eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ در جنگ‌ با گرگها سرگرم سوسک‌ها نشویم 🔹هیچ با شرفی نمی‌گوید با ظریف و روحانی برخورد قانونی نشود؛ و هیچ عاقل دوراندیشی وسط جنگ با گرگها، خودش را سرگرم سوسک‌ها‌ و مگس‌ها نمی‌کند. 🔹این روزها مراقب جغدها هم باید بود؛ متأسفانه کسانی که ابعاد نقشه‌ی کلان ایران برای جنگیدن با گرگها را درک نمی‌کنند، با پایین کشیدن شعله‌ی غیرت غیورمردان و شیرزنان ایرانی، تلاش دارند همچون جُغدهای شوم، تمرکز ایران را از گرگ‌های خونخوار (آمریکا و صهیونیسم) دور کرده و روی سوسک‌های بی‌ارزش (عناصر لیبرال هیچ‌کاره‌ی داخلی) سرگرم‌مان کنند. 🔹دشمن در میدان ضربه‌ی سختی خورده، حالا به دنبال ایجاد آشفتگی داخلی و جابجایی اولویت‌هاست. تا با یکی از این دو اقدام مسئولین، به اهداف شوم خود برسد: _یا پرداختن به سوسک‌ها؛ _یا ساکت کردن جُغدها. در هر دو صورت حواس‌ها از گرگ‌ها پرت می‌شود! این بازی دو سر باخت نقشه‌ی همان گرگ‌هاست. 🔹اما نقطه‌ی مشترک جُغدها و سوسک‌ها در اینجا یک چیز است: سرگرم کردن مردم به درگیری‌های داخلی و هدررفتِ انرژی و توان جوان انقلابی. فرقی ندارد نقش جغد شوم ماجرا را علیزاده لندنی برای شما بازی کند یا فلان چهره‌ی مدعی انقلابی‌گری با ژست عدالتخواهی! فرقی ندارد نقش سوسک را رئیس‌جمهور اسبق برای شما بازی کند یا وزیر خارجه‌ی او. چه بسا هر دو گروه هم نفهمند که دارند در بازی گرگ‌ها، نقش آفرینی می‌کنند! 🔹اما در تحیّر هستم از چهره‌های دوست‌داشتنی که بچه هیئتی‌های انقلابی، عاشق‌شان هستند؛ چرا وارد زمین بازی گرگ‌ها در جاروجنجال جغدها و تحرکات سوسک‌ها شدند؟! درحالی‌که یک مداح انقلابی، جهت دشمنی دشمن را خوب تشخیص می‌دهد، جای اصل و فرع را عوض نمی‌کند و همواره متوجه هست که باید آتشفشان غیرت انقلابی مردم را برای نابودی لانه گرگ‌ها بسیج کرد نه تجمع مقابل خانه‌ی حقیر سوسک‌ها! ✍حجت الاسلام غفاری‌فر
25.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 با خود نگفتی عاشقانت بی‌ تو می‌میرند؟ با خود نگفتی نیستی دل‌شوره می گیرند؟ ... ➥ @saafat
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 📌 بانوی ایرانی بازگشته به : از امروز که برسم تهران، دیگه همش با تو خیابونم. خیلی برای رهبرم گریه کردم. مطمئنم ما از این جنگ سربلند بیرون میایم. ➥ @saafat
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 موضع‌گیری شب گذشته (۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۵) حاج میثم مطیعی نسبت به اظهارات مسئولان در دولت اسبق صدای مردگان سیاسی، صدای اکثریت نیست؛ بی‌توجهی بهترین عکس‌العمل است ❌ برخی اظهارات چهره‌های سابق، ترکیبی از حرف‌های درست و غلطه؛ اما تبدیل کردن این حرف‌ها به محور اختلاف، فقط انرژی جامعه رو هدر می‌ده؛ این افراد نه نماینده امروز کشورند، نه صدای جریان غالب. ✅ راه درست؟ بی‌اعتنایی و عبور. ✊ ملت یکصداست؛ تمرکز فقط روی ایستادگی و پاسخ به دشمن متجاوز. ☑️ @MeysamMotiee
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 جیمز مک‌گاورن از اعضای کنگره: ترامپ تا الان نزدیک به ۳۸ میلیارد دلار به خاطر جنگ علیه ایران هزینه کرده است. می‌دانستید چند بیمارستان، پل و مدرسه با این پول می‌توانستیم بسازیم؟ @saafat
