eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا از مؤمنان مردانى هستند كه به آنچه با خدا بر آن پيمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا كردند، برخى از آنان پيمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نايل شدند] و برخى از آنان [شهادت را] انتظار مى برند و هيچ تغيير و تبديلى [در پيمانشان] نداده آجرک الله یا صاحب الزمان 🖤 شهادت رهبر فرزانه انقلاب ، امام خامنه ای را به محضر شریف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و خانواده معظم شهدا و ملت بزرگ‌ایران و بیت معظم له تبریک و تسلیت عرض می کنم 🏴 خدایا ما تسلیم قضا و قدر تو هستیم و راضی هستیم به هر آنچه تو برایمان مصلحت می دانی. به مدد الهی و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام ودر جوار مضجع شریف رضوی با چشمانی اشکبار و دل هایی داغدیده و با اطمینان به مشیت الهی بر عهد خود با این رهبر شهید برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در مسیر زمینه سازی ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم بود. قسم به خون شهدا ذره ای ناامیدی به دل خود راه نخواهیم داد و برای این عهد محتاج الطاف و عنایات تو هستیم. به همه ی ما بصیرت مهدوی و ایمان علوی و عشق حسینی و توفیق عمل صالح و تواصی به حق و تواصی به صبر عنایت بفرماید. باور قلبی و قطعی ما این است که شیعه خانه ی ایران امام رضایی صاحب دارد . ما را از سربازانش و مشتشهدین رکابش قرار بدهد ان شاءالله خدمتگزار نسل جوان جلیل معماریانی 🆔@jalilmemariani
هدایت شده از ایثـار رضـوی
آقای خامنه‌ای ۴۷ سال ما رو تربیت کرد که این روزها به درد انقلاب و اسلام بخوریم والله جفا در حق خون این شهید است اگه کوتاهی کنیم گوشه بشینیم کناره بگیریم ساکت باشیم... 🌷 @isaar_razavi
⚘ گر پدر نیست، هست هنوز... 📌 شهادت آرام آرام آن دسته افرادی که هنوز موضع خود را مشخص نکرده‌اند، بیدار می‌کند، بلکه عاشق می‌کند! کمی عجیب است، اما برخی از دوستان که علی‌رغم ساعت‌ها گفتگو، هم‌چنان بر مخالفت با تاکید داشتند، امروز یکه خوردند و احساس کردند پشتشان خالی شد! حالا ولایت را پس از فقدانش درک می‌کنند؛ همان و که امام راحل فرمودند رمز و یکپارچگی ملت است. • به یقین این احوال نیز خواهد شد، به مانند همان که پس از ۱۴۰۱ در دل جوانان مخالفِ نظام شکوفه زد، رشد کرد و بالنده شد و همه ما شاهد روایت آن‌ها بوده‌ایم. • مشتاقِ جمع بودنِ خویش بود، و ولایی‌اش هم‌چنان به دنبال تک‌تک ماست. 🌱 ادامه راه ولایت، عبارت‌ست از: [ أشِدّاءُ عَلَى الكفار رُحَماءُ بَينَهم ] رمز عبور از گردنه‌های سخت است. به ضروری‌ست. مضر است. ➥ @saafat
هدایت شده از Who Is Imam Mahdi
🔴جورج گالووی سیاستمدار انگلیسی: اگر گزارش واشینگتن پست از درخواست‌های پشت‌صحنه بن‌سلمان از ترامپ برای حمله به ایران صحت داشته باشد، این خیانت چندوجهی عربستان سعودی، برای محمد بن سلمان به اشتباه بسیار پرهزینه‌ای تبدیل خواهد شد... @WhoisimamMahdi_com
⚠️🚨رهبر شهید ما در سال جاری فکر کنم ۱۰ بار گفتند از دولت حمایت کنید امروز باید از نیروهای مسلح و دولت و مسئولین حمایت کرد مراقب باشیم وقت تحلیل های فضایی جناحی نیست      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
