🌸🕊🌸🕊
🕊🌸🕊
🌸🕊
﷽
#تشکل_سازی
#پویش_سراسری
#شبکه_علمی
🌺بسم الله الرحمن الرحیم🌺
🔴 هم مراکز تحقیقاتى ما، هم دانشگاههاى ما، هم بقیّه ى دستگاههایى که بهنحوى با مسائل علمى ارتباط پیدا میکنند،
🔰 با همدیگر #همکارى کنند، انشاءالله آنچه مورد نظر هست، تحقّق پیدا خواهد کرد، که همین زنجیرهى کامل و #شبکه_ى_علمى کاملى است که باید تشکیل بشود. ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
✅از تمام #نخبگان #محققین #پژوهشگران #دانشجویان #طلاب #بخشهای_علمی_ارگانها #واحد_پژوهش_موسسات ارجمند سراسر کشور، دعوت می شود تا در #پویش_محققین فعالیت کنند.
⚠️لطفا #نشر_حداکثری داده شود تا بدست ارگانها،#موسسات_علمی_پژوهشی و فرهنگی ومحققین و #پژوهشگران #دانشجویان و #نخبگان و #طلاب برسد...
https://eitaa.com/joinchat/203423779C64cd4114e4
🌸 ╭─┅─🍃🌺🍃─┅─╮
🍃 @Mohagheghin
🌸╰─┅─🍃🌺🍃─┅─╯
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
🌼🕊🌼🕊
🕊🌼🕊
🌼🕊
﷽
▫️به حول و قوه خداوند تبارک و تعالی
🇮🇷گروه #محققین فعالیت خودرا در خرداد/۱۳۹۷
شروع به کار نمودند.
🇮🇷فعالیت در این بستر، محدود به شهری خاص نمیباشد و تمامی پژوهشگران و... مجاز به فعالیت هستند.
📄توضیحات:
➕سه قشر که در این گروه بهره میبرند:
1️⃣افرادی که دنبال #پروژه تحقیقاتی و #طرح پژوهشی هستند و در راستای #کسب_معیشت ویا ایجاد #رزومه کاری ویا #کار_جهادی ویا #یادگرفتن_تحقیق، انگیزه دارند و پویا هستند.
📄جهت درخواست، فرم۱ را تکمیل کنید
2️⃣ موسساتی که #سفارش_دهنده یک #طرح یا #پژوهش هستند ویا افرادی که مهارت کافی در مقاله نویسی و طرح نویسی یا کتاب و #جمع آوری محتوا و اطلاعات ندارند.
+ وبه دنبال افرادی هستند که این کار را بصورت #پرداخت_هزینه یا #رایگان برایشان انجام دهند.
📄جهت درخواست، فرم۲ را تکمیل کنید
3️⃣#موسسات و #تشکل های فرهنگی و #افرادی که برای انجام #پروژه_های_کلان تحقیقاتی خود، نیازمند تشکیل_تیم_پژوهشی چندین نیروی پژوهشگر هستند.
📄جهت درخواست، فرم۳ را تکمیل کنید
🔴فرم ها در گروه بارگذاری شده اند.
🔸️ ان شاء الله #آموزش_پژوهش بصورت #مجازی، در سطوح #تخصصی و #مبتدی هم برگزار خواهد شد و فایلها بارگزاری خواهند شد.
✴ابتدا به #کانال وارد شوید و سپس به #گروه هدایت شوید.
🌐لینک فعلی گروه :
#رسانه_باشیم
#پویش_علمی_سراسری
جهت دیدن گروه ها و کانال های مرتبط محققین وارد کانال محققین شوید @mohagheghin
https://eitaa.com/joinchat/203423779C64cd4114e4
🍂 ╭─┅─🍃🌺🍃─┅─╮
🌼 @Mohagheghin
🍂╰─┅─🍃🌺🍃─┅─╯
🌼🍂🌼🍂🌼🍂🌼🍂🌼🍂
قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ ﴿۸۲﴾
[شيطان] گفت پس به عزت تو سوگند كه همگى را جدا از راه به در مى برم (۸۲)
إِلَّا عِبَادَكَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِينَ ﴿۸۳﴾
مگر آن بندگان پاكدل تو را (۸۳)
قَالَ فَالْحَقُّ وَالْحَقَّ أَقُولُ ﴿۸۴﴾
فرمود حق [از من] است و حق را مى گويم (۸۴)
لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنْكَ وَمِمَّنْ تَبِعَكَ مِنْهُمْ أَجْمَعِينَ ﴿۸۵﴾
هرآينه جهنم را از تو و از هر كس از آنان كه تو را پيروى كند از همگيشان خواهم انباشت (۸۵)
سوره ص آیه ۸۲ الی ۸۵
#توجه
🔻 دوستان توجه کنید که ما الان داریم ولایت طاغوت رو تشریح میکنیم پس عمده مباحث ما در این جلسات پیرامون ویژگیهای ولایت طاغوت(شیطان) اعم از گستره،قدرت،نحوه عمل و ابزارهایش هست. پس جای ترس و نگرانی از قدرت و عملکردش نیست. صبر کنید تا جلسات ولایت طاغوت تمام بشه و بعد در خصوص ولایت الله مباحثی رو مطرح میکنیم که دلهاتون گرم و سرشار از امید و شعف میشه.
البته همیشه باید دشمن رو به خوبی بشناسیم،قدرت و ابزارش رو ببینیم و در جهت مقابله با او اقدام کنیم.
