هدایت شده از گرای انقلاب/ احمد برزگر بفرویی
🟣 حلالم کنید دانشجویان عزیزم؛
من پشیمانم
🔸اگر توان تحمل شماتتها را میداشتم حتما" اسمم را هم مینوشتم.
من دکترا دارم و بعنوان استاد ۲۷ سال است که در دانشگاه تدریس میکنم. اما الان مرتب خودم را سرزنش میکنم که چرا ذهن شما را در این مدت نسبت به ایران و هر آنچه در آن است، خراب میکردم.
🔹راستش خیلی از خودم خجالت میکشم و غبطه میخورم به حال آن ایرانی که برای شهادت رهبرش، زار زار گریه میکند. چرا من خودم را در این مدت، از این حرارت محبت، محروم کردهام؟. چگونه وجودم از حرارت محبت فاصله گرفته و اینچنین سرد زیستهام؟. آیا سردی علوم محض، از سرم به قلبم سرایت کرده است؟.
🔸من بعنوان استاد دانشگاه اگر الان بمیرم در این دنیا ده نفر پیدا نمیشود که برایم خوب گریه کند. به این دلیل که من و دانشگاهم، قلبها و ایمان موجود در آنها را نادیده گرفتهایم.
🔹دانشجویان عزیزم؛ در چند ماه و چند روز گذشته، دو ماجرا خیلی مرا تکان داده است؛ اولی کثافت جزیره اپستین و دومی هم لطافت کشورمان ایران.
🔸سالها بود که از دموکراسی غربی برای شما تعریف و تمجید میکردم و این در حالی بود که نمیدانستم مردم غرب فقط به نامزدهایی میتوانند رای بدهند که از آن جزیره کثیف، گواهی پذیرش در دست داشته باشند.
و اکنون کثیفهای اپستین برای از بین بردن لطیفهای ایرانِ من خیز براشتهاند.
🔹همه ما وقتی تاریخ را ورق میزدیم با شرم و افسوس، سر تکان میدادیم و آه از عمق جان میکشیدیم، اما الان میدانم که آیندگان وقتی تاریخ امروز را میخوانند به احترام ایران و رهبر شهیدش، تمام قد خواهند ایستاد و کف خواهند زد. امروز یقین دارم. به همین خاطر است که از خودم خجالت میکشم و از شما نیز حلالیت میطلبم.
🔸از امروز از من انتظار نداشته باشید که مثل گذشته در کلاس بنشینم و مرتب علیه حکومت، نق بزنم و دق دل خالی بکنم. از امروز، من در طرف لطیفِ تاریخ خواهم ایستاد. تمام
🖍 یک استاد دانشگاه ( نام محفوظ )
🇮🇷 به کانال « گرای انقلاب » بپیوندید
🆔 @barzegar1359
هدایت شده از «امین»
✍️ «دوباره میرسد از راه نیمۀ رمضان...!»
#روز_دهم؛ اندوهنامۀ شاعران برای وداع با رهبر شهید انقلاب رضواناللهعلیه.
نشسته داغ غمت، بیکرانه بر جانم
که زیر ابر پر از اشک، غرق بارانم
هزار شمع، درونم مدام میسوزد
حماسه است به جانم، اگرچه گریانم
چه کرده داغِ خبر با دلم که بعد از تو
به شورِ موج خروشان، شبیه طوفانم
تو زندهتر شدهای در قلوب عالمیان
من از حماقت دشمن، همیشه حیرانم
اگرچه زخم بزرگیست داغ تو، امّا
همیشه خاطر من هست عهد و پیمانم
دوباره میرسد از راه نیمۀ رمضان...
بگو که در شب شعرت، به بیت مهمانم
نگاه کن به افقهای دوردستِ وطن...
قوی و زنده به عشق است، خاکِ ایرانم
شاعر: «خانم اکرم هاشمی سجزئی»
@khamenei_poem
هدایت شده از KHAMENEI.IR
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ پروردگارا! ملّت ایران را در همهی میدانها پیروز و سربلند بفرما
✏️ پروردگارا! به حقّ فاطمهی زهرا ما را فاطمی زنده بدار و فاطمی بمیران. پروردگارا! به حقّ محمّد و آل محمّد ما را فاطمی محشور کن.
❤️ پروردگارا! ملّت ایران را در همهی میدانها پیروز و سربلند بفرما؛
🌷 شهدای عزیز ما را با پیغمبر محشور بفرما. ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
🔹 «#لحظههای_استجابت»؛ گزیدهای از دعاهای حضرت آیتالله شهید سیدعلی خامنهای رضواناللهعلیه در انتهای خطبه نماز جمعه و دیدار اقشار مختلف مردم
🌙 #بهار_معنویت
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
💗«خداقوت»
🎨ویژه؛ تابلوی نگارگری رسانه KHAMENEI.IR
▪️حضرت آیتالله شهید سیّدعلی خامنهای رضواناللهعلیه در آغوش حضرت امیرالمؤمنین علیبنابیطالب علیهالسلام
🎨 اثر حسن روحالامین
📥 نسخه قابل چاپ
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🗞 ایران، یکپارچه هجوم
👈 از شمال دریای عرب تا شرق مدیترانه
🖼 جمهوری اسلامی ایران تا وضع معادلۀ جدید امنیتی، واکنش هجومی خود را در ۳ هزار کیلومتر کمان منطقهای ادامه میدهد
📩 شماره جدید روزنامه #صدای_ایران منتشر شد
📥 دریافت نسخه PDF
🖥 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🗞 خبرگان انقلابی و اقدام دشمنشکن
📩 نگاهی به نقش بیبدیل مجلس خبرگان در تداوم حرکت بدون توقف نظام اسلامی موضوع اصلی شماره جدید #صدای_ایران است
📥 دریافت نسخه PDF
💻 Farsi.Khamenei.ir
💠 دعای روز هفدهم #ماه_رمضان
🔹️ اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمال
و اقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ و الآمال
یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر و السؤال
یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین
صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین.
🔸️ خدایا
راهنماییم كن در آن به كارهاى شایسته و اعمال نیك
و برآور برایم حاجتها و آرزوهایم
اى كه نیازى به تفسیر و سؤال نداری
اى دانا به آنچه در سینههاى جهانیان است
درود فرست بر محمد و آل او از پاکیزگان.
امام رضا علیه السلام فرمودهاند:
پدرم(امام کاظم علیهالسلام) را در خواب دیدم و فرمودند:
«يَا بُنَيَّ إِذَا كُنْتَ فِي شِدَّةٍ فَأَكْثِرْ أَنْ تَقُولَ يَا رَئوفُ يَا رَحِيمُ»
مهج الدعوات، ص۳۳۳
پسرم، اگر در گرفتاری افتادی، زیاد بگو: «یا رَئوفُ يا رَحِيم»
🍀
از جالبترین قسمتهای دعای ندبه برای ما ملت آنجایی است که از خداوند رئوف رحیم می خواهیم رأفت و رحمت امام زمان(رئوف رحیم) را به ما عطا فرماید. و هب لنا رأفته و رحمته...
➥ @saafat