eitaa logo
سید احمد رضوی | صراط
19.1هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
1.1هزار ویدیو
96 فایل
کلام؛ معجزه ایست که می توان با آن، شیر را رام کرد یا وحشی... و خدا لگام کلام را در دست تو نهاد... سیداحمدرضوی آیدی ارتباط : @Seyedahmadrazavi59 🔹 لینک کانال http://eitaa.com/joinchat/1112735758C332d249c3e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مدعی انقلابیگری و ولایتمداری هستند اما حتی هیچ ابایی از زیر سوال بردن عفو ولی فقیه ندارند!!!!!!! ◀️ یک تحلیلگرِ انقلابی از زوال بازدارندگی افاضه میکند!! دیگری وعده دیدار عفو شدگان رهبری را در فتنه بعدی میدهد!!!! ◀️ عفوی که صدر تا ذیلش سرشار از حکمت و درایت است را اینگونه به بهانه نقد و تحلیل و نظر، لجن مال میکنند!! در نهایت هم میگویند نقد تقویت کننده نظام است!!! ❇️ اصلا میفهمید چه میگوئید؟!!!!!🤔 میدانید جه خیانتی به مخاطبتان میکنید؟!!!!🤔🤔 ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
✅ 🔴 رهبری بخشید؛ اما بر مبنای عقلانیت 🔰 عفو رهبری با تفکیک جرایم و استثنا شدن مجرمین واقعی بود، علاوه بر آنکه جنبه بازدارندگی قانونی را حفظ می‌کند، زمینه را برای رشد گفتگوهای عمومی واقعی و طرح مسائل و نظرات متفاوت را در چهارچوب منطقی و قانونی مهیا می‌کند. بالندگی و پویایی فرهنگی انقلاب اسلامی به نحوی است که با چالش‌های فرهنگی به روش فکری و نرم افزاری مواجه می‌شود. 🔰 کسانی مورد عفو رهبری قرار گرفتند که اقداماتشان شامل موارد مجرمانه ذیل نباشد: 🔹 عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب 🔹 عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی خارجی 🔹 عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی 🔹 عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی 🔹 نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی 🔰 پس این عفو شامل چه کسانی شد؟!!! 🔸 شامل آن جوانان و نوجوانانی که در حکم هستند؛ ما با آنها بحثی نداریم. آنهایی که هیجانی شدند، احساساتی شدند، یک قدری بی‌دقّتی در فهم مسائل داشتند، بعد از بازداشت، متوجه اشتباهشان شدند، توبه کردند، تمایل به جبران مافات داشتند و از پدر خود(امام جامعه) انتظار بخشش و عفو را داشتند. ❇️ آیا تفکیک و تمیز این واقعیت های عینی شده برای هر دوست و دشمن، برای برخی تحلیلگر، انقلابی، تبیین گر جهاد تبیین و ... اینقدر سخت و پیچیده است؟!!!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
👆 ✅ اگه بخوام عفو امروز رهبری رو با یک اقدام دیگه مقایسه کنم، با اقدام سردار شهید همدانی در سال 88 در مواجه با اراذل و اوباش سازماندهی شده توسط فتنه گران مقایسه میکنم. 🔹 یعنی دارم، همانطور که آن اقدام هوشمندانه، برای انقلاب و مردم برکات ویژه ای داشت، این عفو حکمت آمیز نیز در آینده برای انقلاب و مردم برکات خاصی(آشکار و پنهان) خواهد داشت. 🔸اگر در آینده نزدیک مشاهده کردید برخی از همین عفو شدگان، در خط مقدم دفاع از رهبری و انقلاب و مردم فعالیت کردند، تعجب نکنید👌 ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 یک سوال دیگه ◀️ به نظر شما، طرفدارانِ دو آتشه دکتر جلیلی، بغیر از ایشان، چه شخص یا اشخاص دیگری را انقلابی و شایسته جایگاه ریاست جمهوری ایران میدانند؟!!🤔 یا به تعبیر دیگر، بغیر از ایشان، چه شخصیتی را در جرگه مسئول انقلابی بودن قبول دارند؟!!🤔 👈 آیا تاکنون از مادر زائیده شده است؟!