اگه دشمن و ابزارهاش رو نشناسیم امکان پیروزی بر دشمن رو نداریم. پس هدف اصلی ما ترسوندن شما از قدرت شیطان نیست بلکه شناخت توانمندیهای شیطان هست برای پیروزی بر او.
ان شاالله در سلسله جلسات ولایت الله راههای مقابله با شیطان و قرب الی الله رو توضیح میدیم
گفت ابلیس لعین دادار را
دام زفتی خواهم این اشکار را
زر و سیم و گلهٔ اسپش نمود
که بدین تانی خلایق را ربود
گفت شاباش و ترش آویخت لنج
شد ترنجیده ترش همچون ترنج
پس زر و گوهر ز معدنهای خوش
کرد آن پسمانده را حق پیشکش
گیر این دام دگر را ای لعین
گفت زین افزون ده ای نعمالمعین
چرب و شیرین و شرابات ثمین
دادش و بس جامهٔ ابریشمین
گفت یا رب بیش ازین خواهم مدد
تا ببندمشان به حبل من مسد
تا که مستانت که نر و پر دلند
مردوار آن بندها را بسکلند
تا بدین دام و رسنهای هوا
مرد تو گردد ز نامردان جدا
دام دیگر خواهم ای سلطان تخت
دام مردانداز و حیلتساز سخت
خمر و چنگ آورد پیش او نهاد
نیمخنده زد بدان شد نیمشاد
سوی اضلال ازل پیغام کرد
که بر آر از قعر بحر فتنه گرد
نی یکی از بندگانت موسی است
پردهها در بحر او از گرد بست
آب از هر سو عنان را واکشید
از تگ دریا غباری برجهید
چونک خوبی زنان فا او نمود
که ز عقل و صبر مردان میفزود
پس زد انگشتک به رقص اندر فتاد
که بده زوتر رسیدم در مراد
◀️ دفتر پنجم-مثنوی معنوی مولانا
سید احمد رضوی | صراط
🔴 #فراخوان جمعآوری سبد حمایتی نیازمندان 🔻امام صادق عليه السلام : اَيُّما مُؤمِنٍ نَفَّسَ عَن مُؤ
🔴 #فراخوان جمع آوری سبد حمایتی نیازمندان
🔹️روزی پیامبر صلی اله علیه و آله از شیطان پرسید: ای ملعون! چرا مانع از صدقه دادن میشوی؟ عرض کرد: یا رسول الله! اگر ارّهای بر سر من بگذارند و مانند درخت و چوب سرم را ارّه کنند، برای من راحتتر از صدقه دادن اشخاص است. آن حضرت پرسیدند: چرا صدقه چنان ناراحتت میکند؟ در جواب گفت: در صدقه دادن پنج خصلت است: مال را زیاد میکند، مریضان را شفا میدهد، بلاها را دفع میکند. صدقه دهندگان، به سرعت برق از پل صراط میگذرند، بدون حساب داخل بهشت میشوند و برای ایشان عذابی نیست. پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: خدا عذابت را زیاد کند.
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi
🔻پایان کار شیطان چه زمانی است؟
🔹️بر اساس آیه «و نفخ فی الصور فصعق من فی السماوات و من فی الارض» (زمر/۶۸) در پی نفخ صور همگان خواهند مرد. اما آیا تا پیش از آن گستره حیات شیطان تا کجاست از این آیه به دست نمیآید. بر پایه برخی روایات، ابلیس در میان نفخه نخست و دوم میمیرد. (التفسیر الکبیر، ج. ۵۴، ص. ۳۶۷ – ج. ۱۱، ص. ۱۰۸)
🔹️علامه طباطبایی در تفسیر المیزان، پایان کار شیطان را برپایی حکومت حضرت مهدی (عج) دانسته (المیزان، ج. ۱۲، ص. ۱۶۱-۱۶۰) که بر اساس برخی روایات، ابلیس به دست مبارک آن حضرت یا طبق روایات رجعت، پس از جنگ با لشکر امیرالمومنین، علی (علیه السلام)، در حوالی کوفه میگریزد و به دست پیامبر (صلی الله و علیه وآله) بر صخره بیت المقدس (بحارالانوار، ج. ۵۳، ص. ۴۲) کشته میشود. (همان، ج. ۶، ص. ۲۵۴) برخی پایان حیات ابلیس را مقارن با پایان حیات انسان بر روی کره خاکی دانسته اند. (المیزان، ج. ۸، ص. ۲۸-۲۷)
🔹️همچنین علامه جوادی آملی (حفظه الله) در باب پایان کار شیطان فرموده اند: تا آخرین انسان است، او (ابلیس) هم وجود دارد. برای اینکه آخرین انسان را هم اغوا میکند، وسوسه میکند. این چنین نیست که شیطان قبل از یک عدهای بمیرد. آن وقت آن عده، هیچ وسوسهای ندارند. اگر وسوسه نداشتند که به کمال نمیرسند. انسان وقتی به کمال میرسد که جهاد اکبر داشته باشد. اگر هیچ گرایشی به طرف رذیلت نبود، انسان که طبعاً به طرف رذیلت و گناه میل ندارد. شهوت میخواهد، لباس میخواهد، غذا میخواهد نه حرام، و همه اینها از سنخ حلالش هست... آنکه انسان را به طرف حرام تشویق میکند، ابلیس است و الا انسان فطرتا به دنبال حلال میرود. (دروس تفسیر سوره اعراف، آیت الله جوادی آملی، جزوه نهم، ص. ۱۱)
#سیداحمدرضوی
@s_a_razavi