- سِدنا
دوش + یکم رسیدگی به پوست🤏🏼⭐️
بعداز مدتهای طولانی به موهام رسیدم. موهامو شسوار زدم، ماسک مو زدم و خوشگل بافتم.
پاسوریم داره بهتر میشه ولی؟ دریافتم مثل قبل نیست و این غمگینم میکنه. من میخوام برگردم به لیبرو بودن