eitaa logo
- سِدنا
280 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
219 ویدیو
3 فایل
- و اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ‌ * /نگران چیزی نباش، طلوع آفتاب همه چیزُ درست میکنه. 'و امید است که گرانبها کرد آن [مخلُوق‌ مِن‌ صَلصالِن‌ کَل‌ فَخار] https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_j0h3tbd&btn=آلاء
مشاهده در ایتا
دانلود
ما دیشب رفته بودیم صحرا و من تمام مدت نشسته بودم پیش آتیش و چایی میخوردم، یعنی یه بارم بابام نپرسید که کی چایی میخواد و من نگفتم: من.🙏🏼
یکی از چیز‌هایی که همیشه خوشحالم میکنه: پوشیدن لباس محلیِ.✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
- سِدنا
از امروزِ [بهاری‌با‌کمی‌پاییزی] ۰۳ / ۱۲ / ۱۷
از امروزی که[مثلاً‌‌خوش‌گذشت] ۰۳ / ۱۲ / ۲۳
آخجون زولبیا خونگی>>>>>>>
منم خانم یوم :)))
- سِدنا
دلم تنگه برای اون صبح‌هایی که پیاده توی هوای ابری و نم‌نمی میرفتم مدرسه اون صحنۀآسمان‌آبی ِتیره ُهو
عمر زمستونِ امسال کوتاه بود ولی پراز خاطره. خوشحالم که زمستون امسال باز هم این صحنه رو چند مرتبه دیدم، خوشحالم.💓 امّا این اواخر متوجه شدم نگهبان بانک عوض شده.. قبلاً یه آقایِ میان‌سالی بود که هرروز به نشونهٔ 'صبح‌بخیر' لبخندی میزد. نگهبان الان دیگه اونطوری نیست، میان‌سال نیست.. یه آقای بلند قدِ مومشکی که همیشه اخم دوتا ابرو‌هاشو بهم وصل کرده.
شاید زندگی با یک دوستِ پایه راحت تره.