکمیت بود و هدفگذاری بر افراد عمومی اما در این راهبرد زمینه اجرا افراد جزء جامعه هست و هدفگذاری نابودی زیرساخت های انقلاب ساز جامعه شیعه هست.
🔹 تاکتیکهای کلی
🔸 گسترش کاربرد و نفوذ فضای مجازی در خانواده
🔹 بسترسازی
🔸 گسترش حوزه دسترسی
🔸 حوزه نفوذ و اثرگذاری
🔸 جمع آوری اطلاعات
🔸 تحلیل و داده کاوی
🔸 مدیریت فضای مجازی
🔹 نفوذ و اثرگذاری
🔸 مدیریت ضریب
🔸 مدیریت گواهی
🔸 تغییر سبک زندگی
🔹 اهداف طرح
🔸 از هم پاشیدگی خانواده ( طلاق عاطفی - طلاق شرعی )
🔸 انحرافات عقیدتی - سیاسی
🔸 تغییر سبک زندگی
🔸 شبکه سازی نیروی متحد
🔳 این متن ادامه دارد...
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
سید احمد رضوی | صراط
🔻 قسمت پنجم 🔹 گروه اقدام آمریکا علیه ایران 🔸گروه اقدام آمریکا علیه ایران، ستاد هماهنگی کلیه اقداما
🔹 برنامه اصلی من در طول این دو ماه این بود که این ده تاکتیک طراحی شده گروه اقدام علیه ایران رو که در حال پیاده سازی در کشور هستن رو بصورت جامع و کامل در کانال تشریح کنم.
🔸 اما جریانات انحرافی و قضایای پیرامون واکسن موجود شد بیشتر تمرکرم بره سمت تبیین اون موضوع
🔹 ان شاالله سعی میکنم از امروز بخشی از مباحث رو به تشریح اقدامات گروه اقدام آمریکا علیه ایران اختصاص بدم.
🔸 مجددا اشاره میکنم اسناد این تاکتیک های ده گانه جزء اسناد طبقه بندی شده و محافظت شده وزارت خارجه آمریکا هست و این نشان دهنده راهبردی بودن و اهمیت بالای این تاکتیکها برای آمریکائیها دارد.
🔹 افشا کردن و آگاهی مردم از ریز برنامه های آمریکائیان به ما کمک میکنه تا بتونیم توطئه های اونها رو خنثی کنیم. لذا از همه دوستان تقاضا دارم در جهت نشر و تبیین این تاکتیکها در فجازی و بین مردم ما رو یاری کنند🌹🙏
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 یک سوال مبنایی از همه ولایتمداران دارم
✅ وقتی رهبری مکرر و موکد به اجرای یک موضوعی تاکید میکنه وظیفه ولایتمداران چیه؟
🔹مثلا چندین بار تاکید کنه نباید 2030 در کشور اجرا بشه؛ خب اینجا وظیفه ولایتمداران چیه؟! چکار کنن؟
🔸 بیان و اجازه ندن حرف رهبری زمین بمونه؟
🔸 به دولت اجازه ندن 2030 رو اجرا کنه؟
🔸 در رسانه ها روی اجرایی نشدن 2030 تاکید کنن؟
🔸 طرح 2030 رو برای مردم تشریح کنن؟
🔸 برای مردم درستی کلام رهبری رو تبیین کنن؟
🔸 و دهها اقدام دیگر
◀️ خب؛ حالا اگه یک عده ای بیان بگن رهبری کارشناس نیست که بخواد بگه 2030 رو اجرا کنیم یا نکنیم، ما باید به کارشناسان مراجعه کنیم و نظر اونها رو بپرسیم اگه کارشناسان گفتن اجرای 2030 خوب نیست ما کاری به تاکید رهبری نداشته باشیم و .... آیا نباید در ولایتمداری این افراد تردید کرد؟!🤔🤔
✅ استاد پناهیان عزیز؛ توصیه شما در عمل به تاکیدات مکرر رهبری در خصوص عمل به پروتکلهای بهداشتی ستاد ملی کرونا چیست؟ آیا ما باید به عنوان ولایتمدار در جهت تاکیدات ولی فقیه اقدام کنیم یا به کارشناسان رجوع کنیم؟
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻 چند سوال مبنایی از مخالفان واکسن
🔹جریان شما به کرات و در مباحث مختلف میگوید شبکه بهداشت کشور(شامل نهادها و سازمانهای مختلفی چون وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو، ستاد ملی کرونا و ...) در عمل پیرو سیاستهای سازمان بهداشت جهانی هستن و از این طریق در حال پیاده سازی سیاستهای صهیونیستها در کشور هستند؛ بارها گفته اید وزیر سابق بهداشت یهودی مخفی هست بسیاری از مشاوران رهبری نفوذی هستند بسیاری از مسئولین نظام تحت نفوذ هستن و بسیاری از ادعاهایی از این جنس
✅ با مرور مباحث جریان مخالف واکسن چند سوال مبنایی در ذهن من شکل میگیرد که تقاضای پاسخگویی شفاف و مستند و مستدل از این عزیزان دارم:
1️⃣ آیا فقط شما به این اطلاعات دسترسی دارید یا نهادهای امنیتی نظام نیز این اطلاعات را در اختیار دارند؟؟
2️⃣ اگر نهادهای امنیتی نظام مانند واجا، ساس، پلیس امنیت، حفا قوه و ... نیز این اطلاعات را دارند چرا اقدام موثری در خصوص جلوگیری از این نفوذ نمیکنند؟
3️⃣ اگر به این اطلاعات دسترسی ندارند شما چگونه به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده اید؟!!!و چگونه میشود شما اطلاعات دارید اما آنان اطلاع ندارند؟!!!
4️⃣ اگر صهیونیست ها تا این حد توانسته اند در نهادها و مسئولین ارشد نظام نفوذ کنند پس چرا هنوز نظام پا برجا مانده است؟!!
5️⃣ اگر اینقدر کشور تحت نفوذ هست پس این همه شکست صهیونیست ها در منطقه و جهان بر چه مبنایی تعریف میشود؟!!
6️⃣ اسناد و اطلاعات این ادعاهای وحشتناک را منتشر کنید تا همگان پی به این حد از نفوذ صهیونیستها در کشور شوند. ( البته به خوبی میدانید اسناد و اطلاعات متقن و دقیق چند کلیپ تقطیع شده و چند ترجمه غلط و چند گمانه و تحلیل نیست)
✅ پیشاپیش از همه کسانی که پاسخی مستند و مستدل به این سوالات میدهند تشکر میکنم 🌹
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi