هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ #کوچه_افطاری؛ یک کار تمیز و قابل تکثیر
چقدر این کار خوبه
چقدر این روزها بهش نیاز داریم
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
✍#ویراست | پیروز میدان مبارزه با آمریکا، ایرانِ امام زمان علیه السلام است.
دوستان انقلابیام! مردم عزیز!
💯 یقین داشته باشید که ارکان نظام، در هماهنگترین حالت ممکن و در بالاترین نقطۀ اقتدار، جز به مصالح ایران عزیز فکر نمیکنند.
⛔️ لطفا به کسانی که بدون اطلاع کامل از پشتصحنهها تحلیلهای سوگیرانه میکنند توجه نکنید! فرقی نمیکند از کدام جناح باشند.
✅ امروز فقط و فقط به خبرهایی که از نهادهای رسمی منتشر میشود توجه کنید. امروز عدهای به نام تحلیل، گمانهای خودشان را به خورد شما میدهند.
🔹 تحولات به قدری سرعت گرفته که جز کسانی که در متن قضایا هستند، کسی نمیتواند به این راحتی به تحلیل واقعبینانه دست پیدا کند.
🔴 امروز هر کسی کوچکترین بیاعتمادی به نهادهای رسمی این کشور ایجاد کند، بیشک سرباز دشمن است؛ چه بداند؛ چه نداند.
💯 شک نکنید که با توکل بر خدا و ایمان به امدادهای الهی، پیروز میدان مبارزه با آمریکا ایرانِ امام زمان علیه السلام است.
#ایران_قوی
#دیپلماسی_عزت
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون
هدایت شده از محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
🔻چند اعتراف تاریخی
🔻این چند اعتراف را جایی ثبت کنید؛ به کارتان میآید.
این روزها حق و باطل دارد خودش را عریان نشان میدهد.
🔻اول یک اعتراف جالب: ترامپ این روزها بسیار متعجب است.
چرا؟
🔻ویتکاف، نماینده آمریکا در مذاکرات، میگوید ترامپ متعجب است که چرا ایرانیها با وجود ناوگانهایی که فرستادهایم، همچنان تسلیم نشدهاند.
حالا سؤال: مگر قرار بود با ترس کار تمام شود؟
🔻بله. ترامپ چند هفته پیش اعتراف کرد: «توافق با آنها دشوار است... گاهی باید ترس ایجاد کرد؛ این تنها چیزی است که میتواند اوضاع را تعیین تکلیف کند.»
یعنی راهبرد روشن است؛ ایجاد ترس.
حالا سؤال: چرا ترس کارگر نیفتاده است؟
🔻باز هم اعتراف از زبان خودشان؛
مارک لوین، چهره نزدیک به ترامپ، صریح میگوید: هدف ما از فشار مضاعف و تهدید نظامی ایران، مسئله دموکراسی نیست! ایرانیان نزدیک قله و نقطهای غیرقابل بازگشت از قدرت جهانی هستند.
یعنی مسئله، مهار یک قدرتِ در حال صعود است.
اما این قدرت از کجاست؟!
🔻پاسخ را ژنرال کنت مکنزی، فرماندهی پیشین سنتکام، میدهد: «ما توانایی نابودی تأسیسات نظامی ایران را داریم، اما قادر به نابود کردن تفکر و ایدئولوژیای نیستیم که یک ملت را در برابر فشارها متحد نگه داشته است.»
پس مشکل، موشک و تأسیسات نیست؛ مشکل، تفکریست که ملت را متحد نگه داشته است.
خب این تفکر میان چه کسانی است؟
🔻نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، پاسخ میدهد:
باید فشار اقتصادی را طوری اعمال کنیم که حامیان نظام در روستاها و اقشار ضعیف هم درد را احساس کنند.
حالا چطور این فشار را اعمال کردند؟
🔻وزیر خزانهداری آمریکا پاسخ میدهد: «ما بدون شلیک حتی یک گلوله، معترضان را به خیابانها کشاندیم… با ایجاد کمبود دلار. بانک مرکزی مجبور به چاپ پول شد، ارزش پول سقوط کرد و تورم بالا رفت.»
همین؟ نه، ادامه دارد...
این سیاست یک پشتیبانِ میدانی هم میخواهد. چه کسی توضیح میدهد؟
🔻مایک پمپئو، وزیر خارجهی سابق آمریکا، مینویسد: «سال نو مبارک به ایرانیانی که در خیابانها هستند و به هر مأمور موسادی که در کنارشان قدم میزند.»
و سؤال آخر: نتیجهی این همه فشار چه بوده است؟
🔻باز هم پاسخ از زبان خودشان؛
ترامپ میگوید: «آمریکا ۴۷ سال است نتوانسته جمهوری اسلامی را از بین ببرد.»
🔻و پاسخ نهایی رهبر معظم انقلاب؛
برای ثبت در تاریخ: «بنده میگویم: تو هم نخواهی توانست.»
✍ محسن مهدیان
#ایران_قوی
#زوال_استکبار
#فإنّ_حزبَ_الله_هم_الغالبون