eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از علیرضا زادبر
انقلاب! حد فاصل دی ماه سال ۵۶ یعنی شروع اعتراضات تا ۲۲ بهمن ۵۷ در مقابل چندین تظاهرات میلیونی و مکرر مردم، شاه و سلطنت طلبان نتواستند یک ضدتظاهرات ایجاد کند. ضدتظاهرات چیست؟ مقابل تظاهرات انقلابی ها، شاه به ضد تظاهرات یعنی تجمع و حمایت حامیان نیاز داشت. اما در تمام آن یک سال هیچ گاه کسی به نفع شاه به خیابان نیامد. بهار ۵۷ مهاجرت سرمایه داران وابسته به دربار که با ثروت ملت چاق شده بودند شروع شد. گزارشی به شاه دادند که تعداد پروازهای اضطراری به اروپا و آمریکا افزایش یافته و این جماعت با ثروت بادآورده در حال فرار هستند. شاه آنها را ترسو خواند. چندین ماه قبل از سقوط حکومت در کف خیابان، عملا حکومت سقوط کرده بود. تعجب دیگر شاه از اعتراضات دو گروه بود: ۱. زنان ۲. دانشجویان شاه انتظار داشت جامعه زنان و دانشجویان حامی او باشند. نه تنها حامی نبودند بلکه آن دانشجو فرنگ درس خوانده پس از بازگشت به کشور علاوه بر تخصص، سوغات دیگری نیز آورده بود و آن مبارزه با استبداد و درخواست آزادی بود. شاه هیچ گاه نتواست مقابل انقلاب مردم، مردم حامی پیدا کند. هیچ گاه حامی و سمپات نداشت. به همین دلیل وقتی ارتش فروپاشید؛ کل رژیم ساقط شد. هیچ گاه مقابل تظاهرات، ضدتظاهرات نداشت. @Politicalhistory
هدایت شده از علیرضا زادبر
دانشجویان محترم دانشگاه دخترانه الزهرا(س) باید تاریخ بخوانند که چرا اکثریت مطلق دختران و زنان دهه ۴۰ و ۵۰، همان هایی که در دوره شاه و فرح سادات دیبا زندگی کرده بودند علیه آنها بودند! آن چیزی که شما در کتابها نخوانده اید و در مستندات جعلی منوتو دیده اید را آنها[زنان] در دوره پهلوی زیست و زندگی کرده بودند. با گوشت و پوست و استخوان استبداد پهلوی را درک کرده بودند. @Politicalhistory
📌 بدون شرح... @saafat
هدایت شده از علیرضا زادبر
من به شدت خوشبینم. زور آخر است. اگر استبداد پهلوی این بار با رحم اجاره ای استعماری ترامپ به موفقیت نرسد برای ابدیت حذف خواهد شد. علت این سر و صداها، خشونت و فحاشی ها همین "آخرین فرصت" بودن است. قمار پایانی. @Politicalhistory
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
؛ یکی از صفحات من از ده ها صفحه ای که دارم به عنوان طلبه انقلابی در ماه اخیر ۲۰ میلیون بازدید داشته بعد اینا میگن آخوندها مخاطب ندارند و قدیم ۲۰۰ نفر پامنبر فلان آخوندسنتی بوده و چون کمتر از صد نفر دانشجو به حکومت فحش دادند باید کشور رو بدید دست سس خرسی. بلاهت و سفاهت هم حدی داره! یاعلی... ☆شیخ فرهاد فتحی‌| عضویتــــــــــــــــــــ ⏬ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
هدایت شده از شهاب ثاقب | basfum.ir
🔰 دانشجو بیدار است، از فتنه گر بیزار است! - خروش تاریخی جامعه انقلابی دانشگاه - ماجراجوییِ از پیش باخته ۴ اسفند ماه ۱۴۰۴ - صحن دانشگاه فردوسی 🔻حدود ساعت ۱۳ پس از اتفاقات و حواشی که دیروز در صحن دانشگاه رخ داد دانشجویان و اساتید انقلابی به منظور محکومیت اقدامات ناهنجار و به آشوب کشیدن دانشگاه همچنین مطالبه مدیریت دانشگاه توسط مدیران مربوطه در سردر سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد گرد هم آمدند و تجمع خود را به همراه پرچم‌های متعدد و مقدس کشورمان و یک بنر بزرگ از تصویر امامین انقلابی اسلامی آغاز کردند، و به‌تدریج بر تعداد حاضران افزوده شد. مراسم با قرائت کلام‌الله مجید آغاز و با شعارهای ضد آشوب، استکبارستیزانه و با محوریت ایستادگی ادامه یافت، در ادامه ۲ تن از اساتید برجسته دانشگاه فردوسی سخنرانی تبیینی ایراد کردند. 🔻حدود ساعت ۱۴ جمعیتی بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان و اساتید انقلابی شکل گرفت و حرکت به سمت میدان اصلی دانشگاه رخ داد، در این هنگام جمعیت اندک دانشجو نما که از ۲ روز پیش فراخوان برای تجمع جلوی مجتمع شهید خوارزمی را داده بودند جلوی دانشکده علوم جمع شده و شعارهای رادیکال سر دادند و جو دانشگاه را به سمت تحریک و تشنج سوق دادند، پس از رخ آمدن این وقایع دانشجویان انقلابی به سمت دانشکده‌ علوم حرکت کردند و شعار «دانشجوی‌ بی‌سواد عامل دست موساد» و «آزاده باش دانشجو، حرفتو علمی بگو» را سردادند. پس از رسیدن به دانشکده علوم، دانشجونماها اقدام به فحاشی و تحریک جهت ایجاد تنش کردند، سپس عده ای از میان جمعیت‌شان از کنار دانشکده علوم فرار کردند، سایر جمعیت نیز به درون دانشکده علوم رفته و از درب پشتی خارج شده و به سمت پارکینگ‌های دانشکده فرار کردند و سپس به سمت دانشکده‌ مهندسی حرکت کردند. در این حین دانشجویان انقلابی مقابل سردر دانشکده علوم شعار «الله اکبر» و «حیدر حیدر» سر دادند و نطقی انقلابی توسط یکی از دانشجویان انجام شد. 