◀️ نکته جالب ماجرا میدونید کجاست؟! 🔹 وقتی که آقای جلیلی حدود 2 یا 6 سال دیگه(پس از چند سال سکوت خبری-رسانه ای) مجددا احساس تکلیف میکنه برای کاندیدای ریاست جمهور شدن!! 👈 بعد، همین طرفدارانِ دوآتشه جلیلی، انتظار دارن هم هیچ یک از شخصیت های انقلابی کاندیدا نشن( چون اصلا اونا رو انقلابی و صالح نمیدونن) هم انتظار دارن همه بیان از دکتر جلیلی طرفداری کنن!!!!(صالح مقبول رو هم میگیرن زیر غلتک) ❇️ خب، باز اینجا دو سوال پیش میاد 🔻 آیا بهتر نبود آقای جلیلی در دولت رئیسی، حداقل مسئولیت فرمانداری یک شهر یا یک مجموعه ای رو به عهده میگرفتند و نوع مدیریت اجرائی خودشون رو به مردم و فعالین انقلابی نشان میدادند تا در زمان انتخابات حداقل مردم شناختی از ایشون در حوزه اجرا داشته باشند؟!!! 🔻 آیا این سکوت مطلق رسانه ای - عملیاتی که در طول یک سال و نیم گذشته پیرامون دکتر جلیلی بوده و طبیعتا تا 2 یا 6 سال دیگه نیز ادامه دار هست، مناسب برای مقبولیت در افکارعمومی و شناخت مردم از کیفیت مدیریت ایشان در حوزه اجرا هست؟!!!
🔴 عقاید طرفدارانِ دو آتشه جلیلی 🔰 این چند تصویر را میتوان چکیده تصورات و عقاید طرفداران دو آتشه جلیلی دانست: 1️⃣ آنها معتقدند رئیسی نه برنامه دارد، نه گفتمان، نه کارنامه قابل قبولی، دولتش نیز سهامی عام هست و تفکرات لیبرالی بر آن حاکم است. 2️⃣ آنها معتقدند رئیسی باید پس از انتخابات، در عمل اختیار چیدن تمام کابینه و برنامه های عملیاتی خود را به جلیلی میداد، در واقع نام رئیس جمهور برای رئیسی باشد، عملش برای جلیلی؛ و چون رئیسی حاضر به این اقدام نشد، لذا حضور جلیلی در هر جایگاه و پستی در دولت رئیسی، تامین کننده شان و اهداف جلیلی نیست 3️⃣ کسر شان جلیلی است که در دولت در کنار امثال مخبر و قالیباف، مسئولیت بگیرد. 4️⃣ آنها معتقدند انصراف جلیلی به نفع رئیسی دو علت داشت: ▪️ فشار(توصیه) شخصیت های انقلابی ▪️ تشخیص شخص ایشان از شرایط 🔹 آنها با هر دو علت مسئله دارند و مخالف هستند. یعنی هم معتقدند آن شخصیت ها در تحلیل و تشخیص خود اشتباه کرده اند و جلیلی را در مسیر انصراف قرار داده اند و هم جلیلی در تشخیص خود خطا کرده که انصراف داده است. 5️⃣ مبانی و مبادی اندیشه جلیلی با رئیسی در تناقض است و اصولا ایشان نمیتواند در دولت اینچنینی باشد. برداشت های 6️⃣ و 7️⃣ و ... با شما ❇️ نکته بسیار مهم: این نکات صرفا تراوشات ذهنی برخی طرفدارانِ دو آتشه دکتر جلیلی است که نه شخص دکتر جلیلی به این نکات اعتقاد ندارد و نه این تراوشات حاوی حقیقت است. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 خب؛ حالا یک سوال اینجا ایجاد میشود: ◀️ وقتی یک طیفِ فکری از فعالین رسانه ای-سیاسی انقلابی دارای چنین نگاه و عقیده ای شوند، چه رویه ای را در حوزه سیاسی و رسانه ای انتخاب میکنند؟!!🤔 🔰 آنچه من در رویه آنان مشاهد میکنم این نکات است(شاید دیگران نکات دیگری را رصد کرده باشند) 1️⃣ راه ریاست جمهوری جلیلی در عبور از موانعی همچون رئیسی، قالیباف و مخبر میگذرد لذا این سه شخصیت نباید در افکارعمومی دارای وجهه مثبت و انقلابی باشند. 2️⃣ جلیلی نباید در دولتی پست داشته باشد که در زمره موانع راهبردی ریاست جمهوری اوست. 3️⃣ دولت رئیسی نباید دارای وجهه انقلابی و کارآمدی در افکار عمومی معرفی گردد. ❇️ لذا میبینیم این جریان فکری(فارغ از تایید یا تایید جلیلی) رویه رسانه ای خود را بر تخریب و سیاه نمایی دولت سیزدهم، مجلس یازدهم بنا نهاده است. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
