ساهت پنج و نیم که امدم از مدرسه، درست و صورتمو شستم و وقتی منتظر بودم مامانم برام ناهار بزاره خوابم برد. یکم پیش هم بیدار شدم و به شدت خسته و کوفتم. الان میرم یه دوش میگیرم که یکم حالم جا بیاد و بعد کم کم شروع کنم جغرافیای سگ رو.
الان خیلی گشنمه ولی یه جوریم دلم نمیخواد چیزی بخورم از یه وری میترسم برم حموم و ضعف کنم. فکر کنم یه خرما بخورم کارو بسازه🚕
دوشمو گرفتم. خوشگل کردم. رنگ موردعلاقمو پوشیدم. موهامو بافتم. لوسیون زدم. دمنوش درست کردم و خوردم. یهخورده درس هم خوندم و الان میرم شام بخورم و بعد ادامه درس [امیدارم تا امشب یه درس رو تموم کنم و یک درس رو شروع کرده باشم]. دلم میخواد یه شیرینی چیزی هم درست کنم [نمیدونم جرا این مدت اینقدر هوس شیرینی میکنم جدی-_- ]. راستی امتحان عربی امروزم خوب بود و اولش فکر کردم عالی دادم تا اینکه بعد فهمیدم درحد همون هجده میشم *اشک فراوان چون واقعا براش خونده بودم..
در نهایت هم بوس بوس به خودم🧶