✍️ پیام آیت‌الله‌العظمی سیستانی در پی شهادت رهبر انقلاب 🔻متن پیام به این شر ح است: بسم الله الرحمن الرحیم (إنا لله وإنا إلیه راجعون) ◼️با اندوهی عمیق، شهادت رهبر عالی قدر جمهوری اسلامی، حضرت آیت‌الله آقای خامنه‌ای (رضوان‌ الله‌ علیه)، را به مردم شریف ایران و عموم مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم. ◼️جایگاه رفیع آن بزرگوار و نقش منحصر به فردشان در سکان‌داریِ نظام جمهوری اسلامی طی سال‌های متمادی بر همگان آشکار است. ◼️بی‌تردید دشمنان با به شهادت رساندن ایشان و تجاوز گسترده نظامی به کشور، در پی ضربه زدن به ایران عزیز هستند. از ملت بزرگ این مرز و بوم انتظار می‌رود در این شرایط دشوار و حساس، با حفظ و انسجام ملی، اجازه ندهند متجاوزان به اهداف شوم خود دست یابند. ◼️از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رضوان الهی، و برای همه داغ‌دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. و لا حول و لا قوة إلا بالله العلی العظیم. 11/ ماه مبارک/1447 هـ ق علی الحسینی السیستانی @HawzahNews
هدایت شده از اخبار قدس 🇮🇷
🔴پیام تسلیت پزشکیان در پی شهادت رهبر انقلاب 🔹با کمال اندوه و تأثر و تأسف فرمانده بزرگ امت اسلام، رهبر عالی‌قدر و معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به دست شقی‌ترین اشقیای عالم، به شهادت رسید. این رخداد بزرگترین  ابتلای امروز جهان اسلام است. ترور عالی‌ترین مقام سیاسی جمهوری اسلامی ایران و زعیم و مرجع برجسته جهان تشیع، توسط محور منحوس امریکایی- صهیونی اعلام جنگ آشکار با مسلمانان خصوصا شیعیان اقصی نقاط عالم محسوب می‌شود. 🔹ایران عزیز در طی ۳۷ سال هدایت‌ داهیانه و رهبری شهید عالی‌مقام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای راه نورانی حضرت امام خمینی (ره) را با صلابت و اقتدار ادامه داد و به کانون استکبارستیزی و استقلال‌طلبی بدل شد. رهبری بزرگ و الهی که با تکیه بر اراده، رأی و نظر مردم به ملت ایران عزت و کرامت بخشید و چون استوانه‌ای سترگ، خار چشم دشمنان اسلام و ایران بود. 🔹تدبیر و دوراندیشی، پایمردی و ایستادگی در برابر ظلم، دلبستگی به امام خمینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، رأفت و عطوفت، علم و حلم و صداقت و ایمان خالصانه به پروردگار متعال از شهید بلندمرتبه امام خامنه‌ای نامی جاودان و ماندگار در بلندای تاریخ معاصر پابه‌پای امام خمینی (ره) برجای گذاشت. حقا که جز شهادت در معرکه نبرد با دشمنان اسلام، شایسته و لایق نام و مقام آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای نبود. 🔹جمهوری اسلامی ایران خون‌خواهی و انتقام از عاملین و آمرین این جنایت تاریخی را وظیفه و حق مشروع خود می‌داند و با تمام توان خود به تحقق این مسئولیت و تکلیف بزرگ خواهد پرداخت.  🔹اینجانب با تسلیت مجدد به امت اسلامی، ملت شریف ایران و عموم علاقمندان و رهروان این زعیم جاویدان بر عزم راسخ و اراده خلل‌ناپذیر خود برای ادامه راه این بزرگ‌مرد تاریخ تأکید می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق همدلی و همبستگی روزافزون مسئولان و ملت شریف ایران را در مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و گسترش عدالت و آزادی در جامعه مسئلت دارم. 🇮🇷 به اخبار قدس بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/45744140C95e676ab04
هدایت شده از KHAMENEI.IR
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 حضرت آیت‌الله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنه‌ای: ✏️ وجود مجلس خبرگان یعنی حرکت نظام اسلامی توقف ندارد 💬 یک نکته‌ی مهمّ در مسئله‌ی مسئولیّت مجلس خبرگان وجود دارد، و آن عبارت است از اینکه وضعِ مجلس خبرگان و جعلِ مجلس خبرگان، معنایش این است که حرکت نظام اسلامی توقّف ندارد؛ یعنی در او وقفه حاصل نمیشود، به وجود نمی‌آید؛ مجلس خبرگانی وجود دارد که نفر بعدِ او را مشخّص کند؛ یعنی این تسلسل همچنان با قوّت، با قدرت، با توانایی کامل وجود خواهد داشت؛ این آمادگی مجلس خبرگان، حضور مجلس خبرگان، یک‌ چنین معنا و مفهومی دارد. ✏️اگر این شخصی که وجود دارد نبود، بی‌درنگ مجلس خبرگان اقدام میکند و نفر بعد را مشخّص میکند؛ این[جور] است. ۱۴۰۳/۸/۱۷ 🖼 متن کامل بیانات 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از ایثـار رضـوی