👆 ◀️ وقتی مقام معظم رهبری میفرمایند" آن کسانی که کار دشمن را دارند در داخل انجام میدهند ؛ دین اینها سیاسی است، بجای اینکه سیاستشان دینی باشد؛ دینشان سیاسی‌کاری است. " اینجا را میبینند. ◀️ بعضی افراد دردشان درد دین و انقلاب و مردم نیست، دردشان حب و بغض سیاسی است که آن را در رویه های سیاسی و رسانه ای خود تحت لوای انقلابیگری و جهاد تبیین از مخاطب و افکارعمومی مخفی کرده اند. 👈 باور کنید، برخی از همین حضراتِ به قول رهبری سوپر انقلابی، حاضرند با صهیونیستها بر سر یک سفره بنشینند اما با امثال مخبر و قالیباف هم کلام و همراه نشوند. ( در قالب مثال زدم تا شدت بغض شان را به برخی از شخصیت های انقلابی نشان دهم.) ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 انقلاب را نشانه رفته اند... 🔰 گمان نکنیم که این جریاناتِ منحرف در جبهه انقلاب، مشکلشان با رئیسی و مخبر و قالیباف و ... است! خیر؛ وقتی به رویه رسانه ای و مبانی عقیدتی شان نگاه میکنیم در حال زیر سوال بردن صدر تا ذیل انقلاب هستند. ▪️ رهبری عفو میکند؛ اینها زیر سوال میبرند!! ▪️ رهبری واکسن میزنند؛ اینها زیر سوال میبرند!! ▪️ رهبری مجلس را انقلابی خطاب میکند؛ اینها زیر سوال میبرند!! ▪️ رهبری شهادت میدهد مسئولین در حال تلاش هستند؛ اینها زیر سوال میبرند!! ▪️ رهبری به مردم امید میدهد؛ اینها زیر سوال میبرند!! ▪️ و... 🔹رهبری فرمودند: " کسانی که حجاب کامل ندارند را نباید متهم به بی‌دینی و ضد انقلابی کرد "؛ به نظر شما چه کسانی ضعف الحجاب ها را متهم به تکفیر و ضد انقلابی میکنند؟! 🔹 موضوع را خلاصه در نقد یک دولت نبینید، متاسفانه بسیار فراتر از این مباحث هست ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
✅ جریان انقلاب در حصر 🔰 تعریف شما، از جریان انقلاب و نیروهای آن چیست؟! 🔻 تعریف من بر اساس مبانی امامین انقلاب این است که: " هر فردی که دل در گرو آرمانهای انقلاب اسلامی دارد یک نیروی جریان انقلاب است. ▪️ خواه حجاب برتر داشته باشد خواه ضعف الحجاب باشد؛ ▪️ خواه در اردوگاه اصلاح طلبی باشد خواه اصولگرایی؛ ▪️ خواه در شمال تهران زندگی کند خواه در جنوب قلعه گنج؛ ▪️ خواه در ایتا باشد خواه در تلگرام و اینستا؛ ▪️ خواه مرید و عاشق انقلاب و رهبری خواه در پاره ای موارد منتقد انقلاب و رهبری 🔹 جریان انقلاب، ملک طلق هیچ دسته و جناح و جریان و گروهی نیست که بخواهد آن را محدود به حدود و ثغور تفکر خود کند 🔹 جریان انقلاب، راهبردش جذب حداکثری است که در دایره آن اکثریت ملت ایران قرار میگیرند 🔸 اما متاسفانه، آنچه شاهدیم، با نگاه و تفکر بسته همین جریاناتِ انحرافی، هر روز شاهد کوچکتر شدن دایره جریان انقلابی میشویم و از سوی دیگر دور شدن و روی برگردانی افکار عمومی اکثریت جامعه از این جریان! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
