eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از IranicTV ایرانیک
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 طعنه سنگین مجری الجزیره به اینترنشنال؛ این شبکه نماینده کیست؟ مگر اینترنشنال، فاکس و CNN است؟ 🔶 گفت‌وگوی جنجالی «احمد طه» مجری الجزیره با «تام حرب» تحلیلگر ضد ایرانی جمهوری‌خواه .. 🔺 در این مصاحبه، مجری الجزیره ضمن انتقاد از تحلیلگر ضد ایرانی، داده‌های آماری اینترنشنال که منبع خبری تحلیلگر برنامه است را زیر سوال برده و این شبکه را نماینده و سخنگوی ایرانی‌ها نمی‌داند.
سخت است این تصاویر را منتشر کنم… اما یادمان باشد هزاران خانواده در غزه، بی‌هیچ پناهی، روزه می‌گیرند؛ نه سحری دارند و نه افطاری‌ای که با آن روزشان را به پایان برسانند. می‌دانیم حل ریشه‌ای این بحران جز با رفع محاصره و کمک گسترده و بی‌وقفه دولت‌ها و سازمان‌های جهانی ممکن نیست. با این حال، می‌توانیم سهمی هرچند کوچک داشته باشیم. شما را تشویق می‌کنم برای یاری‌رسانی به مردم غزه، از طریق گروه‌های جهادی و مؤسسات معتبر و فعال که در سال‌های معرفی شدند اقدام کنید. شاید بتوانید افطار یک خانواده را فراهم کنید. پ.ن: این عکس‌ها مربوط به امروز است. @monem_ps 💬 نظرات
حاج محمود کریمی4_5803399345529164703.mp3
زمان: حجم: 12.6M
اگر شهید نمی شدی! تو ازدحام می مردی... تو راه شام می مردی... 💔💔💔 🎨@Ykta_Graphi|یکتاگرافی
هدایت شده از عمارآنلاین
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📹 روش ترامپ برای چاپیدن کشورها را بهتر بشناسید ‌ 🔸 خوش‌چشم، کارشناس مسائل راهبردی: پاش برسه با ما هم همین رفتار را خواهد داشت! @ammaronlin
🟥 اراجیف خاتمی و جبراییلی توآمان محکوم است؛ 🔻امروز بر کمتر کسی در ایران و جهان پوشیده است که اغتشاشات دی ماه همانا روز سیزدهم جنگ ۱۲ روزه بوده است؛ اما به تازگی دو نفر از کنش گران سیاسی یکی در رقابت با دولت و حاکمیت و دیگری در رقابت برای صندلی‌های شورای شهر آن را ساده سازی کردند؛ 🔻جبراییلی در ادامه فعالیت ساختار شکنانه‌اش که با علیزاده‌ی خبیث همسویی داشت؛ اغتشاشات و تحرکات تروریستی را ناشی از سیاست‌های غلط اقتصادی اعلام کرده و خواسته یا ناخواسته به توجیه حوادث ضد انقلابی دیروز دانشگاه‌ها پرداخت؛ کاری که می‌توان پرچم سوزی و اهانت به ساحت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها را هم به مشکلات اقتصادی ارجاع داد یعنی همان پروژه‌ای که موساد، ام ای سیکس و سیا در پی آن هستند؛ 🔻 خاتمی هم با حمله به دستگاه‌های سیاسی و امنیتی چنین القاء کرد که همه‌ی دستگیری‌ها غیر باور پذیر، و غیر عادلانه بوده و فورا باید متوقف شود و خود را به گونه‌ای غیر مستقیم، آلترناتیو نظام اسلامی معرفی کرد؛ یعنی همان حرفی که امثال جبراییلی به گونه‌ای دیگر بر زبان می‌آورند و این‌چنین این دو گروه رادیکال برای تصاحب قدرت در حاکمیت یا دولت بهم می‌رسند؛ البته از حق نگذریم خاتمی علیه اسراییل حرف زد که همین اندک هم در جملات جبراییلی غایب بود 🔺️مجتبی زارعی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
♨️از نظر این 👆🏻جماعت، در هر مشکل و اغتشاش و معضلی، تمام تقصیرها به گردن مسئولین نظامه، و راه برون‌رفت از مشکلات هم سقوط دولت و برکناری قالیباف و تعطیلی دانشگاه‌ها و تکفیر بی‌حجابها و حمله به اسرائیل و «خر» خواندن مردم ایران و خاک ریختن بر سر فرماندهان نظامی و تضعیف رهبری و ناکارآمد جلوه‌دادن نظام اسلامیه!!! ضمنا اگر به اینا رأی داده بودیم، الان همه چی گل و بلبل بود و همه دنیا قربون صدقه‌ی رییس‌جمهور ما میشدند!!!
هدایت شده از چی نما
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این مراسم شهاب حسینی سخنانی گفت که می‌توانید در ویدئو ببینید. اما چند نکته شهاب حسینی می‌گوید جواد گنجی یکی از ده‌ها هزار داغی است که بر دل مردم نشسته است یعنی او روایت دروغین چهل هزار کشته را باور دارد و آن را ترویج می‌کند. می‌گوید سیاستمداران مخاطبین سینما نیستند! اگر بودند روش و منشش نمی‌توانست این باشد! آقای حسینی مخاطب سینما همگان‌اند.علی‌الخصوص سیاستمداران همان‌ها که شما جماعت با تشخیص غلط خود بارها در انتخابات به مردم تحمیل کردید و در نهایت مسئولیت خود را نپذیرفتید! و در ادامه خانه سینما را تشکل مردمی می‌دانید. آقای حسینی اتفاقا خانه سینما هیچوقت طرف مردم نبوده است.خانه سینما کی طرف بیش از هزار ایرانی کشته شده در جنگ دوازده روزه را گرفت؟ خانه سینما هیچوقت طرف مردم و مطالبات به حق آنان نایستاد.فقط بیانیه هنجارشکن داد.فقط بر آتش فتنه نفت ریخت.بار اول و دوم نیست.مگر خانه سینما کجاست که این چنین با حاکمیت در ستیز است! اگر بیانیه هم می‌دهد اغلب دوپهلو است. آقای حسینی چه مدرکی دارید که خیلی‌ها زیر احکام سنگین هستند؟ اگر هستند آدم کشته‌اند،مامور امنیت و انتظامی آتش زدند،مسجد و پاسگاه آتش زدند. و چه مثال مزخرفی آوردید از فیلم فهرست شیندلر که در تایید هولوکاست است. حتی یک مثال سینمایی همسو با حرفهایتان نمی‌توانید بیاورید. کاش از فیلم فروشنده مثال می‌آوردید.آنجا که دانش‌آموزی سر کلاس از شما به عنوان معلم پرسید: آقا آدما چجوری گاو میشن؟ و شما پاسخ دادید: به مرور بله آقای حسینی به مرور..... زیاده عرضی نیست.... @cheenamaa