لزوم پنهان ماندن ، و ارتباط محدود با مردم از طریق پیام، به علت خباثت شدید دشمنان ما، و وجود خطر جدی از طرف ایشان برای امام جامعه، چقدر برای به دور مانده از ولی خویش، آشناست... . این روزها شیطان لعین، زمزمه‌های بسیاری در گوشه و کنار پراکنده و مزدورانش تکرار می‌کنند که ایشان وجود خارجی ندارند و این پیام‌ها و اطلاعیه‌ها و... بازی جمهوری اسلامی است برای سرپا نگهداشتن خودش و گول زدن مردم! غافل از اینکه قلوب میلیون‌ها مسلمان داخل و خارج از ایران را نمی‌توان با این بازی‌ها در دست گرفت. نباید در این تله افتاد و گوش به وسوسه‌ی شیطانی سپرد که در اوج ترس و ناامیدی، آخرین روزهای عمر خویش را سپری می‌کند و برای بقا به انجام هر جنایتی چنگ می‌اندازد. قلوب مسلمانان آن حریم نورانی‌ست که جای خداست، و شیطان را راهی به آن نیست. و هم اوست که ایمان، ارادت و عشق به ولی خویش را در دل مؤمنان به خویش می‌گستراند. امروز امت اسلام دوباره در حال تجربه‌ی واقعه‌‌ای است که سال‌ها به انتظار آن ایستاده بود. آزمونی که سربلندی از آن را مرهون تعبد و ایمان خالص به پیشگاه الهی خواهیم بود. ما ندیده به صاحب غائب‌مان مؤمن شدیم، و همین‌گونه به دیدارش نائل خواهیم شد ان‌شاءالله🤲 . باید برخاست دنیا با آن‌ها و مولا با ماست... ✊🇮🇷 ➥ @saafat
مداحی آنلاین - سرود باید برخاست - محسن محمدی‌پناه.m4a
حجم: 2.6M
ای غم شیرینت با آدم و حوّا ای بهشت فطرت در دوزخ دنیا با تو پیمان بستیم در عهد خمینی أن تَقومُوا لِلّه مَثنى و فُرادى باید برخاست دنیا با آن‌ها و مولا با ماست این پیچ تاریخ طاقت‌فرساست باطل خواهد رفت و حق پابرجاست بایدبرخاست هر مصرِ فرعونی دریا دارد این قوم مستضعف دارد شیعه در سختی‌ها رؤیا دارد رؤیا یعنی، دوباره حسین می‌آید خورشیدى از تبار حسین کنار او می‌جنگیم کنار حسین زمین برمی‌گرد بر مدار حسین إنا علی العهدى لبیك یا مهدی‌ عج . ای پناه مردم هنگام بلاها ای همه نیرویت از روضه‌ی زهرا علیهاسلام با شما می‌مانیم تا آخر قلّه با شما می‌آییم تا مسجدالاقصی با این رهبر خیبر را له کردیم با یا حیدر یاران رفتند بی سر خونین پیکر ما می‌مانیم اما با هم‌دیگر باید فهمید تا وقتی این ملت ایمان دارد کی تسلیم و تحمیل امکان دارد ایران یعنی دیارِ علی میان شمشیرِ ذوالفقار علی قرار یاران بی‌قرار علی به این‌جا برمی‌گردد دوباره علی إنا علی العهدى لبیك یا مهدى عج ➥ @saafat
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 بازگشت ایران به به چه معناست؟ ⚘🇮🇷 دولت غاصبی که ۲۵۰ سال پیش با کشتار وحشیانه‌ی همه بومیانِ موحد آمریکا، موجودیت خود را اعلام کرد و با همان خوی وحشی‌گری، بالغ بر ۵۰ ایالت از سرزمین‌های اطراف به آن افزود و امروز را ساخت! این متجاوز ابن متجاوز، این دولت جعلی ۲۵۰ ساله، که عبدِ دولت جعلی ۷۵ ساله اسرائیل است! امروز برای سرزمینی کهن، با مردمانی همیشه موحد، و صاحب فرهنگ و تمدن اصیل ۱۴هزار ساله، خط و نشان می‌کشد...😏 👎 ✊🇮🇷 ➥ @saafat
※ صافات ※
🎬 بازگشت ایران به #عصرِحجرِآمریکا به چه معناست؟ ⚘🇮🇷 دولت غاصبی که ۲۵۰ سال پیش با کشتار وحشیانه‌ی همه
📌 فقط یک از هزاران هنر ایرانیان، ۴۰۰ سال قدمت دارد، که آمریکا به دستور نتانیاهو آن را در کاخ گلستان بمباران کرد! حرام‌زادگانِ جعلی و بی‌فرهنگ و بی‌تمدن، چه چیزی درباره‌ی ، و می‌دانند؟
↩ سخنگوی وزارت خارجه: نقطه‌ای که هواگردهای آمریکایی در جنوب اصفهان نشسته بودند، فاصله زیادی با آن نقطه (محل اختفای احتمالی خلبان) داشت، بنابراین احتمال برای ایران وجود داشته است. . پی‌نوشت؛ آمده بودند دزدی! مانند دزدان دریایی در خاطرات اجدادشان! غافل از این‌که ایران دریای کارائیب یا بیابان‌های تگزاس نیست؛ ... ✊🇮🇷 ➥ @saafat