✅ جذب حداکثری 🔰 جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، یارگیری کنید؛ حذف نکنید؛ صِرف اختلاف سلیقه و اختلاف نظر درباره‌ی فلان مسئله موجب طرد نشود. بعضی هستند که به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی و به خیلی از خصوصیّاتی که شما به آن اهمّیّت میدهید معتقدند، در فلان مسئله‌ی خاص با شما موافق نیستند؛ این نباید موجب بشود که شما او را طرد کنید، از دایره‌ی انقلابی‌گری خارج بدانید. 🔰 هر چه میتوانید جبهه‌ی انقلاب را گسترش بدهید، جذب کنید؛ البتّه منظورم جذب منافق نیست، جذب آدم بی‌اعتقاد نیست؛ جذب آدم معتقدی است که با شما اختلاف سلیقه دارد. ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ 🔹 بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی 👈 آیا واقعا ما در حال گسترش جبهه‌ی انقلاب هستیم یا محدویت آن؟!🤔 👈 آیا با رفتارها و تفکرات و رویه های برخی افراد بنام انقلابیگری ما روزانه شاهد بسته تر شدن محدوده انقلابی بودن نیستیم؟!!🤔 👈 چه کسانی عامل این رویه (جذب حداقلی و دفع حداکثری) هستند؟! خارج از جریان انقلابی یا داخل آن؟!! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
🔴 به نظرم برای درک بهتر مبحث گذشته چند کلیدواژه را باید بیشتر پردازش کنم
✅ مبنا، منبع،واسطه 🔰 مبنا 🔻 ما در واقع، دو مبنا داریم؛ حق و باطل 🔰 منبع 🔻 اگر مبنای ما حق باشد، منبع تعریف شده آن برای رجوع ما میشود دین اسلام( اسلام به معنای عام نه خاص) 🔹 باطل منبعی ندارد جز، کفر یا تحریف منبعِ حق ( یعنی باطل می آید با تحریف، تقطیع، حذف و ... بخش یا کل اسلام، منبع خود را نشر میدهد) 🔰 واسطه 🔻 برای تفسیر، تاویل، تبیین و پیاده سازی دستورات و احکام اسلام نیاز به واسطه هست که حق، نبی و امام را معرفی میکند. در واقع محل رجوع ما برای رسیدن به حق، امام میشود. 🔹 باطل نیز در این قسمت برای حذف، تحریف، تقطیع و ... منبع حق، از واسطه استفاده میکند، واسطه ای که خود را محل رجوع بداند بی آنکه اتصالی به حق داشته باشد. 🔰 امام 🔻 اصل بر معصومیت امام است، اما در زمانی که امامِ معصوم نبود، فقیه (ولایت فقیه) بصورت موقت جایگزین آن میشود. 🔹 در آنکس که بدون اذن و ارتباط امام (معصوم یا غیرمعصوم) دعوی واسطه گری(تحلیل، تفسیر، تاویل و ....منبع) کند میشود امامِ باطل ✅ خب؛ ما مبنامون چیه؟ خدا؛ منبع مون میشه اسلام؛ واسطه مون هم میشه امام جامعه(ولی فقیه) 🔻 لذا هر موضوعی را میبایست از زاویهِ تحلیل، تفسیر، روایت و تبیین ولایت ببینیم، بپذیریم و عمل کنیم. ◀️ یعنی چی؟! 🔸 یعنی میخواهیم در خصوص آزادی سخن بگوئیم، آزادی را پیاده سازی کنیم و ... باید ببینیم امام جامعه در این خصوص چه بیانی داشته اند و کیفیت و کمیت آن را چگونه تبیین نموده اند؛ یا در خصوص موارد دیگر ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
◀️ به عنوان مثال 🔰 ما میخواهیم به نقد مسئولین بپردازیم 🔹 آیا نقد مسئولین درست است؟ 🔸 امام جامعه میفرمایند:"نقد و نقدپذیری واجب است" پس استنتاج میکنیم که ورود ما به حوزه نقد مسئولین نه تنها منعی ندارد بلکه الزام نیز دارد. 🔹 آیا نقد مسئولین دارای چهارچوب، شاکله، حدود و ثغوری است یا خیر؟! 🔸 امام جامعه: بله 🔹 چهارچوب، شاکله، حدود و ثغور نقد مسئولین چیست؟ 🔸نقاد باید کارشناسِ موضوع مورد نقد باشد 🔸 نقد منتقد باید کارشناسی شده و عالمانه باشد 🔸 دارای راهکار برای رفع موضوع مورد نقد باشد 🔸 نقاط مثبت را نیز در کنار نقاط منفی لحاظ کند 🔸 با لحن مناسب باشد 🔸 منصفانه و مبتنی بر عقلانیت باشد 🔸 به اعتماد عمومی نسبت به مسئول یا حاکمیت خدشه وارد نکند 🔸 موجب تضعیف و تخریب نظام نشود 🔸 و ... ❇️ در نتیجه، ما بر اساس منبع مشخص شده حق، میبایست به واسطه امام جامعه گفتار، رفتار، کردار و ...مان را تنظیم کنیم. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