حضرت آیت‌الله سیفی مازندرانی (دامت برکاته) صبح امروز فرمودند : بر همه شیعیان و مسلمین واجب است رییس جمهور سفاک آمریکا و نخست وزیر رژیم نحس صهیونیستی را به درک واصل کنند. و همه منافع این جنایتکاران را مورد حمله قرار دهید. 1404/12/10 🌷 @isaar_razavi
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🖤گوش دهیم؛ صدای پرطنینش می‌رسد، مثل همیشه... یادتان هست بعد از شهادت حاج قاسم؟ بعد از خبر شهادت سید حسن نصرالله؟ در همه آن لحظات تلخ چه می‌کردیم؟ منتظر می‌ماندیم… تا آقا و سرورمان بیاید، سخن بگوید، ببینیمش و آرام شویم. حرف بزند و دل‌ها تسکین بگیرد؛ از سنت‌های الهی بگوید، از پیروزی قطعی، از نصرت امام زمان، از نصرت حق. اکنون هم همان است. صدایش هست. صدایش از بندبند این انقلاب شنیده می‌شود. گوش بدهیم. میراث آقای ما یک نام نیست؛ یک راه است. نظام اسلامی است؛ نظامی که با خون شهدا آبیاری شده و با ایستادگی مردم قوام یافته است. او هست. صدایش شنیده می‌شود. همچنان آرامش میدهد تلخ‌ترین خبر عالم را مخابره کردیم. سخت‌ترین خبر تاریخ عمرمان را شنیدیم. اما هنوز صدایش می‌رسد؛ محکم و باصلابت، مثل همیشه. حرف نهایی‌اش با ما اینست: این راه ادامه دارد. راه سیدالشهدا متوقف نمی‌شود. خدا هست… و با ماست. این بغض را نگه نداریم. جمعش کنیم، به غضب مقدس تبدیلش کنیم، و بر سر حرامیان عالم فرو بریزیم. @mahdian_mohsen
🔻مهم‌تر از عزاداری... هنوز در شوکیم. هنوز گرمای حادثه نگذاشته بفهمیم چه رخ داده است. انگار همه منتظریم کسی بیاید و ما را از این خواب شوم بیدار کند. مگر می‌شود دنیایی بدون او؟ اما باید حقیقت را پذیرفت. «سیدالشهدای انقلاب، انتظار و امید» دیگر در میان ما نیست. و این، داغی است که تا قیامت با ما خواهد ماند. تا ابد عزاداریم... اما مهم‌تر از عزاداری، انتقام است. خشم مقدس است. امروز بر تک‌تک ماست این غضب ممدوح؛ غضبی که هم تکلیف است و هم تسکین. اما خشم مقدس یعنی چه؟ یک سوی آن، تقاص از آمریکای صهیون است که آغاز شده و ادامه خواهد داشت. اما این، میدان نظامیان است. نقش ما چیست؟ باید یک نکته را دقیق بفهمیم. ولایت فقیه فقط یک «فرد» نیست، یک «نقش» است. نقش ولایت، یعنی انسجام ملت. دشمن خیال می‌کند با حذف فرد، این نقش هم فرو می‌ریزد؛ اما اشتباه می‌کند. دشمن در گام بعدی، دقیقاً همین را هدف می‌گیرد. امروز وقت زخم‌زبان، تسویه‌حساب و به رخ کشیدن نیست. هر نوع دوقطبی، با هر نیتی، ضربه به نقش ولایت است. خلاصه کلام مهم‌تر از عزاداری، حفظ خشم است. اما خشم جهت‌دار؛ خشم علیه دشمن. و خشم علیه دشمن یعنی خنثی کردن نقشه او. و امروز نقشه‌ی اصلی دشمن، پس از ضربه به ولایت، ضربه به «انسجام» است. نقشه امام و قائد راحل، همیشه یک چیز بود: وحدت و انسجام. آخرین توصیه رهبرمان را بخاطر بیاوریم. از نقش ولایت پاسداری کنیم و گرنه داغ بعدی فروپاشی و تجزیه است.
گزارش وارده👇👇 🔺تنگه‌ی هرمز عملا بسته شده و عبور مروری در آن صورت نمی‌گیرد. این درحالی‌ست که ایران نه هنوز به زیرساخت‌های انرژی کشورهای منطقه آسیب زده و نه به شناورها حمله کرده است. معدود شناورهایی نیز که آسیب دیده‌اند به علت نافرمانی‌شان از دستور نظامیان ایران بوده است. 🔹ناوهای آمریکایی نیز از ترس، خود را کشان کشان به جنوب اقیانوس هند رسانده‌اند و دو ناو [یکی پشتیبانی و یکی رزمی] نیز با موشک‌های ایرانی از رده خارج شده‌اند. 🔹از طرف دیگر بخش‌های پهپادی و موشکی سپاه در کنار جنگنده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پایگاه‌های آمریکا در منطقه را کوبیده و آنها را کاملا بی‌دفاع کرده‌اند. اکنون می‌شود گفت سرنوشت خلیج فارس بطور چشم‌گیری در دستان ایران قرار دارد.