- سِدنا
از این چند روزی که [دارنبهروالهمیشگیمیگذرن] ۰۴ / ۴ / X
از امروزِ [دوستداشتنیولیگرم]
۰۴ / ۴ / ۲۷
- سِدنا
از امروزِ [دوستداشتنیولیگرم] ۰۴ / ۴ / ۲۷
* عاشق خاطره ساختن با آدمهای موردعلاقهم هستم. انگار رسالتم این بود که با بقیه باشم. نه حالشون رو خوب کنم، نه! صرفاً اون لحظات سخت رو باهاشون تجربه کنم،
یهجاهایی، توی خستگیها، ببوسمشون و بگم خودم اینکارو بجات انجام میدم.. همیشه میخواستم بگم که، دوستون دارم.🍓
عشق، تنها یک واژه نیست.
عشق، مکانِ امنی است در دلِ یک آدم،
که وقتی خستهای، دلتنگی، یا حتی وقتی
شادی، میتوانی بروی آنجا و بنشینی،
نفس بکشی، آرام شوی، و خودت باشی.
من فکر میکنم عشق، یعنی خواستنِ
"ماندن" در کنار کسی که با تمام ضعفها
و دردهایش، با تمام سختیهای روزگار،
هنوز لبخندش برایت زیباترین اتفاق دنیاست.
عشق یعنی اینکه بدانی اگر زمین خوردی،
یکی هست که نه تو را قضاوت میکند،
نه از تو میگذرد، بلکه دستت را میگیرد،
و میگوید: «بلند شو… من هنوز اینجام!»
عشق، آغاز نمیشود؛ عشق اتفاق میافتد…
در سکوت، در نگاه، در کنارِ هم ماندن،
بدونِ هیچ قرارداد، هیچ ترس، هیچ تظاهر.
-نادر ابراهیمی🦢
وقتی که از ورزش میای و اونقدر خستهای که نمیتونی بری حموم و اونقدر عرق کردی که نمیتونی روی تخت دراز بکشی <<<<<
- سِدنا
دوش + یکم رسیدگی به پوست🤏🏼⭐️
بعداز مدتهای طولانی به موهام رسیدم. موهامو شسوار زدم، ماسک مو زدم و خوشگل بافتم.
پاسوریم داره بهتر میشه ولی؟ دریافتم مثل قبل نیست و این غمگینم میکنه. من میخوام برگردم به لیبرو بودن