✅ انحراف 🔰 انحراف از مسیر حق چیست؟ 🔻 هرگونه زاویه گرفتنِ عقیده، سخن و عمل ما از چهارچوب تعیینی امام جامعه را میتوان انحراف نامید. 🔹 حال، این انحراف ممکن است مِثقَالَ ذَرَّةٖ شَرّٗا يَرَهُۥ باشد ممکن است تا أَسْفَلَ سَافِلِینَ باشد. 🔹انحراف ممکن است در یک یا دو موضوع حاشیه ای باشد ممکن است در دهها موضوع اصلی باشد. 🔸 ممکن است مبنای حرکت بر اساس مسیر تعیینی امام جامعه باشد اما در مقامِ عمل دچار انحراف و زاویه شده باشد. 🔸 ممکن است اصل و خمیر مایه بر اساس مسیر تعیینی امام جامعه باشد اما در تحلیل و تبیین و سخن و عمل، آغشته به سلایق شخصی یا التقاط نظرات دیگران شده باشد. ❇️ در هر حال، انحراف از مسیر تعیینی امام جامعه محسوب میشود. به عنوان مثال میتوان گفت: ◀️ امام جامعه، برای مذاکرات برجامی خطوط قرمزی را تعیین میکنند و یا برجام را با اجرایی شدن 9 شرط میپذیرند. 🔸 وقتی برخی از خطوط قرمز تعیینی رهبری، رعایت نشود، یعنی به دچار انحراف شده ایم. 🔸 وقتی بخشی یا تمام شروع 9 گانه تعیینی رهبری در خصوص اجرای برجام عمل نشود یعنی ما به همان میزان دچار انحراف شده ایم. ◀️ در موارد دیگر نیز همین گونه میتوان استنتاج نمود. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
◀️ به عنوان مثال 🔰 وقتی رهبری میفرمایند: امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند. 🔸 آیا کسانی که در حال ناامید کردن مردم نسبت به مسئولین و نظام هستند دچار انحراف از مسیر تعیینی امام جامعه شده اند یا خیر؟! 🔰 وقتی رهبری میفرمایند: نقد، یعنی ؛ یعنی آن است که یک آدم میکند؛ و ... 🔸 آیا کسانی که کارشناسِ موضوعِ مورد نقد نیستند و یا نقدشان در چهارچوب و معیارهای ارزشیابی منصفانه قرار نمیگیرد، دچار انحراف از مسیر تعیینی امام جامعه شده اند یا خیر؟! ◀️ به عقیده من، انحراف صورت گرفته، یعنی رهبری چهارچوبی را مشخص نموده اند که ما باید در آن چهارچوب اقدام و عمل داشته باشیم. به که آن چهارچوب را رعایت نکنیم ما دچار انحراف شده ایم. ❇️ حالا، اینجا، چند نکته وجود دارد: 1️⃣ این انحراف ممکن است دانسته صورت گرفته باشد یا نادانسته 2️⃣ این انحراف ممکن است موقت باشد یا دائم 3️⃣ این انحراف ممکن است محدود به یک یا چند مورد باشد یا موارد متعددی را شامل شود 4️⃣ این انحراف ممکن است در موضوع یا موضوعات حاشیه ای باشد یا اصلی باشد 5️⃣ این انحراف ممکن است باعث هزینه سازی های گسترده شود یا هزینه خاصی نداشته باشد 6️⃣ این انحراف ممکن است باعث انحراف در دیگران(با در نظر گرفتن گستره آن) شود یا محدود در خود فرد گردد ❇️ لذا، برای تحلیل و تبیین انحراف نیز حدود و ثغور آن باید بررسی گردد و لذا نتیجه گیری و تحلیل ما نیز دچار خطا و انحراف میگردد ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
15.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 علت "انحراف و گمراه شدن ها" چیست؟! از زبان رهبری گوش جان بسپارید به کلام مولا امیرالمومنین علی علیه‌السلام...
