ابلهی را دیدم سَمین، خِلعتی ثَمین در بر و مَرْکَبی تازی در زیر و قَصَبی مصری بر سر. کسی گفت: سعدی! چگونه همیبینی این دیبای مُعلَم بر این حیوانِ لایَعْلَم؟
گفتم:
قَدْ شٰابَهَ بِالْوَرَیٰ حِمار
عِجْلاً جَسَداً لَهُ خُوار
یک خلقتِ زیبا به از هزار خلعتِ دیبا.
به آدمی نتوان گفت مانَد این حیوان
مگر دُراعه و دستار و نقشِ بیرونش
بگرد در همه اسبابِ مِلک و هستیِ او
که هیچ چیز نبینی حلال جز خونَش
- سِدنا
مُردم.
اینکه وقت امتحان کل تیک تاک از اینا پر میشه، یعنی چی؟ بنظرتون یک نشونه نیست؟ نشونهای مثل:
قرار زیر امتحانات بزایی
- سِدنا
_
کدو، سیب زمینی، پیاز و کلمهارو خورد کردم بعد روی سینی فر چیدم. آبلیمو، نمک، فلفل سیاه و یکم روغن زیتون روشون ریختم و سی دقیقه گذاشتم بپزن. بچهها، مزه بهشت میدادن، عالی بودن، عالی.. اینقدر که رفت توی لیست غذاهای موردعلاقه. میدونید من عاشق غذاهای سبک ولی سیرکنندهم چونکه من در طول روز وعده غذاییهای زیادی میخورم و مجبورم همشونو سبک کنم که بدن مشکل پیدا نکنه و اذیت نشه. حالا این غذا به خصوص ترکیبش با سالاد (که من فقط با کاهو خوردم) عالیه. لطفا امتحانش کنید.
#خوردنی
اگه بخوام از استعداد دوستم بگم باید به استیکر شدن عکسای منو بقیه دوستان اشاره کنم💓💓💓💓