🔻حدود ساعت ۱۴:۳۰ جمعیت دانشجویان انقلابی با هدف اعلام موضع خود که انزجار از به آشوب کشیدن دانشگاه بود به سمت دانشکده‌ مورد تهاجم دیروز یعنی مهندسی حرکت کردند و در آنجا نیز مواضع خود را با صدای رسا اعلام کردند و شعار دادند. 🔻 حدود ساعت ۱۴:۴۵ جمعیت‌ فتنه گر به قصد یارگیری به سمت خوابگاه های دانشگاه فردوسی حرکت کردند (که با توجه به‌ رادیکال بودن شعارهای‌شان با شکست مواجه شده و کسی به جمعیت‌شان ملحق نشد)، دانشجویان انقلابی خود را به محل رساندند و با امتداد شعار «آزاده باش دانشجو، حرفتو علمی بگو» گروه مقابل را دعوت به صحبت و گفتگو کردند که در حین شعار دادن‌ها گروه دانشجو نما اقدام به پرتاب سنگ و فحاشی و حرکات خارج از ادب کردند! در این‌ حین چند دانشجوی انقلابی مجروح شدند (سنگ‌ها به سر، صورت و بدن برخورد داشت، عینک یکی از دانشجویان شکست و....)، پس از آرام شدن تنش‌ها جمعیت دانشجو‌نما با دیدن تعداد اندک‌شان سست شده، دچار دودستگی شدند و برای بار چندم متفرق شده و پا به فرار در محوطه گسترده دانشگاه گذاشتند. 🔻حدود ساعت ۱۵:۱۵ جمعیت دانشجونما ها کاملا متفرق شدند و هیچ اثری از آنها نبود، دانشجویان انقلابی روزه‌دار با شعار‌های «حیدر حیدر» و «ای پرچمت مارا کفن، جانم وطن جانم وطن» و «الله اکبر» و «ماشالله حزب‌الله» به سمت مسجد الزّهرا (س) دانشگاه فردوسی و مزار شهدای گمنام این دانشگاه حرکت کردند. 🔻حدود ساعت ۱۵:۴۵ جمعیت بیش از ۱۲۰۰ نفره دانشجویان و اساتید انقلابی، روبروی مسجد الزّهرا (س) تجمع کردند و شعارهای خود را از سر گرفتند، در این قسمت شعارها و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام خامنه‌ای (مدظله) صورت گرفت و در نهایت مراسم با سلام نظامی حین پخش سرود ملی و دعای سلامتی امام زمان (عج) در ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید. 🇮🇷@basfum
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻دمِ دانشجوی باغیرت گرم پرچم‌سوزی و بددهنی و بی‌ادبی جماعتی از دانشجونماها را دیدید؛ اما حقیقت چیز دیگری بود. حقیقت، قامت راستِ همان جوان‌هایی بود که ایستادند. 🔻هوشمندانه ایستادند؛ وقتی پشت دست بی‌اخلاقی‌ها، انگشت اشاره‌شان را به سمت دشمن اصلی گرفتند.. . 🔻خلاقانه ایستادند؛ در شعارهایشان، در نماز جماعت‌شان، در تعظیم‌شان به پرچم. 🔻مطالبه‌گرانه ایستادند؛ از مسئولین دانشگاه و وزارت علوم خواستند که دانشگاه، حریم علم بماند نه میدان جنگ. 🔻غیورانه فریاد زدند؛ از انقلاب و برای انقلاب 🔻اخلاق‌مدارانه ایستادند؛ سعه صدر داشتند، آرامش را حفظ کردند. 🔻و مظلومانه ایستادند؛ وقتی با سنگ و کلوخ و چاقو زخمی شدند، اما مقابله به مثل نکردند تا فرق میان غیرت و وحشی‌گری روشن بماند. 🔻دمتان گرم. تا شما هستید، گردی بر چهره انقلاب نخواهد نشست. خاک به چهره خورشید می پاشند @mahdian_mohsen
هدایت شده از عمارآنلاین
🎬 شعرخوانی در ، شب این ناکسان که بی‌ادب و آبرو برند می‌خواستند نام تو را بی‌وضو برند باید به گور دیدن این آرزو برند نام توست، بگو دم فرو برند شاهنشاهان کل جهان خاک پای تو هر کاخ، آجری است به @saafat
🌟 عجب ماه‌ست! ♡ خوابش عبادت است. ♡ نفس کشیدن‌اش تسبیح است. ♡ تلاوت یک آیه، ثواب یک ختم قرآن دارد. ♡ افطاری دادن و حتی به یک نفر، یک سال را می‌برد. ♡ دعا در و مستجاب است. ♡ خروارها را به بهانه‌ای می‌بخشند. 🌸 وقتی باشد، عزیزتر از است. 🌱 چند روزی نزدیک است... ➥ @saafat
✅ رسول‌اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله: [ وَ هُوَ شَهْرٌ أَوَّلُهُ رَحْمَةٌ وَ أَوْسَطُهُ مَغْفِرَةٌ وَ آخِرُهُ عِتْقٌ مِنَ النَّارِ... ] ، ماهی است که آغازش ، میانه‌اش و پایانش از آتش [دوزخ] است. 🌱 اللّهم تَقبّل مِنَّا صِیامِنا و قِیامِنا... ➥ @saafat