✅ جریان 🔰 چیستی جریان 🔻 طبق تعریف استاد عبدالحسین خسروپناه در کتاب جریان شناسی ضدفرهنگها: "جریان" عبارت است از تشکل، جمعیت و گروه اجتماعی معینی که علاوه بر مبانی فکری، از نوعی رفتار ویژه اجتماعی برخوردار است. 🔹 بر اساس این تعریف، یک جریان حداقل سه ویژگی دارد: 1️⃣ مجموعه ای از افراد معین و مشخص 2️⃣ دارای مبانی فکری مشترک 3️⃣ دارای رفتار ویژه اجتماعی مشترک 🔸 یعنی عده ای از افراد که علاوه بر اعتقادتان مشترک، کنش و واکنش های مشترکی نیز دارند. 🔹 جریان ها به 4 دسته فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تقسیم پذیراند. 🔹 گستره فعالیت و اثرگذاری جریانات نیز متفاوت است. برخی گستره سرزمینی بزرگتر یا اثرگذاری بین المللی دارند، برخی نیز در حد محدود در یک جامعه هستند. 🔰 وقتی ما به میدانِ رسانه و رویه های عملیاتی جاری و ساری در آن با کلیدواژه "نقدِ مسئولین" نگاه میکنیم، میتوانیم در ورای انتقادات-تخریبها، رگه هایی از چند مجموعه با افراد مشخص، مبانی مشترک مشخص و رفتارهای اجتماعی مشخص اما اهداف و راهبردهای متفاوت از یکدیگر و همچنین میزان اثرگذاری های متفاوت را ملاحظه نمود. ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi
◀️ مثال 👇
✅ هوش مصنوعی 🔰 رهبر معظم انقلاب با اشاره تأثیر هوش مصنوعی در اداره آینده دنیا در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۶ میفرمایند: "پیشنهاد میکنم یکی از مسائلی که مورد تکیه و توجّه و تعمیق واقع میشود، مسئله‌ی باشد که در اداره‌ی آینده‌ی دنیا نقش خواهد داشت؛ باید کاری کنیم که ما در دنیا حدّاقل در بین ده کشور اوّل در مورد هوش مصنوعی قرار بگیریم." 🔹 اما یکی از چهره های فعال و شناخته شده در ذیل چند جریانِ فوق الذکر میگوید:"با قاطعیت، اعلام می کنیم که دانش سایبرنتیک، دانش ایجاد سلطهء شیطان بر انسان است و این کار را در تکینگی تکنولوژی و از طریق پیگیری می‌کند" 🔹 و یا شخصیت دیگری میگوید: "پیشرفت حکومتها در هوش مصنوعی امکان گنترل بیشتر مردم را برایشان فراهم میکند. واکسیناسیون و دو قطع از پازل دهکده ی جهانی است." ❇️ به نظر شما، این نظرات که بصورت عمومی نیز در فضای مجازی منتشر شده است آیا مغایر با نگاه و راهبرد تعیینی امام جامعه نیست؟! ❇️ آیا این اقدامات، در قالبِ شاخصه های نقدِ تعیین شده توسط رهبری قرار میگیرد؟! همراستا هست؟ دچار انحراف از شاخص ها و مبانی نیست؟! ✍️ سید احمد رضوی 🔰 صراط؛ مروج گفتمان اصیل انقلاب @s_a_razavi