eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنان مهم حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ⁉️طبق دستور قرآن، وقتی عهدی بستید و شکستند، باید چکار کنید؟! فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ... ‼️ اگر کسانی فکر می کنند بتوانند به علی زمان بگویند مالک برگرد، کور خواندند و این آرزو را به گور می‌برند! 👌بستن تنگه هرمز اولین قدم است؛ قرآن می فرماید به آنها رحم نکنید و با آنها بجنگید! @mohebbin_net
هدایت شده از -عِــینْطاٰء-
♨️وحید خضاب، پژوهشگر مسائل منطقه، در برنامه «به وقت‌ایران» شبکه خبر، به نقل از فرد نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ادعا کرد: دستورکار سفر سوئیس، منحصراً مربوط به لبنان است 🔻 او همچنین گفت: «آقای قالیباف رفته‌اند که موضوع لبنان یک‌سره شود یا کاملاً رفع شود یا اگر نمی‌شود ایران به میدان بازگشته و وضعیت استخوان لای زخم باقی‌ نماند.» @ein_ta
۱۸ نکتۀ مهم پیام رهبر معظم انقلاب
خوارج در برگشت از صفین ، وارد کوفه نشدند و در حرورا اردو زدند. امیرالمومنین برای اینکه جلوی دودستگی و جدا شدن این طیف از انقلاب رو بگیرد تمام تلاشش را کرد که این‌ها وارد شهر شوند و به زندگی‌ بپردازند و تدارک جنگ نبینند. او امام بود و برای تک تک خوارج دلسوزتر از پدر. یک بار که خود امیرالمومنین به اردوگاه خوارج رفت و با سران آنها صحبت کرد ، یکی از آنها گیر داد که ما با پیشنهاد حکمیت کافر شدیم ، تو هم با قبول حکمیت کافر شدی ، ما توبه کردیم ، تو هم توبه کن تا ما وارد شهر شویم. امیرالمومنین توریه کرد ، فرمود : «انا استغفرالله من کل ذنب» . شش هزار نفر از خوارج با امیرالمومنین وارد شهر شدند. اینجا حسنین علیهماالسلام و مالک و ابن‌عباس و امثالهم نگفتند پس یعنی حق با خوارج بوده؟ یعنی ما اشتباه میکردیم؟ امیرالمومنین مارو ضایع کرد و... اشعث ملعون برای اینکه کارشکنی کرده باشد ، در پای منبر امیرالمومنین در حضور مردم ، از امیرالمومنین حرف صریح خواست و به امیرالمومنین گفت آیا تو گناه حکمیت رو پذیرفتی ؟ اینجا امیرالمومنین مجبور شد تکذیب کند و خوارج دوباره به حرورا برگشتند.¹ حکایت این روزهاست... آقا با یک لفظ ، تعداد کثیری از بدبین‌شدگان به ارکان نظام رو که میرفت در اغتشاش پیش رو در برابر نظام صف‌ارایی کنند یا حداقلش اینه که از نظام دلسرد بشن ، رو جذب کردند. اگه قراره برای رسیدن به این نتیجه ما فحش‌کش بشیم ، ما بشیم رسوای شهر ، بخدا راضیم. گیر دادنِ به اینکه «رهبری دقیقا با چی مخالف بوده ؟ رهبری چرا با صراحت اون «نظر دیگری » که در بیاینه آمده رو چرا نمیگه؟ و آیا رهبری با فلانی و فلانی که تندروی میکنن موافقند؟» اینها همه بازی در پازل دشمنه. صبور باشیم ، احساسی نشیم ، مگه دفعه‌ی اوله که برخی‌ها از بیانات امام جامعه سوءاستفاده میکنند؟ منتها این بار یه مقدار سنگین‌تره! مگه کسی میدونه اون اختلاف نظری که فرمودند اصلا چیه و در چه سطحیه ؟ آخرش هم که رهبری نظر شعام رو امضا کرد و همین تفاهم‌نامه رو دارای این قابلیت تشخیص داد که حق مردم رو استیفا کنه. (البته به شرط اجرا و عدم زیاده‌خواهی دشمن) رهبری امروز اعظمِ حکما و فقهاست ، پشت انتخاب تک تک کلماتشون حکمتی هست و برای این انتخاب‌ها حجت شرعی دارند. بناشون هم همیشه حفظ وحدت بوده نه ایجاد تفرقه. ما هم اگه مبنا نداریم که هیچی ، ول معطلیم ، بریم دنبال مبنا بگردیم. اما اگر بر مبنای بیانات رهبری حرکت میکنیم و هنوز حرفی از رهبری که در مخالفت با مشی ما باشه صادر نشده ، باید به مسیر ادامه بدیم ، در این مسیر هم خون دل خوردن و فحش خوردن و سرخ و سفید شدن داره ، نوش جونمون خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت شهریارا چه کنم لعلم و والا گهرم ✍️ استاد منابع‌ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. شرح نهج البلاغه ابن ابی‌الحدید ، ج ۱۲ ، ص ۱۲۹ کتاب امام علی و خوارج ، علامه سید جعفر مرتضی عاملی ، ص ۱۳۸ ✅ shebrahimiii | رِسانو
مخبر: وقتی توافق روی کاغذ بماند، جریان انرژی خاورمیانه هم متوقف می‌ماند.
برخی عزیزان در مورد اظهارات جناب نبویان در برنامه‌ی زنده‌ی شبکه‌ی خبر می‌پرسند و... پیشنهاد می‌کنم این تحلیل‌های حجةالاسلام روحانیِ علی‌آبادی رو ببینیم و تأمل کنیم